joks täällä on parempi fiilis

muutama viikko sitten oli niin myrtsejä kirjoittajia
joko on kevättä rinnassa ja mieli korkealla
vai jatkuuko matalapaine
ihan kummallista kun ystävätkään ei enää vastaa puhelimeen
vaikkei oo mitään erimielisyyksiäkään ollu
tai sit mää en vaan oo tajunnu.

20

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.siivoojaparka

Jos niiltä ystäviltäsikin on mennyt ääni niinkuin minulta. Nyt viides päivä menossa, kun ei pysty vastaamaan puhelimeen.
      Kunhan alkaa ääni palaamaan, niin sitten menen tuonne kalliolle ja päästän Ronja Ryövärintyttären keväthuudon. Kuuluu sitten Päijänteen rannoille asti.

• hukassa se on mullakin ollu ääni kolmisen viikkoa
        mutta pikkuhijaa rupee palaileen
        mutta älä älä kovaa huuda ettei vettel vallan tuolla mökillään säikähdä
        kun vasta osti täältä meidän kylältä kesämökin ittelleen
        varmaan käy ens kesänä joka viikonloppu letkalla humpalla :)

• ent.siivoojaparka
        tiinainen kirjoitti:

hukassa se on mullakin ollu ääni kolmisen viikkoa
        mutta pikkuhijaa rupee palaileen
        mutta älä älä kovaa huuda ettei vettel vallan tuolla mökillään säikähdä
        kun vasta osti täältä meidän kylältä kesämökin ittelleen
        varmaan käy ens kesänä joka viikonloppu letkalla humpalla :)

Kerran keskusteltiin siitä, että jos olisi pakko valita onko sokea, kuuro vai mykkä.
        Silloin olin sitä mieltä, että ei tuottaisi mitään vaikeuksia olla mykkä, koska en niin kamalasti välitä kuulla omaa ääntäni muutenkaan ja laulaakaan en osaa. Mutta, ei hitsi, työläämpää tämä on kuin olisin osannut kuvitellakaan.

• eppu2

Voi Tiinainen täällä on nyt mennyt laidasta laitaan. niin mielet, kuin kielet.

• ent.siivoojaparka

No älä nyt. Jos palstaa tarkoitat, niin kai tiinainen vielä lukea osaa itsekin. Vai tarkoititko teillä siellä jossain?

• eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

No älä nyt. Jos palstaa tarkoitat, niin kai tiinainen vielä lukea osaa itsekin. Vai tarkoititko teillä siellä jossain?

Vastasin vain siihen mitä Tiinainen otsikossaan kysyi, en minä hänen lukutaitoaan epäillyt.

• Mikäs täällä ajassa on elää höllötellä,vuoroin pitää ja päästää.
      Kaik on ennallaan.itikat parveilee iltaaurinkos Maaliskuussa ja fillaril saa ajaa sulaa tietä,ei valittamist

• ei näillä routaisilla hiekkateillä vielä pajoo fillarilla ajella
        ja toisinpaikoin vielä niin jäätikköistäkin
        ettei edes jalan pysy pystyssä.

• Tervetuloa takaisin kirjoittelemaan Tiina. Minä häippään kohta, mutta en katoa. Läppäri seuraa mukanani ja meillä on wifi-yhteys, jolla pääsen heti linjoille kun asetun taloksi.

• yritän palautua
        jotenkin vaan on ollu olevinaan niin paljon muuta
        ja sit kun tuli tää uudistus niin kaikki on niin uudennäköistä.

• hytinäx1

No moro teille kaikille pitkästä aikaa,yritin tätä riippuvuuttaa laimentaa särkemällä kovalevyn paremmasta tietsikasta. Vaan eihän seurastanne voi pois olla, löysin vanhan läppärin tuolta kellarin rojujen seasta ja aivan pakko tulla tervehtimään.
      Kevät on tulollaan ja päivä pidennyt monella tunnilla. Pian taas kesä-aika käsillä ja talvirenkaatkin saa vaihtaa kesäisiin. Kiva olla positiivinen lumettoman talvenjälkeen.

• auringonpaiste piristää kummasti
        ja päivän piteneminen tuo lisää tunteja
        mulla tää riippuvuus kanssa vähän laimeni
        mutta aina sillon tällön pitää käydä kummastelemassa.

• Fiiliistä vähän epäilen, oon ollut reilun kuukauden pois täältä, päivällä vilkasin niin ylimmäisenä oli joku mummorähinäketju. En lukenut kokonaan.

• okei pitääpä tsekata se mummorähinäketju
        jos vois pitää sekaan vähän pöhinää.

• tiinainen kirjoitti:

okei pitääpä tsekata se mummorähinäketju
        jos vois pitää sekaan vähän pöhinää.

Jos mä sit kans. :D

• ent.siivoojaparka
        minttupuu kirjoitti:

Jos mä sit kans. :D

Pitäisiköhän minunkin...

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Pitäisiköhän minunkin...

Minä ihan tosissani laitoin mielestäni hienoja ajatelmia ja kukaan ei kehunut. Kyllä mä niin mieleni pahoitin.

Sun linkki niihin vetureihin oli tosi hyvä ja kuvaava. Yritin positiivisesti kommentoide sinun linkkiäsi kännykästä, mutta en saanut viestiä läpi koska yhteenlasku 17 4 oli väärä vastaus, vaikka kuinka yritin 21 vaan ei mennyt läpi. Sormilla laskin kun uskon puute iski.

Mutta nyt tuli kehuni sulle ; )

• ent.sivoojaparka
        korppis kirjoitti:

Minä ihan tosissani laitoin mielestäni hienoja ajatelmia ja kukaan ei kehunut. Kyllä mä niin mieleni pahoitin.

Sun linkki niihin vetureihin oli tosi hyvä ja kuvaava. Yritin positiivisesti kommentoide sinun linkkiäsi kännykästä, mutta en saanut viestiä läpi koska yhteenlasku 17 4 oli väärä vastaus, vaikka kuinka yritin 21 vaan ei mennyt läpi. Sormilla laskin kun uskon puute iski.

No nyt jälkeenpäin. Kyllä niissä enemmän oli kuin koko siinä ketjussa muuten yhteensä.
        Olen vain tullut varovaiseksi kehumaan ketää, kun siitä yleensä saa lapioittain haisevaa naamalleen sekä kehuja että kehuttu. Siinä mielessä se plussaushomma oli hyvä, vaikka silloinkin nousi usein huuto; kuka on plussannut.

• eppu2
        korppis kirjoitti:

Tarkoititko niitä tuolla toisessa ketjussa v. 2005.
        Luin ne kaksi kertaa, ne kulkivat monilta osin omien ajatusteni lailla.
        Minäkin olen huomannut, että systeemi ei aina osaa laskea, enkä jaksa jatkuvasti kirjautua, kun se ei pysy, vaikka kone olisi palstalla auki.

• ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

Tarkoititko niitä tuolla toisessa ketjussa v. 2005.
        Luin ne kaksi kertaa, ne kulkivat monilta osin omien ajatusteni lailla.
        Minäkin olen huomannut, että systeemi ei aina osaa laskea, enkä jaksa jatkuvasti kirjautua, kun se ei pysy, vaikka kone olisi palstalla auki.

Niin siinä ketjussa missä runot räjähti kun mummot loppui.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4418
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3261
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2544
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      53
      2524
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2235
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1662
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1530
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1265
    Aihe