Anteeksi, että syrjimme sinua. Varsinaista kiusaamista en huomannut, mutta puhuimme sinusta ja katsoimme kulmien alta.
Anteeksi, etten tullut juttelemaan sinulle. Nyt lähes 50 vuotiaana toimisin takuulla toisin.
Anteeksi, ettemme ymmärtäneet mitä oli olla sairas teini-iässä. Puhuttiin, että sinulla oli leukemia. Mikä on totuus, en tiedä.
Anteeksi, että jätin (jätimme) sinut yksin. En koskaan nähnyt kenenkään puhuvan sinulle. Olit aina yksin.
Toivottasti voitit sairautesi. Toivon, että sinusta on kasvanut tasapainoinen aikuinen syrjinnästä huolimatta.
Olen vilpittömästi pahoillani käyttäytymistäni yli 30 vuotta sitten.
annatko anteeksi?
maunulalainen1980
2
77
Vastaukset
- alinasa
En koskaan tule unohtamaan koska kuolin sisäisesti silloin jo.Vasta myt kun omat päiväsi on loppusuoralla,huomaat että et ole kuolematon ja ymmärrät tekosi.Ihminen on herkimmillään sairaana ja välinpitämättömyys ja takana päin supina kuuluu korvii kuitenkin.Olet myöhässä ja sinun vuorosi kantaa taakkaa.
- Hoituriaxx
Noloa pyytää nimerkin takaa anteeksi-kun ei aikaaan ollut ap selkärankaa! Häpeä nössö!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069