Eikö olisi vielä nykyistäki ärsyttävämpää joutua kirjautumaan uudelleen sisään joka toinen minuutti tai ehkä vaikka joka minuuttikin... jos tällaisen uudistuksen vielä saisi niin alkaa olla "käyrä" ihmisillä korkealla...
sisäänkirjautuminen
5
263
Vastaukset
Ylläpito lupasi toiminnon "kirjaantumisen muistaminen" eli voisi jopa sulkea koneen kirjaantumatta ulos...
Sääli että sisäpiirin valtava mutta hiljainen enemmistö tyrmäsi idean- nytalkoitäälläkin
kun menee toiseen välilehteen/keskusteluketjuun, kirjautuu automaattisesti ulos.
- no_kappas
nyt näkyis että ois edes tämä korjattu.. eli kun ennen kirjautumista avatun sivun päivittää niin pysyy kirjautuneena!
- jahas_
palstalta toiselle mennessä ei sitten toimikaan. Vain keskusteluketjuissa.
Vai onko tässä jokin tietty aikaraja (esim. 15 min) minkä jälkeen kirjautuu aina ulos, teki mitä tahansa?! Voi hohhoijaa.. joka mahdollisessa kohdassa sitä pitää käyttäjiä kiusatakin.
- eitoimi
Vielä ärsyttävämpää on että ei pääse edes kirjautumaan koko sivustolle, vaikka vanhat aikaisemmin hyvin toimineet tunnukset ja salasanat käytössä. Eri selainten ja koneiden kokeilukaan ei auta. Uusi tunnus toimii, vanha ei, vaikka vanha näyttää olevan olemassa edelleen. Uudistukseen asti toimi hyvin. Milloin saadaan korjaus?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701409
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231008- 43875
- 35673
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html147672- 38607
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521- 107508