Mitä mieltä olette seksistä varatun kanssa?

Sinkkulllliiiiisa

Oikein vai väärin?
Onko haittaa?
Petätkö itse?
Minä olen sinkku mutta harrastan usein seksiä varattujen kanssa. Eipä se minulta ole pois etteivät puolisot anna.
http://sinkkutaivas.blogspot.fi/

142

2785

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xcccvh

      Olet surkea luuseri perheen rikkoja saunan taakse kuohkttavaks tollanen ääliö

      • kais114

        Oikeessa oot, on ihan erikseen noi treffisaitit kuten aviorikos.net missä etitään pettämissseuraa. Kaikki samal mielel liikenteessä ja riskit kiinnijäämiseen huomattavati pienemmät. OIkeastaan tyhmintä ois ettiä seksiseuraa baarissa kun missä tahansa siellä voi olla joku tutun tuttu mikä kertoisi miehelleni puuhistani.


      • Poissa silmistä, poissa mielestä. Mitä ei tiedä, sitä ei voi surra. Joten asia on sinun omallatunnollasi, etkä voi kaataa sitä toisen niskaan . Kellä kantti kestää, niin hän nautintonsa saakoon. Itku pitkästä ilosta, usean kohtalona. Harkitse asiaa oikein, päätös loputon...


      • vikkelikik

        Pitää vain osata salata :)


      • lmj

        En ole etiikan/ moraalin ammattilainen.
        Aikuisten ihmisten pitäisi itse osata päättää, miten toimia.
        Teen vain sitä, mikä minusta tuntuu hyvältä yrittäen olla vahingoittamatta ketään/mitään.


      • faaraooo

        On sitä tullut harrastettua. Haittaa ei ole vielä ollut, koska kiinnijäämisen riski on aika pieni. Nautintoa on sen sijaan ollut senkin edestä. Toki haitat ja hyödyt täytyy jokaisen punnita omalta kohdalta. Ei siihen kaikkien kannata ryhtyä. Mutta jos kiinnostaa niin http://www.pettamissivusto.com/ voi katsoa, mistä sitä seuraa parhaiten löytyy.


      • Ronttitonni

        Minunkin entinen avomieheni harrasteli kaikenlaista salaa, siinä kai oli jotain tosi jännittävää, koska kotona kyllä sai seksiä. Hänen kohdallaan kiinnijäämisen riski toteutui, minulla alkoi ns. naisen vaisto toimia, että jotain on tekeillä. Totuus tuli kuitenkin esille, kuten tuppaa minun elämässäni tulemaan ja mies sai lähteä vuosi sitten.
        Hän on nyt koko vuoden ajan ottanut aktiivisesti yhteyttä, että jatkettais yhdessäoloa. Minua ei kiinnosta. Että se siitä riskinotosta.


      • Nousiain

        Tuo nyt on jo vanha vitsi, että aviorikos-sivusto aina mainostaa itseään näissä keskusteluissa. Älkää työntäkö rahojanne sinne. Ette sieltä mitään saa.


      • kerrokerro
        vikkelikik kirjoitti:

        Pitää vain osata salata :)

        Miksi pitää salata? Onko pelko perseessä että kumppani jättää?


    • mitäs se muille kuuluu onko sun pano vapaa vai varattu.voihan olla ettei tämä varattu mies ole kotona saanut lovee valovuosiin et varmaan tarpeeseen tulee.missäs tämä neiti vaikuttaa

      • Pimpelo

        Jokainen panonsa hoitakoon,


    • zxxcgh

      On nää huvittavia täällä itketään kun kotona ei saa sexiä kannattasko istua rauhassa miettimään missä mättää mutta eihän suomi äijä puhu eikä pussaa Kuhan vaan akka levittää koipensa välillä

      • Niinpä . . .


      • LahnanLämmittäjä

        Jos vain akka joskus levittäisi edes koipensa. Sekin pitää itse tehdä. Kun kylmää lahnaa nai, niin ei ihme, että mieli vieraisiin tekee. Ei se vieraissa käynti ole sen kummempaa pettämistä kuin se, että akka heittäytyy lahnaksi vaikka muuta on luvannut.


      • ukkokukkeli

        Eikö tuota AKKAA voisi jättää ja mennä sitten vieraisiin? No ei silloin voi mennä vieraisiin jos AKKAA ei ole. Joka tapauksessa kerro sille AKALLESI että vieraisiin tekee mieli. Jos AKKA vaikka itse älyää lähteä huonosta suhteesta.


    • kuin-taivaan-lintu-m

      On siinä monia etuja.

      1) Varattu rupeaa harvemmin hankalaksi kuin vapaa.

      2) Varattu on jo olemalla varattu tehnyt muille todennäköiseksi, että on kuntoisuutta. Vapaasta kun ei tiijä mitään.

      3) Varattu on todennäköisesti asiantuntevampi seksin saloissa kuin vapaa.

      4) Ja varatulla kun tuppaa olemaan jo alkujaan huono omatunto, niin saa helpommin ikäänkuin yliotteen.

      5) Varatut tartuttanee vähemmän tauteja.

      Ei varmaan tullut kaikki. Mut olihan siinäkin muutamia. :)

    • Kyllä se on aivan sama onko varattu vai vapaa,kyllä kaikilla himot hyrrää toisilla enemmän toisilla vähemmän.Onhan se seikkailuseura vaihteeksi kivaa.

      • TyhmäKysymys

        Mmmh,mitäpä sitä tästä ikuisesta aiheesta kiistelemään.Jokainen aikuinen ihminen tietää todellisuudessa mikä on moraalisesti oikein ja sitäpä varten keksitään kaikenlaisia tekosyitä itselleen millä voidaan selitellä ja oikeuttaa tekonsa.

        Sen vain haluan sanoa että jokainen voi miettiä itsensä kohdallaan miten itse reagoisi tai kokisi jos toinen pettäisi.Kuinka toinen loukkaisi ja veisi parisuhteelta pohjan pois.
        Lisäksi on syytä varautua seuraamuksiin, jotka ei auta kuin kestää, kun jää kiinni.


    • xxfggh

      Luusereita ootte kaikki täällä

      • tervetuloa

        Simo Salminenkin lauloi, että se on sukuvika, jos suksi ei luista. Sukuvian takia sinäkin olet hakeutunut tänne.


      • reho
        tervetuloa kirjoitti:

        Simo Salminenkin lauloi, että se on sukuvika, jos suksi ei luista. Sukuvian takia sinäkin olet hakeutunut tänne.

        Ei Simo laulanut sitä biisiä vaan VEIKKO LAVI!!!!!!!!


      • tervetuloa
        reho kirjoitti:

        Ei Simo laulanut sitä biisiä vaan VEIKKO LAVI!!!!!!!!

        Taidatpa olla oikeassa. Nyt minullakin alkaa olla sellainen muistikuva. Kiitos!


    • rouva46

      Kotona onneks saa hyvää sexiä ja niin usein kun haluaa eipä tartte vieraissa juosta

    • petterimunakuono

      Ei väliä,kaikki käy....varatut on kiimasempiä yleensä!

    • varatunkanssa

      … seksistä varatun kanssa?
      – enimmäkseen parempaa kuin muu
      Oikein vai väärin?
      – oikein jos ei aiheuta vahinkoa muille. Muussa tapauksessa väärin.
      Onko haittaa?
      – on siinä pieni addiktion vaara
      Petätkö itse?
      – aina jos mahdollista saada hyvä pano

      • sekstailuu

        No olen nainen ja naimisissa. Itse suosin pidempää seksi suhdetta . Oppii tuntemaan toisen niin Seksikin on aina vaan parempaa. Mun kumppanit on ollu sinkkuja mut ongelmia ei oo tullu ku molemmat tietää pelin hengen. Ja on ollut vapaa mies siitä parempi, kun on paikka missä Sekstailla.


    • saarnaaja69

      jos kirja on auki niin värssy on veisattava

      • Näinnäinäin

        Hah hah heh...


      • Nainjosnain

        Aina ei tiedä harrastaako seksiä vapaan vai varatun kanssa.....ihan sama onko kumppani baarista vai miltä tahansa nettisaitilta...suurin osa kertoo olevansa vapaita.... Tiedä sitten totuus


      • poko

        helvetin lestis


    • Tanhuavvaari

      Vaimoni on varattu ja jopa naimisissa. Kyllä se seksi olisi varmaan parempaa vapaan nuoren sinkkunaisen kanssa. Mielellään useiden.

      • pelottaako

        Etkö uskalla elää ilman vaimoasi?


