Tietääkö kukaan mustä saisi luvan varikolle? Onko lohjalla paljon softaajia tai järjestetäänkö pelejä?
Lohja varikko
11
1039
Vastaukset
- ÖÖÖTÄÄONTÄÄ
Joo jotkut naskit vetää siel aina urban snipereillä ja poulasta ostetuilla scrar aseilla sit sielt on nlöyttny diapolon kuula purkkeja että jotai naskei siel on varmaa käyny
- Ghjjf
Varikolle tuskin tullaan lupia enää saamaan. Ikävä juttu, oli hieno pelipaikka kuten Lohjan monttukin.
- Styfi
Mitä on käynyt jos ei enää anneta?
Käytiin kyllä viimekesänä kavereittenkaa softaamassa siellä mutta sitte ei käytyku meille tultiin sanomaa.
- Teemo
tuntisin 6 minä innokasta aloittelijoita jotka haluisivat tulla pelaamaan airsoftia.(kaikilla ase) (4 huonot)
- Pöllömpi
*facepalm* Varmaan siihen joku syy maanomistajalla on ollut, että pelit kiellettiin. Luvatta ei saa mennä pelaamaan vaikka kuinka innokkaita olisitte. Siitä ei tule muuta kuin huonoa mainetta ennestäänkin jo huonomaineiselle lajille.
- RoniWright
Oon kullu että syy oli se kun jotkut ovat ilman lupaa käyneet tyyliin ajamassa mopoilla yms. ja softaamassa ilman lupaa... Itsekkin yritän löytää softauspaikkaa Lohjalta. Itellä ja noin 6 kaverilla on paikka tällä hetkellä Metsolassa. noin 200m pitkä ja ehkä 40m leveä metsäkaistale jonka omistaa yhden porukassa olevan vaari/pappa. Voi ottaa yhteyttä facen kautta mun nimellä.
- jokuäiä
RoniWright kirjoitti:
Oon kullu että syy oli se kun jotkut ovat ilman lupaa käyneet tyyliin ajamassa mopoilla yms. ja softaamassa ilman lupaa... Itsekkin yritän löytää softauspaikkaa Lohjalta. Itellä ja noin 6 kaverilla on paikka tällä hetkellä Metsolassa. noin 200m pitkä ja ehkä 40m leveä metsäkaistale jonka omistaa yhden porukassa olevan vaari/pappa. Voi ottaa yhteyttä facen kautta mun nimellä.
Uijuma oon itekki metsolast:D
- Teemo
kotoisin lohjalta perttilästä (yli 12 vuotiaita)
- Styfi
Juu nyt vaa venataa kesää :D
- liiimasakari
ÖööÖööö joo mä on 10 v naski mulla on scar ase ja läytän diapolon kuulia koska ne on markkinoitten parhaita ÖÖÖÖÖÖÖ
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322973- 71376
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441140
- 371011
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877