Moi, ei kellään sattuis olemaan hajua millanenhan tuomio vois olla tulossa, olin tossa 2kk vangittuna pääsin viikko sitten käräjiltä vapaaksi kun ne peruttiin ku yks asianomistaja ei ollut paikalla ja ne siirtyy 2kk päähän. Niin vähän kuumottelee ja mietiyttää et millanen kakku vois tulla. No se yli 2v kumminkin, mut onko jollain kokemuksia? Tosiaan 1. törkee ryöstö sain n. 150e, 2. törkee ryöstön yritys, 3. ryöstö sain 17,90 (:D) 4. varkaus murto 5. sitten on jotain näpistyksiä, vahingonteko, laiton uhkaus ainakin. Ja oon alle 21, ekakertalainen
tuomion pituus??
6
268
Vastaukset
- Kannattiko
Kannattaa jo ruveta vähän varovasti reenaamaan tuota peräaukon venyttelyä. Ei ole sitten niin iso "kulttuurishokki" siellä vankilassa. Hyvä puoli asiassa on se, että sen verran tulee kakkua, että loppupäätä kohti et enää edes kunnolla huomaa kun ruskeaa reikääsi nuohotaan. Ehdit kyllä tottua sen verran hyvin.
- 14-8
Edelliseen vielä, -saunassa se tapahtuu.
- hellbrakesloise
Toivottavasti pitkä, limanen tuomio sulle. Toivottavasti joukolla hoitelee....
- 6gf7tctv7
Ennustaisin kolmea vuotta.
- marsmarspuolustajalle
Tuosta sinun pitäisi keskustella oman puolustajasi kanssa. Sinulla varmasti sellainen on, kun kerran vankinakin olet ollut.
- syytönmies
Ei tosta tuu paskaakaan! jos 2v saat niin istut sen vuoden! ihmeteln kyllä jos saat noin paljon! ehdonalasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy122128Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1421662Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1221239Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82201204Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861114Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661055Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.97886Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70842- 79821
Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös46701