    • Kusipäiden hommaa se on, jos tietää jo toisen varatuksi.. Mutta ihmiset on kusipäitä nykyään kait sitten :)

    • niiiihhhhh

      Lumppuja nää akat jotka varattujen perässä luuhaa turpaan tulee että tukka lähtee jos mun ukkoa yrittää

      • lumppuliisa

        Kiitos kauniista kommentista!
        Mutta miksi Sinun yksinoikeudella omistamasi mies yrittää jatkuvasti tarjota itseään vapaille sinkkunaisille?
        Kannattaisi ehkä ensin keskustella sen oman miehen kanssa parisuhteen tilasta ja vasta sitten mahdollisesti alkaa pahoinpidellä kaikkia ohikulkevia vieraita naisia?


      • Ennuskaaa

        Ei tarvitse kenenkään ukkoja yrittää, kun esim. täällä S24:ssä varatut miehet nimenomaan ovat minun, sinkkunaisen, perään, vaikka suurinpiirtein ensimmäinen sana ilmoituksessani on, että haen vapaan miehen seuraa. Moni ilmoittaa täysin avoimesti olevansa varattu, mutta osan suhteen täytyy olla lähes salapoliisi, ja pienistä merkeistä kirjoitustyylissä päätellä varatun status.


      • Törkeää
        Ennuskaaa kirjoitti:

        Ei tarvitse kenenkään ukkoja yrittää, kun esim. täällä S24:ssä varatut miehet nimenomaan ovat minun, sinkkunaisen, perään, vaikka suurinpiirtein ensimmäinen sana ilmoituksessani on, että haen vapaan miehen seuraa. Moni ilmoittaa täysin avoimesti olevansa varattu, mutta osan suhteen täytyy olla lähes salapoliisi, ja pienistä merkeistä kirjoitustyylissä päätellä varatun status.

        Juurikin niin!
        Aivan saman asian olen kokenut.
        Varatuilta miehiltä tulee jatkuvasti kaikenlaisia seksitarjouksia yhdenillanjutuista pidempään
        suhteeseen, vaikka minullakin selvin sanoin lukee profiilissa, että haluan vapaan miehen.
        Oikeesti oksettaa!!!


    • tonttu73

      se on jokaisesta itsestä kiinni miten haluaa ite olen varattuna pettäny sinkun kaa koska minulla ei ollut suhtees seksiä olenkaan puoleen vuoteen . siin mieles ymmärrän varattuja et jos ei suhtees tosiaan oo mitään seksiä niin eiku uutta putkeen vainn

    • Rampe10

      He
      Minusta on väärin jos on aviossa ja pitäisi seksin luistaa. mutta puhumattomuus ja toisen kyräily on suhteessa väärin. hoitakaa suhdetta kunnolla.
      Itse olen menettänyt vaimon hautaan ja kyllä myönnän että joskus tekee mieli seksiä. jokainen tekee tyylinsä mukaan

      • "Lesken syli se on lämpöinen, kerran kun on ollut luona sen, jo haluaakin tulla toiste . . ."


    • t.varattu

      Eihän se vapaa osapuoli mitään väärää tee, vaikka onhan se moraalisesti monen mielestä väärin. Varattu osapuoli se vahinkoa tekee, siinä on turhaa sinkkua syyttää jos oma ukko/akka ei pysy muista erossa.

    • IloinenAntaja19

      Jumala rakastaa iloista antajaa!!!:)

      • iloinenottaja

        Raamatussakin kerrotaan, miten miehillä oli monta vaimoa,muista jalkavaimoista puhumattakaan, siementä täytyy levittää laajalle. (Naisilla ei saanut olla kuin yksi mies ja miehen veljet?)
        Kyllä, kaikki jumalat rakastavat anteliaita miehiä!


    • juppelismjl

      väärin jos tietää toisen olevan varattu, mutta jos paljastuu toinen varatuksi vasta jälkeenpäin niin saastoja on vaan yksi.

      • naineen

        Jokainen vastakkoon itse teoistaan. Turha muita syyttää, niin ainakin itse teen. Elämä on vaan paljon helpompaa, kun ei stressaa turhista.


    • appras11

      minkäs sille tekee jos varattu kiinnostuu minusta ja ei tuo seksi pahasta oo...eli juu niin kauan kun ei omaa prinssiä ole...ja varatun ulkokuorikin on miellyttävä...harvemmin varattuun erehdyn mutta ei se minulta ole pois...varatulla pääkoppansa kanssa miettimistä...tekikö oikein..mitä minä sitä miettimää <3

    • Eronnut12

      Se että olenko minä varattuna toisen naisen kans tai varattu nainen minun kanssa niin ei mun mielestä ole olennaista. Liitto on rikki jo siinä vaiheessa kun tulee mahdolliseksi olla jonkun toisen kanssa. Fyysisesti se tulee ilmi vasta kun nussitaan. Ja hervemmin sen liiton voi rikkoa joku toinen. Niin avo- kuin avioliitossakin on kaksi ihmistä jotka molemmat ovat vastuussa liittonsa kestävyydestä.

    • Riippuu varmaan tapauksesta?

      Seksuaalinen himo ja rakkaus ovat kaksi eri asiaa. Jos tuntee himoa vierasta ihmistä kohtaan, niin seksi on väärin ilman kumppanin suostumusta. Jatkumona ei olisi suhdetta (tunnesiteitä), vaan pelkkää satunnaista seksiä. Usein välinpitämöttömien ihmisten ratkaisu. Ehkä myös keväisin ja syksyisin seonneiden hormoneiden perässä juoksevien ratkaisu.

      Rakkaus sen sijaan on sellainen voima, että jos rakkaudesta menee toisen kanssa sänkyyn, niin sitä ei oikein voi laskea kenenkään viaksi. Tällöin ymmärrän sen, että ihmiset pettävät. Jatkumona uusi suhde. Tunteellisten ihmisten ratkaisu, jotka eivät ole saaneet liitossaan tarpeeksi huomiota.

      • Näinnäin

        Hyvin lausuttu ja totta.


      • Totta tosiaan


    • Mitäpä pahaa siinä on, jos kummatkin tietää missä mennään.
      Kohdallani on ollut varattujen kanssa parempaakin.

      • onpahaa

        Sen kolmannekin osapuolen pitää tietää missä menette. On olennaisin osa draamaa.


    • EN_IKINÄ

      Korkean moraalin omaavana ihmisenä en voisi ikinä osallistua tuollaiseen touhuun. En ylipäätään voi kuvitella harrastavani seksiä ihmisen kanssa joka ei minua rakasta, eikä halua sitoutua.

      Säälittää nykyajan ihmiset.. ovat niin hukassa itsensä kanssa. Sitä tyhjää oloa sisimmässä yritetään täyttää milloin milläkin, mutta aina väärillä aineksilla.
      Noh, onneksi elämä opettaa.

      • No ihmiset on erilaisia, toiset pärjää vaikka vallan ilman seksiä. Toisille se on perustarve jota on saatava säännöllisesti. Itse kuulun jälkimmäiseen ja kun en kotona saa riittävästi haen sit muualta. Ja keskusteltu on mut ei auta jos ei ymmärrä. No onneksi on samanlaisia miehiä vapaita ja varattuja.


      • ERILAISIA_TOSIAAN
        naineen02 kirjoitti:

        No ihmiset on erilaisia, toiset pärjää vaikka vallan ilman seksiä. Toisille se on perustarve jota on saatava säännöllisesti. Itse kuulun jälkimmäiseen ja kun en kotona saa riittävästi haen sit muualta. Ja keskusteltu on mut ei auta jos ei ymmärrä. No onneksi on samanlaisia miehiä vapaita ja varattuja.

        Jos et ole tyytyväinen parisuhteeseesi eikä puolisosi ymmärrä sinua, niin miksi et tee hänelle palvelusta ja eroa? Petät mielummin selän takana? Sekö on helpompaa?
        Jos et halua tehdä töitä itsesi kanssa ja kehittyä ihmisenä, ja mielummin meet sieltä missä aita on matalin, niin tulet kohtaamaan entistä suurempia ongelmia tulevaisuudessa!


      • ERILAISIA_TOSIAAN kirjoitti:

        Jos et ole tyytyväinen parisuhteeseesi eikä puolisosi ymmärrä sinua, niin miksi et tee hänelle palvelusta ja eroa? Petät mielummin selän takana? Sekö on helpompaa?
        Jos et halua tehdä töitä itsesi kanssa ja kehittyä ihmisenä, ja mielummin meet sieltä missä aita on matalin, niin tulet kohtaamaan entistä suurempia ongelmia tulevaisuudessa!

