Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ei yhteistä mieltä toimia tarha/koti siks täitä

Maaret

No heippa rallaa olen yksinhuoltaja romaani äiti minulla on kaksi pikkusta poikaa 3v 4v olen tosi tarkka kaikesta mikä liittyy puhtauteen ja hygieeniaan ym ym mutta kumma homma kun pojiltani löytyi jotaki ötököitä päästä ja hoidin sen heti siis meille kaikille vaikka ei oo ollut kutinaa mutta pesen poikani aina ennen sisään tuloa tarhan jälkeen tai jos olemme olleet ulkona leikimäs ym ja tutkin kampaan joka ilta kun yöpuvut on suihkun jälkeen laitettu päälle minulle se on luonnollista harjata hiukset myös poika lapsilta ennen nukkumaan menoa. Toista se voi olla päiväkodin henkilökunnilla jitka väkisi kuivaa kuivaus kaapeissa päällyvaatteitahiekkasena niin että ne haisee iksennukselle ja paskalle koko päiväkoti ja laitetaan muiden lasten pipoja päähän ja ikänä ei pestä desinfidioida leluja ym ym hyi htt

7

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Övtklll

      Ällöttävää löysin jonku 1kpl en tie mikä oli mutta sain sokin ja olin varmuuren vuoks kerennyt ostaa täi geeliä kun sie päikkäris oli ollut jo vähä aika sitten niitä pidun poikia kotona 2viikkoo koska ne oli kipeenä nuha/KUUME jaksoa ja kun ne aloitti taas kun itse olen töissä niin muuten en eres veis ollenkaan koska tykkään että tää tarha ainakin on joka tavalla huolimataton mitä tulee ruokaan ja puhtauteen huh ois pitkä lista kertoo mutta mää en vie enää poikia oli töitä tai en oon 8tuntia pessy pyykkäny tuulettanu ym ym että huomena soitan et alkaavat tekee saneroinnin koko vitun oöikkäriin seiniä leluja ym ym myöten naulakkoja ym koska mä en meinaa millään rupee toho täi epidelua kierteeseen itkettää poikiani ammees ym voi kansalaiset kyllä ne täit tulee tunkkasuuresta ja paskasuuresta samanlailla kun maha taudit pqskasten kynsien alta ja pelkällä paperilla kuivatusta paskasta mitä ei jakseta pepusta pestä pois oitkien työpäivien päästä herätys puhtaus onpuol ruokaa lapset tärkeempiä ku uraputki vaik pitää se jonku leipäkin pöytää hankkia :) mutta annetaan aikaa enempi lapsille ei kiirehritä aamusin

      • hoit-su

        En oikein saanut selvää kummastakaan vuodatuksesta, mihin on kirjoitustaito hävinnyt Suomesta?!


      • hehehe
        hoit-su kirjoitti:

        En oikein saanut selvää kummastakaan vuodatuksesta, mihin on kirjoitustaito hävinnyt Suomesta?!

        Tämä romaani on oli todellakin fiktiota. Töissä muka.
        Sinänsä huvittavaa, ettei kaalet tiedä mikä ero on romanilla ja romaanilla.


      • MustaTeemalautanen
        hoit-su kirjoitti:

        En oikein saanut selvää kummastakaan vuodatuksesta, mihin on kirjoitustaito hävinnyt Suomesta?!

        Aika lähellehän tämä parodia meni todellista mustalaisten kirjoitustaitoa.


    • silti.käytössä

      "väkisi kuivaa kuivaus kaapeissa "
      Se kuivauskaappi on pahin bakteerinkasvatuspaikka mitä olla voi.

    • ällöttävää

      No on kyllä ällöttävää. Lelut pitäisi pestä vähintään kerran viikossa eikä sekoitella pipoja lasten kesken. Omalla tyttärellä on monta kertaa ollut toisen hiuspompula päässä, yök! Ei ihme miten täit ja syyhypunkit leviävät!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe