Opettaja ja oppilas m+n

Tyttönen pienoinen

Tässä ensimmäinen tarinani, kommentit tervetulleita. Enjoy!

-------------------------------------------

Oppia ikä kaikki

”Jumalaut…”, sihisi hampaitteni välistä. Melkein kaaduin koulun oven eteen sisään rynnätessäni. Pahuksen talvi. Aamu oli jo aivan tarpeeksi pilalla muutenkin. Olin väsynyt, myöhässä ja koulun projektiaikataulut painoivat päälle. Korot kopisten kolistelin itseni luokkaan. Entree herätti ilmeisesti liikaa huomiota, ja sai opettajani Pasin katsomaan minua tuikea ilme kasvoillaan. Pasi oli juuri tullut taloon, yhden ikivanhan Erkin tilalle. Hänellä ei ollut juurikaan käytännön kokemusta opettamisesta ja sen takia hänen luentonsa olivatkin melko ulkolukuisia. Istuin takariviin ja halusin olla aivan jossakin muualla, kuin missä nyt olin.

Tunti oli lopen kuiva (yllättävää), Pasin tunnit ovat aina. Onneksi ei sentään pitänyt tehdä mitään, vaan sain rauhassa harjoitella nukkumista silmät auki. No se ei ihan onnistunut, joten ilmeeni taisi olla melkoisen tylsistynyt. Tai toisaalta ehkä haaveileva… Aamuherätys ei ollut mennyt aivan putkeen, kello ei ollut soinut tai olin ignorannut sen täysin. Kämpältä oli pitänyt lähteä kiireessä. Aamuisin teki yleensä ihan törkeästi mieli… No sitä itseään. Nyt aikaa olon helpottamiseen ei ollut jäänyt yhtään ja sen kyllä huomasi ajatuksissa. Itse asiassa viime orkusta oli jo hyvän aikaa. Näistä syistä siis ajatus alkoi väkisinkin vähän harhailla. Ja sekin taisi näkyä naamasta, sillä vieressäni istuva Timo kumartui puoleeni kysyen: ”Onko kaikki hyvin?” ”Hä… Joo! En vain taida olla ihan hereillä vielä”, änkytin vastaukseksi.

Tunti jatkui ja jatkui. Vihdoin tuli ruokapaussin aika. Olin ensimmäisten joukossa livistämässä luokan ovesta ulos, kun kuulin Pasi-opettajan kutsuvan: ”Hei Katri, odotas vähän!” Astelin luokan eteen ja mietin minkä tehtävän olin unohtanut palauttaa. Pian olimme kaksin luokassa. ”Istupa tuohon”, kehotti Pasi. Niinpä istuin lähimmälle tuolille. ”Olen vähän huolissani, Katri. Poissaoloja on tullut melkoisesti ja nämä alituiset myöhästelyt…”, selitti Pasi vakavaakin vakavampi ilme kasvoillaan. ”No siis…”, takeltelin jotain sopivaa vastausta sanottavakseni. Perhanan kyylä tuokin, ajattelin, mutta pakottauduin olemaan irvistämättä. ”Jos sä tässä vaiheessa laitat homman leikiksi, sun on tosi vaikea jatkaa eteenpäin”, selitti Pasi. Voiko tuo olla tosissaan, mietin karvaasti ja purin hammasta. ”Joo, ote on päässyt vähän lipsumaan viime aikoina”, sanoin ja ajattelin, että jospa se päästäisi minut menemään jos myönnän kaiken ja näytän katuvalta. Ja tiesinhän minä sen itsekin, lähiaikoina kaikki muut asiat olivat pyörineet mielessä kuin opiskelu. ”En mä voi päästää sinua noin vain läpi tästä kurssista”, Pasi sanoin. Voi perse ajattelin, tilanne oli aika tukala. ”Mutta toisaalta, kyllä tämä voidaan jotenkin korvata”, Pasi jatkoi. Kuvittelinko vain sen nojautuvan vähän turhan lähelle..?

