Löytyykö suoli24:n palstalta otsikon mukaisista aineista käyttäjäkokemuksia? Olen lukenut ulkomaalaisilta ja suomalaisilta saiteilta ja blogeista asennuksista, vedeneristyksistä ja noiden aineiden kestävyydestä ja löytänyt vain yhden vastarannan kiisken, jolla ei itsellään ole kokemusta mutta epäilyä hartsia kohtaan melkoisesti.
Saiskos aiheesta keskustelua aikaiseksi? Luulen että moni muukin olisi kiinnostunut helpontuntuisesta kph-rempasta, ja tietyisti, voihan nuo mainitut aineet käyttää muuallakin kuten autotalleissa, eteisissä, keittiöissä ja jopa olkkareissa, julkistiloista puhumattamattakaan.
Hartsi- tai mikrosementtipinnoitteesta kokemuksia?
5
2309
Vastaukset
- saamarinlaattamies
Ongelmaksi muodostunee sertfioinnit. Jos kuitenkin kyse on omakotitalosta ja kph on kivirakenteinen ja tanakka niin erilaisia epoksimassoja voinee käyttää. Ovat pirun kestäviä ja pitävät taatusti vettä.
Olen käyttänyt menetelmää myös vesivahinkotapauksissa ns. siirtokorjauksena kun kph on pitänyt saattaa välaikaiseen käyttökuntoon kun esim. putkiremontti on tulossa piakkoin.- Anonyymi
meillä on puurakenteinen ok-talo , pesuhuoneen lattiaan laitettiin epox massa 3cm paksuna
ja on ihmeen hyvin kestänyt jo 10v ajan , ja helppo pitää puhtaana , pesuainetta ruikkaan ja
pihaharjalla vetelen eestaas niin puhtaax tulee , ja lastalla loput vedet pois eikä mitään
huolia oo ollut , koko talo nitisee ja natisee kun tavarajunat menee läheltä ohitse , hartsi
on se ihmeellinen aine joka pitää kaiken koossa
nimim janebond
- S.ementti
Eikös toi mikrosementtipinnoite vaadi allensa ainakin jonkun vedeneristävän kerroksen esim. vedeneristyslevy jonka pintaan tuon sitten voisi asentaa.
Ja äkkiseltään voisi ajatella, että ei pinta ainakaan tiivimpi ole kuin laatoituksen sauma niin miten hyvä tuota on sitten pitää puhtaana. - designmikrosementti.fi
DMS Rakennus Oy myy ja asentaa laadukkaat mikrosementit www.designmikrosementti.fi
- ZZZZZX
Varokaa Z Counterformin mikrosementti tuotteita ja yritystä. Ala-arvoista laadultaan ja asiakaspalvelultaan. Näillä tuotteilla pilaatte lattiat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379