        Jaa meille on annettu yksi elämä. Jokainen eläköön sen tavallaan. On sitä suurempiakin syntejä kun se että haluaa antaa ja saada.


    • mahdollisuudetvalmiiksi

      KAHDEN KAUPPA KELLÄ ONNI ON ONNEN KÄTKEKÖÖN

      SUOLOTTARET SEKÄ PRINNSIT JAKOON

      ON HYVÄÄ JAKAA HYVÄÄNSÄ

      Kilvoitellen maukkaasi Sielun - energiaamme , , , Sielun janoisuutteen :)

      SINKKUMARKKINAT , , , JOKA - PÄIVÄ, , , SINKUT , , , JAKOON

      Elä tässä ja nyt valloita uusi huomen , , , :)

      >> * * :) = * Suudelma on sielun avain * * * * *Tähtemme *

      Huom!

      PARHAAT , , , Lappi Sinkut , , , :)

      KUULU PÄIVÄÄN , , , JOKAISEEN , , ,

      Tee aloitteesi , , , Oikea Hellu : Tunne ja koe , , , :)

      Tässä ja nyt valloita uusi huomen :)

      Sydämet , , , lämpöön :)

      Vapaat , , , m i s k u t , , , Juosten , , , T o r n i o o n :)

      Rakkautta ei tarvitse etsiä eläämme jo rakkaudessa , , , :)

      Rakkaus asuu , , , meissä :)

      Oivallukseen Onni asuu valona rinnassa

      Oivaltain yhdessä rinnassamme:)

      Ymmärrykseen , , , ihminen tavattavissa kohaamisentaito, , , :)

      Myös , , , tila / aika , , , avoimesti sekä , , , aidosti :)

      (Tunto )

      Tunne ja koe :)

      Katso suomi 24 Treffit Lappi Tornio , , ,

      Soita Heti , , , Aloite kuulluu kummallekkin :)

      Uljaat , , , Miehet , , , O v a t , , ,

      Aitoja - Sielun - Aromikkaita , , ,

      Hersyvin - herkuin :)

      Siirry , , , kaksin energiaan :)

      Varoitus: rakkaudettoman keho on jäykkä :))

      Aurinkoisin salonkikelpoisin asentein :)

      > > 3 * * :) = * suudelma Sielun avain :))

      Miehet pelkkää , , , ? seksiseuraa , , ,

      Miehet , , , tee , , , mua :) , , , S u l o , , , N e k u :)

      Vaikka eivät sitä suoranaisesti , , , Deittiprofiilissa , , , mainitsisikaa?

      Muutaman lauseen jälkeen Naiset , , , :)

      Nainen , , , täytä , , , minut :) , , , Sulo , , , Pörri :)

      Heti , , , ehdottelemassa , , , aidosti :)

      ( Ihanasti , , , m a u k k a a k s i , , , : )

      Läheisyyttä , , , Sekä aitoa seksiä , , ,

      Hersyvin herkuin :)

      Niin miksei sitä voi profiilissaan mainita ?

      (Miksi , , , miehet , , , pelkää , , , Seksiä )

      Lapsuuden - Traumat , , , :) ?

      Tieto taito sekä , , , kyky , , , a i t o - t o i m i n n a l l i s u u s , , , :)

      (Kohdata /avoimesti / aidosti :)

      Sielukkaasti avoimesti aidosti , , , intohimoisesti , , , nautintoon :)

      Aito terve , , , sielunjano , , , ikuista kestävää , , , :)

      Parahin Ansaitset Kultaa , , , O n n e a , , , m a t k a a n :)

      Fysikaallinen häviävää :) ?

      Malli opit , , , Kaikki toiminnalliuus , , , tulee omista vanhemmista :)

      (Luomu nainen ja mies - aidosti :) )

      Varoitus :

      Suudelma on sielun avain :)

      Siiry tahdon , , , energiaan :)

      Vahvin energiamme :)

      Terve itsetunto on elämänmitainen kumppani, , , :)

      Huolla rakauden energialla , , ,

      Luomu Nainen , , , Luomu Mies , , ,

      L u o m u , , , E n e r g i i a a , , , :)

      Vapaat , , , Naiset - Juosten , , ,

      T o r n i o o n :)

      Aika ja Paikka , , , ?

      Merkki :

      Hanskat , , , Tai - Huivi , , , Vasempaan Käteen , , , :)

      Sydämen Puolelle :)

      Sydän on aina avattava Itse :)

      Tässä ja nyt , , , Valloita uusi huomen :)

      Y h d e s s ä . . . e n e r g i a a n :)

      Varoitus : Rakkaudettoman , , , Keho on jäykkä :)

      S i e l u t t a r e t / P r i n n s s i t :)

      • eämäksi

        Nyt on Uui aika 17-129 vuotiaille
        Erottiset öljyt Uudet haasteet Toimikaa , , , :)
        Olkaa Uteliata Työt ja Poijaat
        Olemme Toisiamme Varten

        Elämän hetki on uusi sekä tuore

        Kaikki Mitä Annamme saamme Monin verroin Takaisin
        Anna Anteekksi Kuin Sua
        Tyhjyydellä Loukkasin Ansaitset Kultaa , , , :)
        Onnea Matkaan

        Tulkaa Kilvoitellen Maukkaaksi , , , :)

        Antakaa Kirkon Kantaa Häpeää , , , ?
        Älä Pihdatko älkää Kieltäkö Kun pitäisi Jakaa Ihana, , , :)
        Elastinen Hunajapurnukkamme Jaetaan Maukaaksi Energiaan
        Varoitus : Rakkaudettoman Keho On jäykkä :)

        Kehon Suurin Seksuaalielin , , ,
        On Korvain Välissä :)


      • Elämäksi
        eämäksi kirjoitti:

        Nyt on Uui aika 17-129 vuotiaille
        Erottiset öljyt Uudet haasteet Toimikaa , , , :)
        Olkaa Uteliata Työt ja Poijaat
        Olemme Toisiamme Varten

        Elämän hetki on uusi sekä tuore

        Kaikki Mitä Annamme saamme Monin verroin Takaisin
        Anna Anteekksi Kuin Sua
        Tyhjyydellä Loukkasin Ansaitset Kultaa , , , :)
        Onnea Matkaan

        Tulkaa Kilvoitellen Maukkaaksi , , , :)

        Antakaa Kirkon Kantaa Häpeää , , , ?
        Älä Pihdatko älkää Kieltäkö Kun pitäisi Jakaa Ihana, , , :)
        Elastinen Hunajapurnukkamme Jaetaan Maukaaksi Energiaan
        Varoitus : Rakkaudettoman Keho On jäykkä :)

        Kehon Suurin Seksuaalielin , , ,
        On Korvain Välissä :)

        Alkuperäis kansat :)
        Sivistys kansat :)


      • Hersyvinherkuin

        Malli : Nuorekas :)

        Ajatuksen lahjat myös käytöön

        Jokeinen ajattelemasi asia on mahdollisuutesi

        Terve itsetunto on elämänmittainen kumppani

        "Huolla rakkauden energialla

        >> * * :) = * suudelma on sielun avain :)

        * * * * * t ä h t e m m e :)

        Soita Heti tai Skype

        Rikkaudeksemme :)

        Elä tietoisuudesta Tietoisuus parantaa Kaiken :)

        Jokainen ajatus luo tulevaisuutemme :)

        Edelläkävijyyteen:)

        Nainen Luottamus

        Mies arvostus

        Parahin Sielun kaunotar , , , :)

        Yhdessä Energiaan :)

        >> * * :) = * suudelma on sielun avain * * * * * tähtemme *

        Parasta on kuitenki omistaa kehon suurin , , , e l a s t i n e n :)

        Seksuaalielin , , , Korvienvälissä :)

        Tuottaa sekä käskyttää astillisuudessa yhdessä jaetuin , , ,

        Intohimoin nautinnoin energiaan :)

        Maukkaaksi :)

        Hurmaa minut upealla fysiikallasi, tunneälylläsi ja empatiataidoillasi :)

        Vastineeksi saat iloisen ja energisen Nuorkkaan – sielun:)

        Mielihyvällä kaunista hyvää hyvällä , , , parhaaksemme : )

        Sielun janoisuutteen , , , Ikuiseeen Kestävään , , , :)

        Timantit hioutuvat paineessa, näin myös paras parisuhde rakennetaan

        Pala palalta Sielukkaasti :)

        Hersyvin - Herkuin , , , Rikkaudeksi :)

        " Sisäistyminen :)

        Kehomme ilmentään sen kauniin mitä sisällämme tapahtuu , , , :)

        "Aromikkaat - S i e l u n - p u n t a r i t :)

        Varoitus : Rakkudettoman Keho on Jäykkä :)

        Yhteisiin asioihin sitoutuen ja pyyteettömyyttä vaalien.