”Mä voisin kirjoittaa vaikka ylimääräisiä esseitä”, ehdotin. ”Vai esseitä…”, sanoi Pasi miettivästi ja nojautui eteenpäin. Sen partavesi tuoksui jännältä, huomasin. En oikeastaan tiennyt Pasista mitään. Pasi oli pitkä, ruskeahiuksinen, ihan kivan näköinen kaveri. En tiennyt ikää, mutta lähellä kolmeakymmentä se varmaan oli. Onkohan tuolla miehellä vaimo tai lapsia, mietin… En ollut koskaan katsonut sormuksen perään, ja nytkin vasen käsi oli oikean alla… Kirottua.

”Sä olet tosi nätti”, se sanoi yhtäkkiä ja tapitti minua alta kulmien. ”Mitäh?” Olin aivan puulla päähän lyöty. Siis mitä se sanoi? Kuulin kai oikein, mutta aivot eivät halunneet ymmärtää. ”Sä olet varmaan vielä nätimpi ilman vaatteita”, Pasi sanoi ja hymyili pirullisesti. Miten se kehtaa! ”Mä lähden nyt”, sain sanottua ja nousin poistuakseni niin nopeasti kuin pystyisin. ”Älä mene”, sanoi Pasi ja tarttui ranteeseeni voimakkaasti. ”Irti”, kivahdin ja yritin riuhtaista käteni pois, siinä kuitenkaan onnistumatta. Hengitykseni kiihtyi. Mitä tuo mies halusi minusta? ”Pakotatko irrottamaan?”, kysyi Pasi jotenkin huvittuneena ja nousi seisomaan eteeni. Hän oli korkokengistäni huolimatta minua paljon pidempi. Ja tuijotti minua silmiin koko ajan. Ihoni meni kananlihalle, vaikka tilanne oli niin outo, etten osannut edes pelätä. Oli kuin pieni kani ketun katseen alla, enkä tajunnut vaaraa.

Siinä siis seisoimme vastatusten toisiamme katsellen, Pasi yhä ranteestani kiinni pitäen. Tilanne oli niin outo, että jos olisin liikkunut, jalkani tuskin olisivat kantaneet. Pasi teki siirtonsa ja laski toisen kätensä farkkujen verhoamille pakaroilleni. Minut valtasi epäusko. Yritin tällä kertaa tosissani repäistä ranteeni irti Pasin otteesta. ”Hullu päästä”, pihisin epätoivoisena. Pasi oli vahva, eikä tuntunut antavan arvoa pyristelylleni, häntä lähinnä hymyilytti. Tajusin, etten pystyisi irrottautumaan omin voimin. ”Huudan, jollet irrota”, huudahdin vihaisena. Tämä ei ollut enää hauskaa. ”Sitä tulet katumaan”, Pasi uhkasi ja virnistys katosi hänen kasvoiltaan, ote ranteessani tiukkeni.

Kun Pasi veti minut itseään vasten, olin aivan jäykkä liikkeissäni. Jotain oli myös kangistunut Pasin farkuissa, sillä tunsin vatsaani vasten kohouman. Oli kauhuissani ja taisin vähän niiskuttaakin. Pasi kumartui puoleeni ja suuteli väpättäviä huuliani. En vastannut suudelmaan. ”Älä nyt viitsi kainostella”, Pasi sanoi jo vähän lempeämmin. Hän suuteli uudelleen ja tarttui päästäni, jotten vetäytyisi pois. Pasi työnsi kielensä suuhuni. Pasi tuoksui ihanan miehekkäälle. Ehkä aavistuksen verran vastasin suudelmaan…

