Milloin lopettaa e-pillerit?

1618

Olen syönyt pillereitä viitisen vuotta ja toiveena olisi häiden jälkeen yrittää lasta. Ja häät ovat toukokuun alussa.Kilpirauhasvaivaa on suvussa, ja pelottaa jo ajatuksena että mitä jos en tulekkaan raskaaksi? Tai muutenkin olen nyt negatiivisen oloinen raskaaksi tulemisen suhteen, että mitä jos ei onnistukkaan.
Mitä jos raskaaksi tulemiseen meneekin kuukausia tai jopa vuosia? Miten nopeasti kropalla menee palautua e-pillereiden syömisestä? Tässä on nyt 1,5 kk pillereitä jäljellä mutta en missään nimessä haluaisi nyt ennen häitäkään olla raskaana.
Miten siis, milloin olisi sopiva aika lopetella pillereitä?

3

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vajaaaaa

Jos et halua häissä olla raskaana, niin kyllä niitä pillereitä melkeen kannattaa syödä sinne asti. Pystyt sillon hallitsemaan kuukautisvuotoakin. Valitettvasti tota asiaa ei voi ennustaa. Saatat raskautua heti ekasta kierrosta pillereiden jälkeen tai siten et. Se, että suvussa on kilpirauhasvaivaa ei vaikuta suoraa sinuun, jos itse olet kuitekin terve. Eikä kilpirauhasongelmat muutenkaan tarkoita suoraan lapsettomuutta tai pitkää yrittämistä. Meillä vajaatoimintaa jo kolmessa sukupolvessa ja silti ollaan kaikki lapsia saatu ilman hoitoja.

• fjdifhgi

Voit miettiä sitäkin, että eihän se maha toukokuussa näy vaikka nyt pamahtaisit paksuks.

• 1618

Mutta jos en alkoholia juo yhtään juhlissa, niin eiköhän siitä vieraat heti tietäisi että missä mennään.Ja sitä en halua, että herättäisi epäilykset asiasta :/ Pitänee ostaa siis yhdet pillerit vielä ennen häitä varmuuden vuoksi ? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3194
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2902
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      70
      2723
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      34
      2616
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2138
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1699
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      83
      1668
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1659
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      13
      1651
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1539
    Aihe