        Ei pihadata ei kielletä , , , jakain vain , , , Etikkaa . . .

        V a a n - J a k a e n , , , elastinen Ihana Hunajapurnukkamme tahdossamme, , ,

        Elämän . . . maukkaaksi :)

        Oivaltain rakkautta ei tarvitse etsiä elämme jo rakkaudesta :)

        Sielulline rakkaus On Ikuista Kestävää , , Sielun-Jano :)

        Rakkaus asuu Meissä

        Aidossa , , , tahdossa. . .

        Maukkaaksi :)


      • KasvattaaterveeenKehon

        *Rakkauden Hedelmät , , , Hedelmistämme Meidät tunnetaan :)

        O n n e n - k u l t a :)

        Ansaisen Kultaa , , , Onnea matkaan :)

        Mies vailla Seuraa :)

        Olethan Reipas nainen :)

        T o r n i o :)

        Elämän tarkoitus:)

        Vapaudu , , , E l o k s i :)

        Luojan lahjat käyttöön :

        Nainen Ja Mies - Mies ja Nainen , , , :)

        Malli :Hetero :)

        *Pyysin luojalta kukkasta ja hän antoi kedon, , ,

        Pyysin puuta, hän antoi metsän, , ,

        Pyysin vettä, hän antoi meren , , ,

        Pyysin hyvää seksiä, hän antoi sinut, , ,

        Jos sydämesi olisi vankila, ottaisin elinkautisen , , ,

        Mieluummin yksi yö kanssasi , , , kuin loppuelämä, , , toisen vierellä , , ,

        Virkeä , , , Sinkku :)

        Malli Hetero :)

        Rakkautta ei tarvitse , , , etsiä , , , Elämme jo Rakkaudesta:)

        Ymmärrykseen , , , Rakkaus asuu Valona rinnassa , , ,

        Oivaltain Yhdessä Rinnassamme :)

        Mallit :

        America Astronautti Kerran -kuussa

        Venäjä Kosmonautti kerran Kuussa

        Suomi ? Pöönautti n Kerran Viikossa , , , ? Tuumasta Toimeen , , ,

        Toimikunta ( 1- 10 Vuotta )

        Saksa , , , Hetkeen :)

        Ruotsi , , , Heti :)

        Ylikansallisuus Rikkaudeksi

        Sielunjano 24 / 7 , , , S i e l u n , , , a i k a a n :)

        Yhdessä Tekeminen Paras on edessä

        Mies Arvostus , , , Tee , , , Mua :)

        Nainen Luottamus Täytä , , , Minut :)

        Yhdessä Avoimesti sekä Aidosti :)

        Raittius , , , Alkoi 2015 Varat Omaan Kotiin Perheeseen

        Sekä Kansantalouden Tuottoon .

        Henkiseksi Sekä Fyysiseksi Rikkaudeksi :)

        Siirry Terveyden Huoltoon Rakkaudella :)

        Terve , , , Mieli , , , Janoa :)))

        Varoitus:

        "Rakkaudettoman Keho on , , , Jäykkä :)

        Sielullinen Rakkaus On ikuista Kestävää Siirry , , , Siis , , , Sielun Janoisuuteen Energiaan :))

        Tahdon Oikea kättö kaunista hyvää sekä Totta , , , Sisäistäen , , , Hyväksyen

        Fyysinen Rakkaus Ihastus Vihastus lisää Lisää Häviävää :((

        Sisäinen Sekä Ulkoisen Balanssiin :)

        Tiedostaminen , , , Todellinen Tunne , , , Jaettu, , , Ymmärrykseen:)

        Henkinen Sekä Fyysinen Yhteys :)

        Luottamalla Elämmään Voitamme Kaiki pelot Sekä turvattomuuden Tunteet :

        Terve Mieli , , , :) Kasvattaa terveeen Kehon Sekä Voimakkaan Tahdon , , ,

        Tahdon Oikea käyttö, , , Hyväksy Rakkaus :)

        Sydän on aina Avattava itse Tietoisuuten Ainutkertainen Ihminen :)

        Ihmisen Keho Heijastaa selvästi Sen Mitä tapahtuu Hänen Sisällään :)

        Elimistö On Sielusi - P u n t a r i :)

        Elä Siis Tietoisuuden , , , Rakkaudesta :)

        Ole siis Sielusi valo , , ,

        Sekä esimerkki :)


    • sinkkuMINÄ

      Olen itsekäs ja olen harrastanut seksiä varatun kanssa jo monta vuotta..... Viihdyn sinkkuna...... En juokse ukkomiesten perässä päin vastoin.. Annan sellasta seksiä jollasta vaimo ei anna... Niinkun yksikin kaveri totenut että se on vaan #suoritus#...

      • Blondish

        Mistä sinä tiedät millaista seksiä vaimo antaa?
        Jos mies pettää vaimoaan, voit olla varma ettei puhu sinullekaan totuutta.
        Tuo lause on tarkoitettu tyhmille bimboille, "vaimo ei anna".
        Etkö tajua, että juuri tuolla lauseella mies saa sinut tyhmän bimbon tekemään mitä haluaa.


      • seksyyy

        Sinkku minälle.Mieheltäni kerran lipsahti seksin jälkeen.Kyllä sä vaan oot paras. Vahvisti vaan sen minkä jo arvasin on kokeillut muita.Ollaan oltu pitkään naimisissa.No vaikka tiesin hyvin mitä tarkoitti ,en ruvennut mesomaan. Olen itsekin joskus haksahtanut.Ainakin pitää mua edelleen parhaana panonaan.


      • ota-ja-anna-M
        Blondish kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät millaista seksiä vaimo antaa?
        Jos mies pettää vaimoaan, voit olla varma ettei puhu sinullekaan totuutta.
        Tuo lause on tarkoitettu tyhmille bimboille, "vaimo ei anna".
        Etkö tajua, että juuri tuolla lauseella mies saa sinut tyhmän bimbon tekemään mitä haluaa.

        Ei ole ollenkaan harvinaista, että vaimo ei todellakaan anna ja v.v. Harvoin tarpeet menevät yhteen. Usein tilanne on jopa karmiva. Silloin seksiä etsitään sieltä, mistä saa. Kun "tyhmä blondi", niinkuin sinä sanot, antaa vittua, hän saa samalla itse kyrpää. Ei hän ole tyhmä, mutta sinä luulet häntä tyhmäksi.


    • Ulkosaaristonmies

      Heh heh... Mitä väliä sillä on jos panettaa? Naisethan ovat usein kimpussa, oli sitten varattuja tai ei. Minun kun ei tarvitse välittää tuon taivaallista että mitä ovat kunhan on hyvännäköinen tyttö ja osaa hommansa kun niitä näkee jossain kaupungilla ja ravintoloissa. Maksaakaan ei tarvitse kun ovat jostain syystä miehenkipeitä. Usein on syynä vain kokeilunhalu ja se ettei jokin oma ukko jostain syystä kiinnosta. Yleensä nämä tytöt kysyvät yhteystietojasi mutta en koskaan anna niitä. Se on sitten ihan sattumankauppaa jos näkee uudestaan. Jos näin käy, tyttö/nainen on entistä himokkaampi seksiin. Seksi on kivaa ja tekee hyvää sekä laihduttaa ja pitää minut vireänä. Näinhän sen pitää ollakin.

    • rakastunut_mimmi

      Harrastan aina seksiä vain varatun kanssa...olen varannut itselleni oman rakkaani :-)

      Muihin varattuihin en koske. Eikä ne kiinnosta.

    • Hengenmies75

      Ehdottomasti sairasta toimintaa.

      • Vanhempi-hengenmies

        Moni hengenmies on sitten yllättynyt, kun vanhemmiten "sairaus" on yllättänyt. Nuorille asia voi olla niin yksinkertainen. Mitenhän sinun käy?


    • taylorinen

      Seksi on fyysinen kokemus/elämys, jota ei pidä sekoittaa tunne-elämään. Vaikka se usein onkin mahdotonta. Hyvässä parisuhteessa osapuolet ovat rehellisiä ja avoimia. Eikä hyvää parisyhdetta riko pelkkä fyysinen seksikokemus/elämys jonkun toisen kanssa.

    • Eipäs nyt oiota mutkia. Voipi olla niinkin että kotona varatulla makuuhuone-elämä ei ole hohdokasta, vaikka parisuhde noin muuten toimii täydellisesti. Silloinhan se ei ole toiselta puolisolta mitenkään pois, jos nälkäisempi kumppani käy välillä ulkona syömässä pikaruokaa.