”Mä olen katsellut sua jo pidemmän aikaa… Miten sun perse keikkuu, kun sä kävelet.”, Pasi kuiskaili korvaani ja puristi persettäni. ”Joskus sä oikein tunnut keimailevan. Tänäänkin aamulla, kun kopistelit luokkaan. Mulla alkoi seisoa opettajanpöydän takana. Niin kuin nytkin, kokeile…” Pasin kuiskailu jatkui ja hän kuljetti käteni kohoumalleen. Se tuntui ihan kovalta… Ja suurelta. Pelottava jännitys alkoi muuttua. Sisälläni tykytti, eikä se ollut kauhua. Varovasti sivelin kalua kankaan läpi. Pasi henkäisi. Hän tarttui hiuksiini ja taivutti päätäni taaksepäin painaen minut alas eteensä. Olin polvillani miehen edessä. ”Avaa housuni!”, kuului käsky. En tehnyt elettäkään, joten Pasi tukisti minua lähes raa’asti. Inisin kivusta. Se sai minut kuitenkin liikkeelle ja avasin vyönsoljen. Tartuin nappiin ja vetoketjuun ja avasin nekin. ”Hyvä tyttö”, kehui Pasi hivuttaen housujaan alemmas. Olisin hölmö jos väittäisin, etten tiennyt mitä tuleman piti, mutta jotenkin vastusteluni oli aika näennäistä. Tilanne oli oudolla tavalla kiihottava ja nännini piirtyivät nöpöttävinä paidan läpi rintakehän kiihkeiden henkäisyjen voimasta. Pasi laski boksereitaan ja vähä vähältä suonikas, kovana seisova kulli pääsi vapauteen. ”Ime nyt ihan nätisti, niin saat palkkion”, Pasi sanoi ja työnsi päätäni kohti elintään. Lipaisin sitä varovasti. Ujutin hitaasti sen pään suuhuni ja imeskelin sitä. Käsi työnsi päätäni yhä vahvemmin Pasin lanteita vasten. Se upposi syvään suuhuni. Hiuksistani vetäen kulli liikkui sisään ja taas vetäytyi loitommalle. Pasi ohjaili liikkeitäni ja vastasi niihin omilla työnnöillään. Välillä kulli kävi niin syvällä, etten meinannut saada henkeä. Kulli täytti koko suuni, sillä se oli todella kookas. Leukani väsyivät, mutta Pasi vaan jatkoi välillä urahdellen…

”Ihana pikku kullinimijä”, Pasi huokaili ja nosti minut ylös, työntääkseen minut selälleni opettajanpöydälle. Hän piti minua olkapäistäni paikallaan. ”Piditkö opettajan munan imemisestä?”, Pasi kysyi katsoen silmiini. En vastannut mitään ja käänsin katseeni pois kohden lattiaa. Käsi lävähti poskelleni. Haukoin henkeäni ja poskeani kuumotti. ”Vastaa huora!”, kuului käsky. Yritin rimpuilla itseni ylös. Pasi painoi minut kuitenkin välittömästi paikalleni ja sain iskun toisellekin poskelleni. Olin ällistynyt, peloissani. Kyynel vierähti poskelleni, ei niinkään kivusta vain nöyryytyksestä. ”Sinähän tottelet ja vastaan, kun puhutellaan!”

Pasi alkoi avata vyötäni ja vetää housujani alas. En enää uskaltanut rimpuilla, vaan pysyin aivan hievahtamatta pöydällä selälläni maaten. Farkut valahtivat nilkkoihin. Sitten Pasi tarttui pikkuhousuihini ja alkoi hivuttaa niitä alas. Hänen katseensa suli virnistykseen hänen nähdessään paljaaksi ajellun alapääni. Tunsin olevani vain hänen leikkikalunsa. Hän piteli käsillään polviani koukussa, levitti reiteni. Oli aivan levälläni Pasin arvioivan katseen alla. Miten nöyryyttävää. Hän ei voinut olla huomaamatta kostuneita paikkojani. Luulen hänen juuri siksi naurahtaneen. Voi ei, en halunnut hänen huomaavan, että nautin…. Pasi painoi päänsä jalkoväliini ja lipaisi kielellään minua. Kieli tutki paikkojani ensin hitaasti. Sitten se keskittyi klitorikseni imemiseen ja nuolemiseen. Tajusin hämärästi, että tässä olisi tilaisuuteni paeta. Ajatus kuitenkin tuntui hyvin kaukaiselta… En oikeasti halunnut paeta. Kieli pani minut huohottamaan. Pasi nuoli juuri oikeasta paikasta, klitorista nopeasti lipsuttaen. Vartaloni petti minut täysin! Ääntelyni voimistui… ”Aah, aah…”

