Olen syönyt pillereitä viitisen vuotta ja toiveena olisi häiden jälkeen yrittää lasta. Ja häät ovat toukokuun alussa.Kilpirauhasvaivaa on suvussa, ja pelottaa jo ajatuksena että mitä jos en tulekkaan raskaaksi? Tai muutenkin olen nyt negatiivisen oloinen raskaaksi tulemisen suhteen, että mitä jos ei onnistukkaan.
Mitä jos raskaaksi tulemiseen meneekin kuukausia tai jopa vuosia? Miten nopeasti kropalla menee palautua e-pillereiden syömisestä? Tässä on nyt 1,5 kk pillereitä jäljellä mutta en missään nimessä haluaisi nyt ennen häitäkään olla raskaana.
Miten siis, milloin olisi sopiva aika lopetella pillereitä?
Milloin lopettaa e-pillerit?
3
244
Vastaukset
- vajaaaaa
Jos et halua häissä olla raskaana, niin kyllä niitä pillereitä melkeen kannattaa syödä sinne asti. Pystyt sillon hallitsemaan kuukautisvuotoakin. Valitettvasti tota asiaa ei voi ennustaa. Saatat raskautua heti ekasta kierrosta pillereiden jälkeen tai siten et. Se, että suvussa on kilpirauhasvaivaa ei vaikuta suoraa sinuun, jos itse olet kuitekin terve. Eikä kilpirauhasongelmat muutenkaan tarkoita suoraan lapsettomuutta tai pitkää yrittämistä. Meillä vajaatoimintaa jo kolmessa sukupolvessa ja silti ollaan kaikki lapsia saatu ilman hoitoja.
- fjdifhgi
Voit miettiä sitäkin, että eihän se maha toukokuussa näy vaikka nyt pamahtaisit paksuks.
- 1618
Mutta jos en alkoholia juo yhtään juhlissa, niin eiköhän siitä vieraat heti tietäisi että missä mennään.Ja sitä en halua, että herättäisi epäilykset asiasta :/ Pitänee ostaa siis yhdet pillerit vielä ennen häitä varmuuden vuoksi ? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1963999Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t562827Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881413Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181276Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101229Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi71043Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20221032- 46984
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt228944- 49936