Rip terazzo.
Se siis lopultakin hajotetaan.
Menee eräs Pietarsaareen liittyvistä nuuoruusmuistoistani manan majoille,samoin kuin kusiputka, vanha poliisitalo ,tupakkatehtaan torni ja unionin baari..
Torin kulma ,varsinkin Terazzon puoleinen, oli muutaman vuoden ajan keskeinen paikka .
16-18 vuotiaana , ennen kuin pääsi alakerran Kellariin tuli todella usein pörrättyä kännissä sen ison betonipilarin ympärillä,.
Tuo oli sitä aikaa kun hormonit hyrräs täysillä ja terazzon kulmilla seisoskelivat ne kauneimmat (ja ikävä kyllä myös ylpeimmät neitoset)--suurin osa tietenkin ruotsinkielisiä-
No kännissä kun olin niin kaikkia piti yrittää ja vieläkin muistan ne kauhistuneen ja inhoavat katseet joita nuo kaunottaret minuun loivat, enkä nyt jälkeenpäin sitä ihmettelekään,kun musitelen silloista juomistapaani( paljon ja nopeasti niin kauan kuin viinaa riitti)
Sainpahan siinä kulmilla muutaman kerran turpiinkin kun joku innokas sulho puolusti kultaansa .
Kerran rysähdin sen lasi-ikkunan läpi joka siihen aikaan oli siinä oven vieressä, musitaakseni--
Onhan niitä kivojakin muistoja ,sitten myöhemmin ,Kellarista ja Terazzon yläkerrasta kun opin juomaan hiukan hillitymmin. Kesäisin sieltä usein löytyi oikeita riikinruotsalaisia tyttöjä jotka mielellään lähtivät katsomaan miltä koulupuisto näytti kesäisessä kukkaloistossaan...
those were the days my friend
Terazzon kulma muistoissani
3
149
Vastaukset
- 7marie8
Siis miten jotkut ottaa tän terazzon purkamisen näin raskaasti? :) ja,kylläon mimullakin muistoja sieltä. Ennen kun 18täytuin niin niillä nurkin notkuttiin . Nyt saa tilaa uusille muistoille ja jos oikeen ilävä tulee terazzon aikoja niin pylväät löytyy villa sveedenistä :)
- Anonyymi
Aah Terazzo!! Kylläpä vaan muistan itekki kuinka tuli aikuinen olo kun pääsi seisoskelemaan Terazzon nurkille😁
Komeita pitkätukkaisia poikia maihari takeissaan ja kuinka mahtavaa oli kun joku tuli juttuihin. Kysyi jopa mielipidettäni creedenssistä. En ollut mokomasta edes kuullut mutta kovasti vaan myöntelin että hyvähän se on!
Itse olin siihen saakka kuunnellut jotain Kirkaa,Elvistä tai Irwiniä pääasias😄- Anonyymi
Ja ne tytöt !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319