Onko olemassa fiksua miespuolista henkilöä joka tarjotessaan apua toimisi sovitusta eikä huijaisi, käyttäisi aikaani turhaan?
Useampi tyyppi on tehnyt oharit ja tämä turhauttaa todella paljon!
Jatkan edelleen etsintää spermanluovuttajasta joka on tosissaan valmis auttamaan minua lapsen saamisessa.
Jos sinun tyylisi ei kuulu ohareiden teko ja olet sanani mittainen mies niin laita minulle viestiä mahdollisimman pian! Edelleenkään seksiä ei ole tarjolla, sillä yhden illan jutut tms. eivät kuulu tyyliini.
Apua tarvitaan!
tuuloska
2
209
Vastaukset
- JMÅ
voin auttaa mutta se menisi sitten panemiseksi
- JMÅ
ja mikä ikäsi oli, mut kyl miä siis sinut paksuksi saisin että laitteleppa viästiä takasin päin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad601128- 42871
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 72542