Moi, ei kellään sattuis olemaan hajua millanenhan tuomio vois olla tulossa, olin tossa 2kk vangittuna pääsin viikko sitten käräjiltä vapaaksi kun ne peruttiin ku yks asianomistaja ei ollut paikalla ja ne siirtyy 2kk päähän. Niin vähän kuumottelee ja mietiyttää et millanen kakku vois tulla. No se yli 2v kumminkin, mut onko jollain kokemuksia? Tosiaan 1. törkee ryöstö sain n. 150e, 2. törkee ryöstön yritys, 3. ryöstö sain 17,90 (:D) 4. varkaus murto 5. sitten on jotain näpistyksiä, vahingonteko, laiton uhkaus ainakin. Ja oon alle 21, ekakertalainen
tuomion pituus??
6
302
Vastaukset
- Kannattiko
Kannattaa jo ruveta vähän varovasti reenaamaan tuota peräaukon venyttelyä. Ei ole sitten niin iso "kulttuurishokki" siellä vankilassa. Hyvä puoli asiassa on se, että sen verran tulee kakkua, että loppupäätä kohti et enää edes kunnolla huomaa kun ruskeaa reikääsi nuohotaan. Ehdit kyllä tottua sen verran hyvin.
- 14-8
Edelliseen vielä, -saunassa se tapahtuu.
- hellbrakesloise
Toivottavasti pitkä, limanen tuomio sulle. Toivottavasti joukolla hoitelee....
- 6gf7tctv7
Ennustaisin kolmea vuotta.
- marsmarspuolustajalle
Tuosta sinun pitäisi keskustella oman puolustajasi kanssa. Sinulla varmasti sellainen on, kun kerran vankinakin olet ollut.
- syytönmies
Ei tosta tuu paskaakaan! jos 2v saat niin istut sen vuoden! ihmeteln kyllä jos saat noin paljon! ehdonalasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542844
- 88964
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!12955- 49876
- 82818
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 92695
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85596- 48575