      ...ja ihan hyväähän se on, kun tulee toisen ruokalista opituksi ja kokeiltua välillä jotain uusiakin makuja.

    • ei...luultavasti

      en osaa sanoa,onko se väärin,itsekkin käyn vieraissa jos on mahdollista,olen 54v mies ja elän avoliitossa

    • 5w6j4q76

      Ei ne miesten ja naisten vehkeet käytössä kulu....

    • nofuture

      Soneraperinnän hommia...

    • lentopelko

      Sinkkuna kun olen niin olen harrastanut seksiä vain ja ainoastaan varattujen kanssa.
      En halua ketään elämääni pilamaan joten seksi silloin tällöin varatunkanssa on OK.

      Pettäjät on aina pettäjiä, eivät kunnioita vaimoaan ja perhettään. Siinä on lapsille hyvä elämän malli kun isä pettää. Luusereita sellaiset miehet on täytyy myöntää. Vaikka itse käytän heitä hyväkseni mutta en kunnioita heitä pätkääkään, suorastaan inhoa, mutta senverran siedän että saan seksiä.

      • puutteenalaista

        Eipä sinulla häävisti mene. Saat kyrpää vain miehiltä, joita inhoat. Elämäsi on murhetta murheen päälle.


    • silvyplee

      Hankin pimennysverhot, muttei ne kun hämärrä vaan. No, saapi hämärrys jäähäkkii omaksi pimennoksenne.

    • yhdenmiehennainen

      Ihan turhaan sinkkunaisia syyllistetään siitä, jos niillä on seksisuhde varattuun mieheen. Vain siinä tapauksessa tuomitseminen on aiheellista, jos mies on ilmiselvästi täysin vietävissä eikä siis hallitse itse itseään! Jokainen on vastuussa vain omista tekemisistään.

    • muistaminuasilloin

      Fyffe on menettänyt merkityksensä, olen ekstremisti.Yksi isku teki miehestä
      liikuntakyvyttömän
      Lyöjälle 670 000 euron lasku

    • vapaus

      Tuskin ketään varattua siihen olet pakottanut. Tiedän tuttavaperheistä monia,jotka pettävät. Naisia ja miehiä. Elämä on.

    • itsekästä

      Toivottavasti sitten joskus , kun olet varattu (jos joku huolii, toinen moraaliton varmaankin) sinua aloittaja petetään. Joku vapaa panee kumppaniasi.. Väärin teet, mutta paha saa lopulta palkkansa. Jos ei muuten nii kuolema kaikki meidät lopulta korjaa. Kertoo paljon ihmisestä jos pystyy olemaan varatun kanssa. Ihan sama vaikka toinen vetoisi siihen, ettei kotona saa tarpeeksi.

      • palkkansa

        Ei seksiä pidä harrastaa siksi ”ettei kotona saa tarpeeksi” vaan siksi kun kumpikin osapuoli sitä haluaa.


    • Voitaisiinhan tätä jollain moraaliperusteella tuomita, mutta elävässä elämässä ulkosuhteita tapahtuu.

      Parisuhde on monimutkainen kokonaisuus, varsinkin jos siihen liittyy lapsia. Ajatellaan tätä nyt lapsista enemmän huolehtivan kannalta. Hän kokee antavansa suhteelle kaikkensa, ei hän voi vain alkaa tapailla ketään. Tai tietysti voi, mutta kuka huolehtii lapsista, se huoraava mieskö?

      Kenties näiden lasten äiti voisi tapailla rakastajiaan aina silloin tällöin, kun ensin hommaa lastenvahdin taikka lapset ovat jo kasvaneet itsekseen pärjääviksi.

      Jos äiti peittelee isän käyttäytymistä lapsiltaan ja tekee itse kuten lapsiensa isä, voi se pidemmän päälle olla raskasta. On se aika kuitenkin pois lapsilta.

      On selkeää, ettemme voi tasa-arvon tai -vertaisuuden verukkeella oikeuttaa mitään parisuhteen ulkopuolista käytöstä lasten kannalta. Jos ihmiset ovat takertuneita toisiinsa ilman lapsia, naikoot miten haluavat.

      Lasten myötä syntyy myös vastuu heistä ja heidän pärjäämisestään.

      Voidaan ajatella, että sukupuolisuhteet ovat vain henkilökohtaisia asioita, mutta sitä ne eivät ole. Puoliso voi hyväksyä tilanteen jostain syystä, mutta lapset eivät sitä tee. Lapsille toinen puoliso on aina hylännyt heidät.

      Muilla lapsilla on isät ja äidit, miksei heillä ole?

    • tsinkku

      No en ala syyllisyyttä kantamaan siitä jos ukkomies haluaa minua. Hoitakoon ongelmansa kotona, minä otan vain osuuteni kun tarjolla on. Helppoa kun ei tarvi "omaksi ottaa".

    • Näin_mulla

      Miksi kannattaa ottaa ukkomies, vaikka vaan ihan rakastajaksi?

      -Ukkomies on turvallinen vaihtoehto, ei tule tauteja
      -tietää mitä haluaa eli on himokas tavattaessa ja ei aikaile
      -osaa asiansa, on valmiiksi jonkun kouluttama
      -ei huutele muille asioista, koska on ns. kauhun tasapaino
      -antaa arvoa hyvälle seksisuhteelle, koska sellaisen luominen on melkoisen vaikeaa
      -on yleensä melkoisen luotettava ja pysyy sovituissa säännöissä ja EI soittele perään jos toinen ei halua!

      • Lulu5

        totta, hyvää seksiä ja kohtelee m uutenkin kuin kukkaa kämmenellä koska haluaa säilyttää hyvän suhteen. Ei jää nurkkiin roikkumaan, vaan palaa kotiinsa ajallaan. En tuollaista miestä puolisokseni koskaan ottaisi, mutta seksisuhteessa hyvä. Ja luojan kiitos, rehellisesti on sanonut ettei aiokkaan erota, minulle se sopii. Hyvä seksi kuuluu kaikille, ihan perustarve.


    • Julia__80

      No se ihan ok, koska olen itsekkin varattu ja joskus harrastin ja toki ois kiva vieläkin harrastaa... Mutta ei pidä jäädä kiinni...

      • Minusta saat seuraa.....ota yhteyttä!


    • aasiantuntija

      AP mainostaa jotain miehiä kusettavaa deittisivustoa

    • yksioikeaidiootti

      paska ihminen!

    • Taas tämä saatanan spämmääjä sinkkuliisa noita maksullisia paskasivuja levittää täällä.
      Ihan mielenkiinnosta paljon sulle tuosta hommasta maksetaan?

    • confused_._

      Hmrnм۔.܂ϖo j௦૦ kγוlähän se saattaa kυmмɑƽtі рiᴦisтää silloıռτäIוöiп܁

    • confused_._

      ᴷᵃᶰᶰᵃᵗᵗᵃᵃ ᵖᵃᶰᶰᵃ ᵏᵘᶦᵗᵉᶰᵏᶦᶰ ˢᵉᶰ ᵛᵉʳʳᵃᶰ ᶦäᵏäˢᵗä ᶰᵉᶦᵗᵒᵃ ᵉᵗᵗᵉᶦ ᵒᶫᵉ ᵛᵃᵃʳᵃᵃ ᵖᵃᵏˢᵘᵏˢᶦ ᵗᵘᶫᵉᵐᶦˢᵉˢᵗᵃ⋅

    • confused_._

      ʞɐ!ʞʞ! ɐƨөuuoʇ ou ʞ!٨oɾɐ ƨ∩oʁ!ʇʇ!bɐ uө w!ʇөu bä!u ٨ɐɐu.

    • panenjoo

      On sitä tullut varattujen kanssa aika usein harrastettua seksiä. Varatut tuntuvat jostain syystä olevan usein kovassa puutteessa. Kaikki treffipalstatkin on varattuja täynnä nykyään. http://www.sexseuraa.com/ Jos kiinnostaa, tuolta niitä löytyy.

    • Stobidismi

      Radikalismi on hieno asia, kun maa ottaa vastaan ihan samasti.

    • pelkkää-haaveilua

      Ajatus, että ihminen olisi yksiavioinen, on tuulesta temmattu.

    • Höntitettävä

      Ei todellakaan ole sinulta pois. Voit päinvastoin jopa saada. Aina Ilman NaisSeuraa eli AIDSin voit saada.

