Nettikiusaus

Minua on kiusattu Growtopia nimisessa verkkopelissa mikä on vähän samanlainen kuin Minecraft. Minulta on huiattu tavaraa ja nimitelty noobiksi. Kaverinikin on huiannut minua monta kertaa. En ole sen jälkeen enää pelannut paljoo Growtopiaa.
1
Ilmianna
Jaa

24 Vastausta

ja sä loukkaannuit tosta ja olit niin tyhmä että ne sai sulta huijattua kamaa...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Ootpa ikävä tyyppi. Oletkos kiusaaja? Toi viha voi voimaannuttaa hetken, mut muuten vie aika lailla elämää väärään suuntaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
lol :D en ole kiusaaja mutta silti noihin "scammeihin" menee vaan idiootit...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
No loukkantuisit varmaan itsekin
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Voi vittu ihan varmasti jossain Growtopiassa voi tulla kiusatuksi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Growtopia pelis on muutama huijauksen kohde onnesta ma en oo se lol
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hei, kiusattu 123. :)
Nettikiusaaminen on kyllä ikävän yleistä ja aiheuttaa harmia. Kiusaajat eivät välttämättä ymmärrä, miltä huijaaminen ja nimittely tuntuu ja että se tuntuu yhtä pahalta kuin kiusaaminen netin ulkopuolella. Oletko jutellut kaverisi kanssa kiusaamisesta? Kannattaa yrittää puhua kaverisi kanssa asiasta, jos koet että se on jäänyt hiertämään teidän välejä. On hyvä juttu, että olet vähentänyt pelin pelaamista, koska turha sinne on jäädä pahoittamaan mieltään toisten ymmärtämättömyyden takia. Olisiko mahdollista, että etsisit jonkun toisen peliyhteisön, missä olisi parempi yhteishenki pelaajien kesken ja pelaaminen olisi mukavaa? :) Meitä ihmisiä on kaikkialla moneen lähtöön, ja jokainen meistä toimii välillä ajattelemattomasti. Varmasti verkkopeleistä löytyy myös reiluja pelikavereita.

Tsemppiterveisin, Venla ja Hanna Jyvässeudun Saappaasta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Joo kiitos vinkistä :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
mee töihin
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Se peli taitaa olla rakennettu juurikin niin, että sopii oikein hyvin nolaamisen yrityksiin. En ymmärrä sen suunnittelijoita.
Ilmianna
Jaa
Täs on parepmi peli: http://tinyurl.com/uusilaji2015
Ilmianna
Jaa
Lattaappa pixel worlds parin viikon jälkee rupeet tajuu
Ilmianna
Jaa
mun mielest on tosi kiva huiata pikkulapsija mobiilipeleissä oon tahallani tuhonnu niide maat ja ottanu arvotavarat ainaki kymmenelt eri äijält en tiijä koskinks sun maaha mut en oo pahoillani
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Semmonen blackhat hacker sieltä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hyvä vaa et tommosii homoi kiusataa, kaikki sen ebolapelin pelaajat pitäis tappaa!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
kiusaajatkin ovat kyseisen pelaajia.. :D ja kuitenkin hän on vähentänyt ellei jopa lopettanut pelin pelaamisen.... eli siis kiusaajat ja kiusattu ovat "growijonneja"
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Omastya mielestä en näe miksi sen pelin pelaajia kiusataan. se on peli muikden joukossa jossa koitat haalia mahdollisimman arvokkaat tavarat pelin sisäisillä uhkapeleillä tai investoimalla tuottaviin kohteisiin. Omasta mielestä opettaa vaan kaupankäyntiä ja viisaasti rahojen käyttämisen. Ei ole paras vaihtokauppa peli mutta ei sen takia pitäisi kiusata että pelaa sitä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Lol voi jumalauta XDDDDD
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Jokainen Growtopiaa pelanneen pitäs tietää: SE ON PELI EIKÄ NE NÄÄ SUN KASVOJA, TAI OIKEAA NIMEÄ, EIKÄ KUVAA SUSTA, TAI SUN AIVOJEN SISÄLTÖÄ! Voin yhtä hyvin käyttäytyä idoottimaisesti netissä ja ladata viruksia ja sitte tulla itkemään tänne...
Ilmianna
Jaa
Heii:) Tiedän pelin ja olen vahvasti sitä mieltä että kellään ei ole oikeutta huijata sinulta tavaroita tai haukkua. MUTTA voisin sanoa että jos olet jollain tapaa herkkä. EI en ole sitä mitään vastaan.:) Niin voisit olla pelaamatta peliä ja poistaa vaikkapa sen.
Ilmianna
Jaa
Voisimpa huijata olevani täyttänyt juuri 8v ja mennä SuomiTradeen roastaamaan... olen vaan kuullut semmosesta.. vissiin 13-vuotiaat kiusaa nuorempia siellä ja niillä menee tunteisiin jos vetää takasin.. samoin kuin servun owneri. Jos sitä haukutaan pienestikkin niin se bannaa tai sanoo takasin jotain niin naurettavaa.

Mut kiitos kun saan tietää, että mitä se Growtopia pitää sisällään.. :D
Ilmianna
Jaa
Tsemppiä, älä välitä! Olen sinun puolellasi pahaa vastaan! Voimia!
Ilmianna
Jaa
Vtu jotai growtopiaa pelaatte...hankkikaa elämä!
Ilmianna
Jaa
itke pois
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Nettikiusaus

Minua on kiusattu Growtopia nimisessa verkkopelissa mikä on vähän samanlainen kuin Minecraft. Minulta on huiattu tavaraa ja nimitelty noobiksi. Kaverinikin on huiannut minua monta kertaa. En ole sen jälkeen enää pelannut paljoo Growtopiaa.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta