Windowsia käyttöjerjestelmänä kauvan käyttäneenä ja siinä ohessa sitten hakukoneita Explorer- ja Google-selainta. Sähköposteja minulla on molemmissa?
Molemmat selaimet ovat kehittyneet valtavasti. Molemmissa lienee etunsa ja haittansa?
Itselläni on sähköpostiosoitteita molemmissa. Pitkään käytin vain Exploreria/Hotmailia. Sitten aloin tustumaan myös Googleen/Gmailiin. Nyt on sähköposteja molemissa ja käyttöjärjestelmä Win7/ prof/ 64.
En ole pitkään aikaan käyttänyt Exploreria ja sen alaisuudessa em. säköposteja.
Nyt ajattelin ottaa Explorerin käyttöön ja kokeilla. Mitä mieltä olette?
Mitä etuja ja haittoja näete niissä - käytön kannalta? Onko sudenkuoppia - ilmaisu ei ehkä oikea, vai onko sittenkin?
Hakukoneista Explorer vaiko Google ?
2
70
Vastaukset
- paljon_vaihtoehtoja_
No, MS itse varoittaa käyttämästä exploreria aina välillä.. itse en lähtisi valtavirran selaimia käyttämään niiden murtoheikkouden takia. Jos luen tekstimuotoisia syötteitä ilman kuvia, käytän links:iä. Kuvat aukeavat Epiphany:lla tai Sea Monkey:lla.. Välillä esim. link:ssä ei taitto ole ihan kohdallaan, mutta sille saa kyllä ladattua tyylisivun, jonka avulla ruutu näyttää lähes samalta, kuin graafisessa selaimessakin ja toiminta on identtinen. Tosin tuo image2numbers antaa välillä vääriä tuloksia, mutta onneksi tekstit sentään säilyy..
- Kooditin
Internet Explorer ja Google Chrome eivät ole hakukoneita vaan selaimia. Hakukoneita ovat mm. Google-haku, Yahoo ja Bing.
Sähköposti ei sijaitse missään selaimessa, vaan se on verkkopalvelussa. Voit siis käyttää Hotmailia millä tahansa selaimella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763432
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302071Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681939Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191500- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261348Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671267Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531035