    • Dantojin

      Mikäli olet mies, olet munaton ja selkärangaton kretiini!
      Turpaan sietäisit saada, 64 tuntia saunan takana - ilman mainostaukoa... Toisaalta, jos olet nainen, olen melkein samaa mieltä! Heikko ihminen olet, jos heikoilla ihmisillä "saalistat"! Ehkeivät kanssasi pettävien ihmisten puolisot juurikaan ole minkään arvoisia. Mutta ilmeisesti et osaa kykene/halua heitä ymmärtää, etkä kykene heidän saappaisiin astumaan!? Entäs jos itse olisit se esim. vaimo/aviomies, kenen puolisoa petetään? Idioottimaista ja itsekästä touhua! Jos koet, että sinullanon oikeus toisen kanssa toista pettää, petät itseäsi, etkä ole minkään arvoinen ja luovut omasta kunniastasi, ja toivon, että sinuakin tullaan pettämään

      • vahinkokiertämään

        "...toivon, että sinuakin tullaan pettämään." Paha ihminen toivoo pahaa toiselle.


    • heli33w

      Itse en petä ja olen niin vastaan tuollaista touhua.minua petetään koko ajan.

      • sinähän-tiedät

        Ei sinua petetä, jos kerran tiedät aiasta.


    • miauuuuuuu

      sexi ouuuuuuu jeaaaa.....

    • Kyl heikosti menee molemminpuolin!!!!

    • Aitonaitofeikkisnothing

      Väärin ja piste. Onneksi nykyään ei millään ole mitään väliä, niin ei ilmeisesti tarvitse edes tuntea syyllisyyttä. Sinkkuna annoin moraalisaarnan varatuille iskemään tuleville äijille, menköön hoitamaan kotiinsa asiat kuntoon, jos eivät edes yhtä naista saa tyytyväiseksi, niin turha lisää hakea. Itse en petä, koska minulla on moraali, en halua loukata rakkauttani. Jos joku pettää mua, en voi asialle mitään ( jos en asiasta tiedä) kuin toivoa,että miehellä olisi munaa jättää mieluummin,kuin pettää. koska en sellaista miestä tarvitse.

      • kauhean-yksioikoista

        Jos et sellaista miestä tarvitse, sinulla on niin korkea moraali, että pärjäät ilmankin. Ajatuksesi on niin yksioikoinen ja varma, että täytyy olla aika luuseri, jos tyytyy vain sinuun.


      • Aitonaitofeikkisnothing

        Mitä pärjääminen moraaliin liittyy? Maksan taloni/laskuni itse. Mies on se asia johon voin luottaa, nauttia elämästä hänen kanssaan, matkustaa,suunnitella tulevaisuutta, mieheni tuo iloa elämääni, toki hermot palavat välillä molemmin puolin, mikä on minusta normaalia. Mutta jos toinen pettää, miksi tuhlaisin rakkauteni ja luottamukseni häneen, joka satuttaa minua? Yksinkin kyllä nyky ihminen pärjää. Hyvä parisuhde on parasta, mutta paska on pahempi vaihtoehto, kuin yksin elo. Ja tuohon kommenttiisi vielä, hauku sinä luuseriksi miestäni, kun et muuhunkaan pysty. Miehelläni vasta onkin hyvä itsetunto, nimittäin, minunlaisteni kanssa ei muuten pärjää.


      • kauhean-yksioikoista
        Aitonaitofeikkisnothing kirjoitti:

        Mitä pärjääminen moraaliin liittyy? Maksan taloni/laskuni itse. Mies on se asia johon voin luottaa, nauttia elämästä hänen kanssaan, matkustaa,suunnitella tulevaisuutta, mieheni tuo iloa elämääni, toki hermot palavat välillä molemmin puolin, mikä on minusta normaalia. Mutta jos toinen pettää, miksi tuhlaisin rakkauteni ja luottamukseni häneen, joka satuttaa minua? Yksinkin kyllä nyky ihminen pärjää. Hyvä parisuhde on parasta, mutta paska on pahempi vaihtoehto, kuin yksin elo. Ja tuohon kommenttiisi vielä, hauku sinä luuseriksi miestäni, kun et muuhunkaan pysty. Miehelläni vasta onkin hyvä itsetunto, nimittäin, minunlaisteni kanssa ei muuten pärjää.

        Anteeksi jyrkkä sanammuoto. Oma sanamuotosi oli niin jyrkkä, että se provosoi vähän kärjistämään. Suurin osa avioliitoista kuitenkin on sellaisia, jossa jommalla kummalla tai molemmilla on ollut sivusuhteita tähän mennessä, siis keskimäärin avion puolivälissä.

        Useimmat nuorena esittävät näkemyksen, että se on kerrasta poikki. Elämä kuitenkin opettaa sen verran, ettei se sitten olekaan, vaikka toisella onkin syntynyt sivusuhde.

        Annoit itsestäsi kuvan, että olet hyvin määräilevä. Aloituskin oli raflaava: "Väärin ja piste". Oman todistuksesi mukaan olet moraalinen. Jos minun vaimoni olisi tällainen, tuskin kestäisin. En haukkunut sinun miestäsi, vaan epäilin, ettei hänkään kestäisi. JOS KESTÄÄ loppuun saakka, täytyy olla luuseri, joka ei herttaisempaa saa. Kiinnitä huomiota sanaan "jos", tarkoittaa siis: Tuskin on luuseri, joka tyytyy vain sinuun.


      • Aitonaitofeikkisnothing

        Mielipiteeni ovat suoria ja kuulostan ehkä hirviöltä. Ne ovat kuitenkin vain minun mielipiteitäni, muilla saa olla omansa ja pitääkin. Minua on petetty, enkä ole jättänyt, olen omalla tavallani heikko. Minä en ole se joka pystyy helpolla jättämään, koska otan ilmeisesti suhteen liian vakavasti nykyaikana. Mutta toivoisin että toinen jättäisi kertoisi löytäneensä paremman tjn. Ihan sama. Pettäminen on minulle kova paikka, ja kestäisin jättämisen luullakseni paremmin. En myöskään lähde kostoksi pettämään, sekin pilaisi vain minut sisältä päin. Yllätyt varmasti, että se onnistuisi minulta, todelllisuudessa olen ihan nätti, suosittu, hauska tyttö, en nipota turhista, hoidan asiani ja otan rennosti. Vaikka minulle tulee ikävä kyllä usein mahdollisuuksia pettämiseen, vaikka minun tiedetään olevan varattu, silti minusta pettäminen on väärin ja piste. Se pilaa paljon, eikä oikeastaan anna mitään.
        Ja kuka yleensäkin keksi, että olisi ok mennä esim. Naimisiin ja sitten pettää? Eikö olisi parempi pysyä sinkkuna?vai onko toisten loukkaaminen kivaa. Jos suhteessa ei olisi seksiä, joka on minulle tärkeää ja kuuluu parisuhteeseen. Joutuisin varmasti jättämään mieheni, se olisi varmasti vaikeaa, mutta pettämään en ala. Toki jos mieheni haluaisi mieluummin niin, kuulostaa tosi ällöltä. Ja jos sairaus aiheuttaisi, en tietenkään jättäisi. Nykyään vaan tuntuu olevan paljon niitä suhteita, joissa ei "saada" ja sitten petetään. Eikö näissäkin tilanteissa voi puhua suoraan, että se on minulle yksi tärkeä osa suhdetta, enkä kauaa enää jaksa, jos ajattelet vain itseäsi. Sitten ero ei pettäminen. Ajattelenko jotenkin päin persettä? Näen niin paljon ihmisiä, jotka vain katkeroituvat suhteissaan, ovat yhdessä vain lasten takia ja plaah. Eron kannalla en yleisesti ole, mutta jos toinen pettää/hakkaa/ on koukussa johonkin (pelikoneet,alkoholi...) hän on silloin jo itse parisuhteensa ykkös sijan kadottanut. Ja voit jällee haukkua minua, ei se haittaa. En ole niin kova kuin luulet, mutta en myöskään tuntemattomien ihmisten haukkumisesta ota itseeni. Ei minusta ole pakko pitää. Mutta asioista voi kyllä puhua,ilman henkilökohtaisuuksiakin.


      • kauhean-yksioikoista
        Aitonaitofeikkisnothing kirjoitti:

        Mielipiteeni ovat suoria ja kuulostan ehkä hirviöltä. Ne ovat kuitenkin vain minun mielipiteitäni, muilla saa olla omansa ja pitääkin. Minua on petetty, enkä ole jättänyt, olen omalla tavallani heikko. Minä en ole se joka pystyy helpolla jättämään, koska otan ilmeisesti suhteen liian vakavasti nykyaikana. Mutta toivoisin että toinen jättäisi kertoisi löytäneensä paremman tjn. Ihan sama. Pettäminen on minulle kova paikka, ja kestäisin jättämisen luullakseni paremmin. En myöskään lähde kostoksi pettämään, sekin pilaisi vain minut sisältä päin. Yllätyt varmasti, että se onnistuisi minulta, todelllisuudessa olen ihan nätti, suosittu, hauska tyttö, en nipota turhista, hoidan asiani ja otan rennosti. Vaikka minulle tulee ikävä kyllä usein mahdollisuuksia pettämiseen, vaikka minun tiedetään olevan varattu, silti minusta pettäminen on väärin ja piste. Se pilaa paljon, eikä oikeastaan anna mitään.
        Ja kuka yleensäkin keksi, että olisi ok mennä esim. Naimisiin ja sitten pettää? Eikö olisi parempi pysyä sinkkuna?vai onko toisten loukkaaminen kivaa. Jos suhteessa ei olisi seksiä, joka on minulle tärkeää ja kuuluu parisuhteeseen. Joutuisin varmasti jättämään mieheni, se olisi varmasti vaikeaa, mutta pettämään en ala. Toki jos mieheni haluaisi mieluummin niin, kuulostaa tosi ällöltä. Ja jos sairaus aiheuttaisi, en tietenkään jättäisi. Nykyään vaan tuntuu olevan paljon niitä suhteita, joissa ei "saada" ja sitten petetään. Eikö näissäkin tilanteissa voi puhua suoraan, että se on minulle yksi tärkeä osa suhdetta, enkä kauaa enää jaksa, jos ajattelet vain itseäsi. Sitten ero ei pettäminen. Ajattelenko jotenkin päin persettä? Näen niin paljon ihmisiä, jotka vain katkeroituvat suhteissaan, ovat yhdessä vain lasten takia ja plaah. Eron kannalla en yleisesti ole, mutta jos toinen pettää/hakkaa/ on koukussa johonkin (pelikoneet,alkoholi...) hän on silloin jo itse parisuhteensa ykkös sijan kadottanut. Ja voit jällee haukkua minua, ei se haittaa. En ole niin kova kuin luulet, mutta en myöskään tuntemattomien ihmisten haukkumisesta ota itseeni. Ei minusta ole pakko pitää. Mutta asioista voi kyllä puhua,ilman henkilökohtaisuuksiakin.

        Meillä on perintönä varhaisen ihmisen geenit. Ainakin 150 tuhatta vuotta geenijakaumamme on ollut melko vakio. Varhaiset ihmiset olivat seksisuhteessa useiden kanssa, siis mekin tunnemme tarvetta siihen..

        Miehen tiedostamaton motivaatio oli saada mahdollisimman monta naista raskaaksi ja edistää omien geeniensä periytymistä. Naisen yhtä tiedostamaton motivaatio oli antaa vittua mahdollisimman laadukkaalle miehelle, jotta hänen lapsensa saisivat mahdollisimman laadukkaita geenejä.

        Ilmiö näkyy vieläkin. Ääripäät ovat tutkituista Sveitsin yläluokassa ja Englannin alaluokassa. Sveitsin yläluokan naiset antavat vittua vieraalle vain parissa prosentissa tapauksista, koska heidän miehensä jo muutenkin on laadukkaimpia. Enlannin alaluokan naiset antavat niin runsaasti, että heidän lapsistaan on kolmasosa sellaisia, joiden isä on muu kuin väestökirjaan merkitty. Syy on tietysti se, että laadukkaampien miesten kyrpää on runsaasti saatavilla. Kaikki siis tapahtuu alitajuisesti. Naiselle on edullista olla kranttu, miehelle kaikkiruokainen, koska mies voi saada paljon, nainen vain vähän jälkeläisiä.

        Naiset eivät suinkaan ole sivusuhteissa harvinaisempia kuin miehet, vaikka monet niin kuvittelevat. Naiset vain ovat vähäpuheisempia. Yhdyntään tarvitaan aina heterosuhteissa mies ja nainen. Siksi kummallakin sukupuolella on keskimäärin yhtä paljon yhdyntöjä. Jos miehellä olisi aina sivusuhde vain varaamattoman naisen kanssa, se tarkoittaisi, että varaamattomat naiset olisivat paljon useammin yhdynnässä kuin varaamattomat miehet.

        Ei ole uskottavaa. Paremminkin on luultavaa, että varatut naiset antavat vittua vieraalle hiukan useammin kuin miehet, koska miehiä jotka eivät koskaan saa vittua, on enemmän kuin naisia, jotka eivät koskaan saa kyrpää. Tämähän on silkkaa matematiikkaa.

        Ajatus yksiavioisuudesta on virvatulen odotusta. Se on luonnossa ERITTÄIN harvinaista. Ihminen ei kuulu näihin harvoihin lajeihin. Sekä miehet että naiset ovat useamman kanssa seksisuhteessa, osin peräjälkeen, osin yht´aikaa. Ihminen on ollut yhdynnässä n. 15:n kanssa, ja elämä ja suhde on keskimäärin vasta puolessa välissä. Yksiavioisia poikkeuksia on, mutta ei sitä ole syytä olettaa, niin harvinaisia ne ovat.

        Sen sijaan on ihan tavallista, että puolisolle ei kerrota. On syytä pelätä mustasukkaisuutta, joka syntyy, jos kertoo. DNA-tutkimukset osoittavat, että yksiavioisiksi luulluilla linnuilla 30-60 % munista onkin vieraan hedelmöittämiä. Naaraan sivusuhde on ollut niin nopea, että tutkijatkaan eivat ole sitä ennen huomanneet. Se on nopea siksi, että koiras ei huomaisi. Jos huomaa, hylkää heti pesän. Samasta syystä ihmisnaaraat, naiset, ovat hyvin paljon vaitonaisempia kuin miehet, sillä yksinhuoltajan osa geeniemme valikoituessa on ollut todella heikko.

        Nämä ovat ns. tosiasioita. Ristiriidoilta ja ylimitoteilluilta odotuksilta, mustasukkaisuudelta ja piilottelulta, ei voi ihminen välttyä. Sen kuitenkin tiedämme, että mitä iäkkäämmäksi ihminen tulee, sitä realistisemmaksi.

        Lähden nyt parin päivän matkalle, joten en ole vähään aikaan tietokoneen ääressä. Hyvää jatkoa teille!


    • skiphop

      Jos tahdot Jumalan nauravan kerro suunnitelmasi Hänelle.

    • hhhllll

      Jos varauksen tehneetkin suostuvat, niin sitten OK. Eli hyväksyntä pitää olla kaikilta osapuolilta.

    • Kuinkas_tässä_näin_kävi

      Olin varatun miehen kanssa, ja "kuinkas tässä näin kävi" fiiliksellä jälkeenpäin. Täysin tahdosta riippumaton himo iski.. eikä todellakaan tietoa kumpi iski kumman, mut hitto että teki hyvää. Uusinko? toivottavasti en, mut ei sitä koskaan tiedä mitä vastaan tulee.

    • Jone75

      Varatuilla naisilla harvemmin on tauteja, joten voi nauttiskella ilman kumia.

    • Mielestäni kumppaniaan pettävät ja varattujen kanssa seksiä harrastavat ovat löyhän moraalin omaavia ihmisiä tai sitten kykenemättömiä toimimaan oman moraalitajun mukaan. Halut vievät voiton mielestä eli eläinten tasolla liikutaan. Voi myös miettiä, pitävätkö pettäjät/varattujen kanssa seksiä harrastavat lupauksiaan ja sanojaan muissakaan asioissa - todennäköisesti ovat siis muutenkin kieroja luonteeltaan.

    • Vieläkö_jaksan_yrittää

      Elämään mahtuu aika paljon erilaisia harmaan sävyjä, ei kaikki ole niin mustavalkoista kuin noista kommenteista voisi ymmärtää. Aika monet parisuhteet päättyvät eroon ja tuota eroa edeltää joskus pitkäkin aika, jolloin harkitaan ja yritetään, että voisiko sen liiton vielä pelastaa. Kyllä siinä useat tekevät voitavansa, yrittävät puhua ja pussata, mutta jos ei puoliso ei ole halukas joustamaan omalta osaltaan tai vastaanottamaan viestiä, niin minkäs teet. Rakkaus jos on kotona kuollut ja toinen kuvittelee että hyvin menee vaikka en välittäisi toisesta hiukkaakaan, niin kyllä sillä tavalla saa helposti toisen työnnettyä etsimään lämpöä muualta. Ja varsinkin, jos vielä miettii, että onko liitossa oltava esimerkiksi lasten tai jonkun muun syyn takia. Minusta näyttää siltä, että ulkopuoliset suhteet ovat ennemminkin seurausta huonosti sujuvasta liitosta kuin syy siihen.

