Huijari liikkeellä!

Huijaaa

Oscu Oscu ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille



Tän niminen kuin Joonas Pajunen Lahdesta tilinumero: FI48 8000 2450 4651 16
kusetti 130€ myymällä olematonta tavaraa. Aluksi todella hyvin yhteyttä piti, pyyti kuitinkin maksusta että vie illalla kamat postiin mutta kuinkas kävikään... Äijjä hävis ku pieru saharaan. Rikosilmoitus tehty.

11

2607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liekö.sama.liero

      Olisko sama henkilö kuin tämäkin huijari?
      Seppälä Jani, Tammela Matintie 4 A 9, 31300 Tammela 040 931 1646 synt.19.2.2074

      • Kus

        Ei ole sama tämä on ihan sen oikea nimi.


    • Anonyymi

      Eli nyt on huijari Jani Kristian Seppälä taas liikenteessä. Tässä tapahtumien kulku;

      Ko. Nettihuijaus, tori.fi kautta.

      1. Laitoin toriin moccamaster ostoilmoituksen.

      2. Tuli viesti;

      Hei. Joko löytyi Moccamaster? Meillä olisi käyttämätön, mattaharmaa. Täydellä takuulla maaliskuusta 2019 alkaen. Tytär sai informaatiokatkoksen takia tuparilahjaksi 2kpl keittimiä ja antoi toisen meille. Meillä taas ei ole sille tarvetta. Halutessasi voin ottaa sen laatikostaan ja ottaa kuvan. Hinta noudolla Raumalta 85e, posti/mh tms 90e. Terv. Matti Kujala
      Puh num; 358402200948

      3. Tarjosin 80eur ja sovittiin kaupat, että Matti laittaa pe.na postiin.

      Siirryin rahat tilille; s-pankin tilille

      Matti Kujala
      FI64 3939 0059 3012 83

      Viesti; moccamaster.

      4. Ei kuulunut koko viikonloppuna mitään eikä viikolla ma.sta aloin kyselemään ja kaikenlaisten selitysten jälkeen että lähettää ja ei ole ehtinyt jne... katsoin puh. Numerosta mobile pay kautta mikä on puh omistajan nimi;

      Se on nettihuijari;

      Jani Kristian Seppälä

      Käyttää myös nimeä;

      Mm. Jani Kristian Seppälä, J. Seppälä, Janne Seppälä, Jan Seppälä, Jani Savola, jne.

      On toiminut enemmän vuosina 2014-2015 nyt vissiin on päässyt taas vauhtiin.

      Tässä on linkki mm. aiheista

      https://www.matkapuhelinfoorumi.fi/threads/keskustelua-huijauksista-ja-huijareista.46893/page-163

      Poliisille varmasti tuttu henkilö, syntymäaika on 19.02.1974

      5. Kysyin muutamalta to ostoilmoituksen tehneeltä, joka myös oli ostamassa moccamasteria. Tuli yksi heti vastaan joka oli saanut 2 samallaista viestiä oli sama tekaistu nimi Matti Kujala, mutta eri paikkakunta.

      6. Ilmoitin tori tukeen jos heillä on huijari rekisteröitynyt puh.lla. Että reagoivat tarvittaessa, ja he vastasi et odottavat rikosilmoitusnumeroa.

      7. Ilmoitin s-pankkiin että sillä tilillä toimii huijari. Heidän pankkina täytyy tuntea asiakas, siksi soittavat ja tekevät asiakkaan tunteminen lomake, josta jos Huijari/Asiakas ei pysty selittämään jatkuvia eri ihmisiltä rahansiirtoja niin pankki laittaa käyttösulun siksi aikaa että asiakas voi toimittaa paperit ja selityksen siirroista. Pankki myös odottaa poliisin tutkintanumeroa, tai yhteydenottoa.

      8. Minä olen nyt 80eur köyhempi ja mitään tietoa moccamasterista ei ole tullut ja olen vaan ilmeisesti tyhmä, kun uskoin ihmisiin ja olen vilpitön. Päätin kuitenkin saattaa tämän asian päätökseen. Koska se on huijari ja huijaa eteenpäin. Se on harmillista ja pakko se on katkaista!

    • Anonyymi

      Näihin poliisit ei puutu. Lakimiehille ihan liian pieni raha, ei kiinnosta. Eli silmien ummistamista niissä joukkueissa...

      • Anonyymi

        Sama kaveri huijasi minultakin rahat. Nyt kun olen rahoja vaatinut takaisin niin lupaa koko ajan maksaa, mutta ei kuitenkaan tee asialle mitään.


      • Anonyymi

        Olen kerran tämän J Seppälän huijauksen vienyt käräjille. Sillä kertaa oli viisi huijattua. Eipä ole rahoja kuulunut J K Seppälältä. Onko saanut lottovoiton ja nyt rahat loppu, kun on taas aloittanut. Kannattaa tehdä rikosilmoitus poliisille. Ei se mitään maksa.


    • Anonyymi

      Tehkää nyt hyvät ihmiset rikosilmoitus näistä kaikista, jos rahat ei ole ensimmäisen pyynnön jälkeen palautunut. Poliisi puuttuu jos asia tuodaan heidän tietoonsa, eikä lakimiehet ja heidän rahanhimo liity tähän asiaan mitenkään.

    • Anonyymi

      Huijareista varoittaminen on laki ja rikos-osian tärkeintä antia.
      Pitkät saivartelu perinnönjakamisesta tai liikennesääntöjen tulkinnoista ovat vähemmän tärkeään, joutomiestenajantappoa.

    • Anonyymi

      Voi hyvät ihmiset, menkää tekemään rikosilmoituksia. Rahojanne ette ikinä saa tolta tyypiltä takaisin, se elää tekemällä näitä huijauksia, on tehny niitä yli kymmenen vuotta, istunnu tuomioitansa välillä ja aina jatkannu. Että poliisille mars.

      • Anonyymi

        Poikansa jatkaa isänsä jalanjäljillä ja varastaa, valehtelee sekä huijaa nuoria hyväuskoisia naisia!! Varokaa naiset ja tytöt!


    • Anonyymi

      Onkohan Matti K sama mies, huijasi minua torin kautta myymällä Garminin Action kameraa.
      Poliisille menossa eli homma etenee, tuskin kuitenkaan rahojani koskaan saan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8721
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2613
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe