Minun veli on sekasin!

15vTypykkä

Siis mun veli on ihan helvetin väkivaltanen! Siis se hakkas mun poikaystävän kaks kertaa ja sen takii poikkis jätti mut.

Ekalla kerralla: Mä kiistelin mun poikkiksen kaa vähän kova äänisesti ja sitten se suuttu ja rikko mun lampun. Veli tuli kattoo mitä tapahtu ja "talutti" mun poikkiksen pihalle ja veti sitä turpaan.

Tokalla kerralla: Pääsin mun poikaystävän kaa yli edellisestä tapahtumasta. Koulussa mun veli huomas kun mä suutelin mun poikkiksen kaa ja sitten se tuli juttelee mun poikkiksen kaa. Sitten alko tappelu (En ite kyllä tiiä miks). Reksi ja pari opee huomas tappelun ja tuli sinne rauhottelee mun veljee ja poikkista. Koulu loppu seuraavan tunnin jälkee ja sitten seuraavana päivänä kummatkin oli ihan erillaisia. Kummatkin oli ihan :$

Anteeks jos tekstissä on virhet C: Uus puhelin käytössä.

10

296

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 31vMies

Tee rikosilmoitus, netistä voit tehdä anonyymisesti. Ei sillä ole väliä vaikka oma veli kyseessä, ei noin saa tehdä.

• Dr.Lovemaster

Ime persettä homo.

• bismillah

Oikein tehty veljeltäsi. Tulet vielä kiittämään veljeäsi myöhemmin kun opit ymmärtämään asioita paremmin. Toki veljesi olisi pitänyt antaa sinullekin selkään koska olet kevytmielinen ja et ajattele lainkaan perheesi kunniaa.
      Lopuksi veljesi leikkaa kurkkusi auki kun olet häpäissyt perheesi kunniaa. Ei olisi ensimmäinen tapaus Suomessakaan jos näin kävisi sinulle

• brotherisbestever

Veljesi haluaa suojella sinua. Noin luultavasti omakin veljeni tekisi, vaikkakaan hän ei ole mitenkään väkivaltainen. Veljesi ajatteli sinun parastasi, ja päätti autaa sinua vaikka vasten tahtoasi.

• xkwkxkd

Sun veljes on hullu

• Dr.Lovemaster

Anna veljelles pillua ni rauhottuu.

• 15vTypykka

En helvetissä anna! :O hyi!

• pahistenkerho

Aika nössö poikakaveri sulla kun veljes hakkaa sen, hähä.

• 15vTypykkä

No veli onkin sellane salilla käyvä jätti.

• Väkivalta ei ole missään tilanteessa hyväksyttävää ja olet hankalassa tilanteessa sen suhteen, että tekisit ilmoituksen veljesi väkivaltaisuudesta. Jos tuo malli ratkaista tilanteita jatkuu, voi hän suurella todennäköisyydellä kuitenkin vahingoittaa jotakuta vielä aiheuttamalla pysyviä vammoja ja siitä ei selvitä pelkästään rikkoutuneella seurustelusuhteella. Kerroit, että veljesi on iso "salillakäyväjättiläinen". Joissain tapauksissa voimailulajeihin kuuluu myös tiettyjen voimatasoja nostavien aineiden nauttiminen, joiden sivuvaikutuksina voi esiintyä myös melkoista agressiivisuutta. Olisiko tämä mahdollista? Voisitko osoittaa veljellesi jollain tavoin, ettet hyväksy hänen käytöstään ja pyydät kyllä apua, jos et itse pysty ratkaisemaan omia ristiriitojasi tai rakkauselämäsi käänteitä. Hyvät jatkot sinulle!

Nettisaapas Helsingistä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      175
      1959
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      172
      1711
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      169
      1578
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      24
      1393
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      98
      1335
    6. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      154
      1028
    7. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      100
      1017
    8. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      73
      1017
    9. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      228
      846
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      55
      769
    Aihe