Pasi lopetti nuolemisen ja pettymyksen täytyi näkyä kasvoillani. Hän käänsi minut ympäri, vatsalleni pöydälle. Näin vilauksen komeasta seisokista. Kullinpää etsi paikkaansa jalkojeni välissä tökkien. Olin aivan valmis. Pasi löysi haluamansa ja alkoi työntää kulliaan sisääni. Se tuntui äärettömän hyvältä. Kulli oli juuri oikean kokoinen, se venytti ja hieroi pilluani. Olin aivan märkä. ”Ihana pikkulutka, arvasin, että olisit tosi tiukkapilluinen panokone”, Pasi huokaili takanani. ”Mikä sinä olet?”, kysyi Pasi vetäen päätäni hiuksista kiinni pitäen taaksepäin. ”Opettajan pikkuhuora”, vastasin kullin työntyessä palkinnoksi syvälle sisään. Kämmen puristeli ja läpsi pakaroitani, sen täytyi olla jo aivan punainen kaikesta läpsimisestä. Pasi työnteli nopeasti pitkin työnnöin kulliaan ulos ja sisään. Rintani hankasivat työntöjen tahdissa pöytää. Käteni eksyi alleni ja löysi klitoriksen. Kulli tuntui todella hyvältä. Läpsiminen tuntui todella hyvältä. Läiskähdysten ääni täytti huoneen. Ulisin niin, että se varmasti kuului oven ulkopuolellekin. Mutta sitä en tajunnut kunnolla, enkä välittänyt. Pasin liikkeet nopeutuivat. Pallit läiskivät pilluani. Kulli alkoi sykkiä. Ihana hankaus. Sormeni leikkivät klitoriksellani vinhasti.

”Pian tulee”, onnistuin kähisemään ja samalla tunsin, etten voinut enää pidätellä. Syke alkoi. Pillu supisteli kullin ympärillä, minä huusin ja valitin ja kouristelin. En tajunnut mitään mistään. Haukoin henkeäni ja tulin yhä uudelleen ja uudelleen. ”Aaaaah…”, valitti Pasi liikkeidensä alkaessa muuttua nykiviksi. Hän vetäisi kullinsa ulos ja vaaleaa, paksua spermaa lennähti monta noroa selälleni Pasin runkatessa viimeisetkin mehut itsestään. Pasi luhistui päälleni huohottaen. Ja minä… Minä en olisi halunnut olla missään muualla.
------------------------------------

Kommenttia kiitos!

10

12669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klemmari

      Mukavasti kirjoitettu tarina. Todella hyvä, varsinkin jos tosiaan oli ensimmäisesi.. :)
      Kivan vähän kirjoitusvirheitä ja muutenkin kielioppiinkin viitsitty kiinnittää huomiota.

      • joskus olen esim.komea! <33

        öööööö....aika hyvä ,mut yks asia ihmetyttää..mite ne pysty naimaan siellä luokkahuoneessa :D laitahan lisää tarinaa tulemaan :) :)


    • jormae

      Eli mies ja naisopettaja olis ollut parempi...

    • leksa

      Näppärästi kirjoitettu, ja mukavan viekkaalla asenteella. Kiihottava alistuminen ja hyvät vuorosanat...

    • Asdf

      Mukavan kiihottava tarina. Kirjoita toki lisää! :)

    • Sweetpopcorn

      Toi oli tosi hyvä, ihana alistus! JATKAJATKAJATKA!!

    • Tyttis^

      Todella hyvä. :) Jos tämä oli sun ensimmäinen niin olet kyllä lahjakkuus!

    • Tyttönen pienoinen

      Kiitoksia kaikille tarinaani kommentoineille! Mukavasti sain tsemppiä, joten ehkäpä tarinoita on jatkossakin luvassa. :)

      Kommentoida saa edelleen, jos mieli tekee!

      -Tyttönen pienoinen-

      • hopsu

        very good jatka samaan malliin ;)


    • tyttönen

      ihanaa. löysin salaisen fantasiani kirjoitettuna. lisää näitä, se oli aivan ihana. pitempi olisi ehkä saanut vähän olla, niin kerkeisin härnätä itseäni, mutta siis todella hyvä. harvemmin löytyy mies opettajista juttuja. jees. kiitti:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe