Tietääkö kukaan mustä saisi luvan varikolle? Onko lohjalla paljon softaajia tai järjestetäänkö pelejä?
Lohja varikko
11
1022
Vastaukset
- ÖÖÖTÄÄONTÄÄ
Joo jotkut naskit vetää siel aina urban snipereillä ja poulasta ostetuilla scrar aseilla sit sielt on nlöyttny diapolon kuula purkkeja että jotai naskei siel on varmaa käyny
- Ghjjf
Varikolle tuskin tullaan lupia enää saamaan. Ikävä juttu, oli hieno pelipaikka kuten Lohjan monttukin.
- Styfi
Mitä on käynyt jos ei enää anneta?
Käytiin kyllä viimekesänä kavereittenkaa softaamassa siellä mutta sitte ei käytyku meille tultiin sanomaa.
- Teemo
tuntisin 6 minä innokasta aloittelijoita jotka haluisivat tulla pelaamaan airsoftia.(kaikilla ase) (4 huonot)
- Pöllömpi
*facepalm* Varmaan siihen joku syy maanomistajalla on ollut, että pelit kiellettiin. Luvatta ei saa mennä pelaamaan vaikka kuinka innokkaita olisitte. Siitä ei tule muuta kuin huonoa mainetta ennestäänkin jo huonomaineiselle lajille.
- RoniWright
Oon kullu että syy oli se kun jotkut ovat ilman lupaa käyneet tyyliin ajamassa mopoilla yms. ja softaamassa ilman lupaa... Itsekkin yritän löytää softauspaikkaa Lohjalta. Itellä ja noin 6 kaverilla on paikka tällä hetkellä Metsolassa. noin 200m pitkä ja ehkä 40m leveä metsäkaistale jonka omistaa yhden porukassa olevan vaari/pappa. Voi ottaa yhteyttä facen kautta mun nimellä.
- jokuäiä
RoniWright kirjoitti:
Oon kullu että syy oli se kun jotkut ovat ilman lupaa käyneet tyyliin ajamassa mopoilla yms. ja softaamassa ilman lupaa... Itsekkin yritän löytää softauspaikkaa Lohjalta. Itellä ja noin 6 kaverilla on paikka tällä hetkellä Metsolassa. noin 200m pitkä ja ehkä 40m leveä metsäkaistale jonka omistaa yhden porukassa olevan vaari/pappa. Voi ottaa yhteyttä facen kautta mun nimellä.
Uijuma oon itekki metsolast:D
- Teemo
kotoisin lohjalta perttilästä (yli 12 vuotiaita)
- Styfi
Juu nyt vaa venataa kesää :D
- liiimasakari
ÖööÖööö joo mä on 10 v naski mulla on scar ase ja läytän diapolon kuulia koska ne on markkinoitten parhaita ÖÖÖÖÖÖÖ
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030