    • Uskollinen_herra

      Moraalittomien perheenrikkojien touhua. Halveksin sellaisia syvästi.

      Itse olen 20 vuotiaana kaksi kertaa hairahtunut pelehtimään kahden eri varatun naisen kanssa ja kadun sitä syvästi jälkeenpäin. Nyt yli kolmekymppisenä sitä on kasvanut selkärankaa ja moraalia eikä vastaava hölmöily tule toistumaan vaikka kuinka varatut naiset jalat levällään anelisivat.

      Typeryksiä riittää mutta kukin tyylillään.

    • Haureus vie Helvettiin. Joka kerta kun ihminen tekee syntiä häneen tulee sisään demoni. demoni syö ihmisen sisältä osittain elävältä ja aiheuttaa sairauksia.

      • kghyj

        On myös uudempi näkemys sairauksista, kuin että demoni syö.


    • Moraalinsyöjä

      Terveiset Stubille: vaalikopissa saa olla kaapissa.

    • Hubaa

      - Väärinhän se on
      - Voi olla haittaakin, jos jää kiinni
      - Petän
      Olen varattu nainen. Onneton liitto. Lapset ja yhteinen omaisuus on sitonut yhteen.
      Toivon, että eroamme ennemmin tai myöhemmin. Mieluiten ennemmin.
      Tiedän tekeväni väärin. Isken risteilyltä tai esim. festareilta kumppaneita. Toisinaan yhdeksi illaksi, toisinaan rakastajaksi.
      Joskus ihastun, jopa rakastun. Haaveilen yhteisestä tulevaisuudesta heidän kanssaan.
      Miehet ovat sekä sinkkuja että varattuja. Sinkut vähän hankalia. Haluavat tavata usein ja viestittelevät. Varatun kanssa helpompaa.
      Kyllähän se on seksi mikä vie, puolin ja toisin. Mutta myös miehiltä saama huomio, ihailu ja himo koukuttaa.
      Varattujen puolisoita en sääli. En ajattele heitä ollenkaan. Se on ihan sivuseikka. Kunhan eivät ala hankalaksi.
      Ja voin sanoa, että tällanen toiminta on varsin yleistä.

      • olosuhteiden-mukaan-M

        Olet toiminut kokemuksen pohjalta ja tiedät jo jotakin sellaista, jota moralisti ei vielä tiedä. Pääsääntönä voi sanoa, ettei ihminen ymmärrä mitään, mitä ei ole kokenut. Jatka ihan niinkuin ennenkin, mutta nyt hyvällä omallatunnolla. Elämä ei ole minkään arvoista, jos sen läpi pitää kituutella korkeaotsaisena ja moraali korkealla. Ota ihan iisisti. Iloa sinulle!


      • Tilanteet_muuttuvat

        Naulankantaan! Lapset ja yhteinen omaisuus sitoo pysymään liitossa, joka olisi päättynyt muuten jo aikaa sitten. Puoliso totesi, että lapset on nyt tehty, joten seksiäkään ei tarvitse enää tarvita. Kiva päätös, mutta kumppanin puolesta sen päätöksen tekeminen on vähän kyseenalaista. Odotanko seuraavaan elämään vai mitä? Enpä taida..


      • Naulankantaan

        Tuossa on monta asiaa mikä täsmää tähän aikaan. Tarkoitan myös tämän viesti ketjun aloittajaa.


      • Aitonaitofeikkisnothing
        Tilanteet_muuttuvat kirjoitti:

        Naulankantaan! Lapset ja yhteinen omaisuus sitoo pysymään liitossa, joka olisi päättynyt muuten jo aikaa sitten. Puoliso totesi, että lapset on nyt tehty, joten seksiäkään ei tarvitse enää tarvita. Kiva päätös, mutta kumppanin puolesta sen päätöksen tekeminen on vähän kyseenalaista. Odotanko seuraavaan elämään vai mitä? Enpä taida..

        Tota en ymmärrä, jos ollaan PARIsuhteessa, niin sitten ollaan. Silloin ei siihen liittyvistä asioista päätetä yksin!Ja siis eiköhän ensin rakastumisen takia yhteen menty, ei sen takia et saadaan lapset ja parisuhde katoaa. Ärgh en tajua?! Etkä oo ainut tässä asiassa. Voisiko joku parisuhteen pihtari avata mulle tätä, kun en ymmärrä. Miksi ja millä oikeudella?


    • isisonomas

      Sorsakaan ei näyttäs pärstäänsä nettikuvissakaan. Perän lisäksi meinaan.

    • Oikein se on, liha on heikko!

    • eiyhdelläkään

      Jumalan olo on iha helppo todistaa. Maailma antaa vaan samalla mallilla. Ei se ole sen kummempaa kellään.

    • Daesh

      Edes poliisilla ei riitä tarpeita tällaiseen. Then you now why...

    • pOiKa74x

      Ja Jykä TUMPUTAA KÄTEENSÄ. Oih Kati sen entisen?.... Huvittaa, Joensuu on vaan sulle liian vaaaarallinen paikka?

      Terveisin: Jykä olet aikasi täällä pullistellut ja seuraavan tiedät. Se on luotu sulle otsaan

      SUOA ODOTAAN----,,,,.....

    • EronnutÄskettäin

      Pettäminen on väärin,ei ollenkaan hyväksyttävää. Itse sen takia eronnut.

    • vaimo ei anna sektion jälkeen ja panettaa tosi paljon

    • voivoivoi

      Väärin

    • voivoivoi

      Mahtaako näissä kirjoittelijoissa olla yhtäään pettäjää, tai petetyksi tullutta. Kyllä sen huomaa tosi nopeasti, kun kumppani alkaa pettää. Eikä siinä mitään, yleensä kaksi vaihtoehtoa, lukot vaihtoon kun puoliso "retkellä", pettäminen loppuu siihen. Kun ei ole ketä pettää. Tai sitten, pettäjän uuden seuralaisen elämästä tehdään täydellinen helvetti. Hauskinta petetylle on tietysti toteuttaa molemmat. Elämä on ihanaa.

    • pidäkiinni

      Se on kiehtovaa...villiä. Ei sellaista kotona saa. Kannattaa kokeilla. Ihan vilpittömästi...

      Miehellä putoaa verenpaine, tulee hyväntuuliseksi.

      Miehenä ne on parasta mitä voi tehdä ilman housuja.

      Pikkujoulusta saa hyviä kontakteja...jos ei pääse yhtiön yksityiseen juhlaan mukaan, niin kannattaa kysellä missä jatkot on.
      Sama pätee kevätjuhliin....jatkoilta seuraavan puolen...vuoden hoitopaikka.

      Se on oikein kaikkia kohtaan.

      Ajattele vaikka sitä naista joka on saamattoman miehen kaa sängyssä ja ei saa mitään...

      Hyvää kevättä...nyt alkaa...sokka irti!

    • venus-nainen

      Periaatteessa väärin mutta se varattu siinä tekee väärin, ei oo sinkun vika jos varattu vonkaa perään, onhan siinä kyllä puolensa, saa pitää illalla hauskaa ja aamulla juoda kaffet rauhassa kun ukon pitää mennä vaimonsa luo, saa hyvää seksiä muttei passattavaa ukkoa!

    • Mäkilähtö

      Niin paljon ois kirveelle töitä....

    • apso

      no jos sitä todellakin kumpikin haluaa niin mikäs siinä sitten. minkäs sitä haluilleen mahtaa, eipä se selibaatissakaan eläminen mukavaa ole jos puoliso pihtailee jos jonkinlaisella tekosyyllä...antaa palaa vain ja panorkasta kevättä kaikille....

    • Höpömummi

      Väärin. Ukko voi valittaa että akka ei anna ja kotona akka on puutteessa. Ukko vain haluaa vähän vaihtelua ja sehän on helppoa kun akka on kiinni lasten luona.

    • Sinkkuliiiiiiiisa

      Vautsivau miten paljon vastauksia.
      Puolesta ja vastaan. itse en hyväksy sitä jos kotona pienet lapset ja mies ei kestä hetkeä ilman pillua! Mutta pitkässä liitossa lasten kasvettua jos se oma ukko ei edelleenkään kiinnostaa (ja jos sen ukon taidot on kohdillaan ja muutkin asiat) niin silloin voi ajatella että sekstaillaan sit muiden kanssa

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe