..että Biohit muodostuisi mielenkiintoiseksi sijoituskohteeksi. Mutta Oriola-sopimus on oikeasti kova juttu ja nostaa firman vakavasti otettavaksi pelaajaksi..
En ikinä uskonut..
5
222
Vastaukset
- piet1
Biohitin liikevaihdosta muistaakseni n 3% tulee Suomesta! Todennäköisesti prosenttiosuus pienenee tuosta huomattavasti kun saadaan maailmalla rekisteröinnit valmiiksi ja avataan tehdas Kiinaan, lisäksi Acetiumin valmistus alkaa myöhemmin Meksikossa ja Kiinassa, isot seulonnat ympäri maailmaa tietenkin pienentävät tätä Suomen prosentti osuutta entiseltään, mutta joo kyllä Oriola pystyy myymään varmasti paljon enemmän kuin Tamro!
- asiantuntijaa
Asia kyllä käytiin läpi Biohitin keskustelupalstalla kauppalehden foorumissa. Todettiin että asialla ei välttämättä ole paljoakaan merkitystä. Acetium on kuitenkin käynyt huonosti kaupaksi Suomessa, eikä jakelijan muuttaminen välttämättä auta asiaa. Sen lisäksi acetiumin myynti Suomessa on vain murto-osa Biohitin koko liiketoiminnasta, kuten jo todettiin.
- Syöpälääkäri
Ylihintainen ei käy kaupaksi. Acetium(R) = slowly L-cysteine releasing capsule. Sisältää ERITTÄIN VÄHÄN Kysteiini-aminohappoa.
Tästä saat sitä aminohappoa enemmän JA halvemmalla: http://eu.iherb.com/Jarrow-Formulas-N-A-C-Sustain-N-Acetyl-L-Cysteine-600-mg-100-Tablets/135?rcode=mop737
Jarrow Sustain = Slowly Releasing Tablet.
Serving Size: 1 Tablet
N-Acetyl-L-Cysteine 600 mg
Lisäksi NAC:llä on muitakin hyötyjä:
https://examine.com/supplements/n-acetylcysteine/ - Suurisuu17
Idiootti
Kiinassa Acetium linjat pyörii jo kuumana, valmistuksesta on tehty lisenssisopimus ison lääke firman kanssa. Mainostetaan krapulan estoon ja sitä myydään myös ravintoloissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381