Moi, ei kellään sattuis olemaan hajua millanenhan tuomio vois olla tulossa, olin tossa 2kk vangittuna pääsin viikko sitten käräjiltä vapaaksi kun ne peruttiin ku yks asianomistaja ei ollut paikalla ja ne siirtyy 2kk päähän. Niin vähän kuumottelee ja mietiyttää et millanen kakku vois tulla. No se yli 2v kumminkin, mut onko jollain kokemuksia? Tosiaan 1. törkee ryöstö sain n. 150e, 2. törkee ryöstön yritys, 3. ryöstö sain 17,90 (:D) 4. varkaus murto 5. sitten on jotain näpistyksiä, vahingonteko, laiton uhkaus ainakin. Ja oon alle 21, ekakertalainen
tuomion pituus??
6
216
Vastaukset
- Kannattiko
Kannattaa jo ruveta vähän varovasti reenaamaan tuota peräaukon venyttelyä. Ei ole sitten niin iso "kulttuurishokki" siellä vankilassa. Hyvä puoli asiassa on se, että sen verran tulee kakkua, että loppupäätä kohti et enää edes kunnolla huomaa kun ruskeaa reikääsi nuohotaan. Ehdit kyllä tottua sen verran hyvin.
- 14-8
Edelliseen vielä, -saunassa se tapahtuu.
- hellbrakesloise
Toivottavasti pitkä, limanen tuomio sulle. Toivottavasti joukolla hoitelee....
- 6gf7tctv7
Ennustaisin kolmea vuotta.
- marsmarspuolustajalle
Tuosta sinun pitäisi keskustella oman puolustajasi kanssa. Sinulla varmasti sellainen on, kun kerran vankinakin olet ollut.
- syytönmies
Ei tosta tuu paskaakaan! jos 2v saat niin istut sen vuoden! ihmeteln kyllä jos saat noin paljon! ehdonalasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03560- 423139
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562887Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342768- 162678
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452560- 442200
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262055- 421945
- 451739