muutama viikko sitten oli niin myrtsejä kirjoittajia
joko on kevättä rinnassa ja mieli korkealla
vai jatkuuko matalapaine
ihan kummallista kun ystävätkään ei enää vastaa puhelimeen
vaikkei oo mitään erimielisyyksiäkään ollu
tai sit mää en vaan oo tajunnu.
joks täällä on parempi fiilis
20
245
Vastaukset
- ent.siivoojaparka
Jos niiltä ystäviltäsikin on mennyt ääni niinkuin minulta. Nyt viides päivä menossa, kun ei pysty vastaamaan puhelimeen.
Kunhan alkaa ääni palaamaan, niin sitten menen tuonne kalliolle ja päästän Ronja Ryövärintyttären keväthuudon. Kuuluu sitten Päijänteen rannoille asti.hukassa se on mullakin ollu ääni kolmisen viikkoa
mutta pikkuhijaa rupee palaileen
mutta älä älä kovaa huuda ettei vettel vallan tuolla mökillään säikähdä
kun vasta osti täältä meidän kylältä kesämökin ittelleen
varmaan käy ens kesänä joka viikonloppu letkalla humpalla :)- ent.siivoojaparka
tiinainen kirjoitti:
hukassa se on mullakin ollu ääni kolmisen viikkoa
mutta pikkuhijaa rupee palaileen
mutta älä älä kovaa huuda ettei vettel vallan tuolla mökillään säikähdä
kun vasta osti täältä meidän kylältä kesämökin ittelleen
varmaan käy ens kesänä joka viikonloppu letkalla humpalla :)Kerran keskusteltiin siitä, että jos olisi pakko valita onko sokea, kuuro vai mykkä.
Silloin olin sitä mieltä, että ei tuottaisi mitään vaikeuksia olla mykkä, koska en niin kamalasti välitä kuulla omaa ääntäni muutenkaan ja laulaakaan en osaa. Mutta, ei hitsi, työläämpää tämä on kuin olisin osannut kuvitellakaan.
- eppu2
Voi Tiinainen täällä on nyt mennyt laidasta laitaan. niin mielet, kuin kielet.
- ent.siivoojaparka
No älä nyt. Jos palstaa tarkoitat, niin kai tiinainen vielä lukea osaa itsekin. Vai tarkoititko teillä siellä jossain?
- eppu2
ent.siivoojaparka kirjoitti:
No älä nyt. Jos palstaa tarkoitat, niin kai tiinainen vielä lukea osaa itsekin. Vai tarkoititko teillä siellä jossain?
Vastasin vain siihen mitä Tiinainen otsikossaan kysyi, en minä hänen lukutaitoaan epäillyt.
Mikäs täällä ajassa on elää höllötellä,vuoroin pitää ja päästää.
Kaik on ennallaan.itikat parveilee iltaaurinkos Maaliskuussa ja fillaril saa ajaa sulaa tietä,ei valittamistei näillä routaisilla hiekkateillä vielä pajoo fillarilla ajella
ja toisinpaikoin vielä niin jäätikköistäkin
ettei edes jalan pysy pystyssä.
Tervetuloa takaisin kirjoittelemaan Tiina. Minä häippään kohta, mutta en katoa. Läppäri seuraa mukanani ja meillä on wifi-yhteys, jolla pääsen heti linjoille kun asetun taloksi.
yritän palautua
jotenkin vaan on ollu olevinaan niin paljon muuta
ja sit kun tuli tää uudistus niin kaikki on niin uudennäköistä.
- hytinäx1
No moro teille kaikille pitkästä aikaa,yritin tätä riippuvuuttaa laimentaa särkemällä kovalevyn paremmasta tietsikasta. Vaan eihän seurastanne voi pois olla, löysin vanhan läppärin tuolta kellarin rojujen seasta ja aivan pakko tulla tervehtimään.
Kevät on tulollaan ja päivä pidennyt monella tunnilla. Pian taas kesä-aika käsillä ja talvirenkaatkin saa vaihtaa kesäisiin. Kiva olla positiivinen lumettoman talvenjälkeen.auringonpaiste piristää kummasti
ja päivän piteneminen tuo lisää tunteja
mulla tää riippuvuus kanssa vähän laimeni
mutta aina sillon tällön pitää käydä kummastelemassa.
Fiiliistä vähän epäilen, oon ollut reilun kuukauden pois täältä, päivällä vilkasin niin ylimmäisenä oli joku mummorähinäketju. En lukenut kokonaan.
tiinainen kirjoitti:
okei pitääpä tsekata se mummorähinäketju
jos vois pitää sekaan vähän pöhinää.Jos mä sit kans. :D
- ent.siivoojaparka
minttupuu kirjoitti:
Jos mä sit kans. :D
Pitäisiköhän minunkin...
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Pitäisiköhän minunkin...
Minä ihan tosissani laitoin mielestäni hienoja ajatelmia ja kukaan ei kehunut. Kyllä mä niin mieleni pahoitin.
Sun linkki niihin vetureihin oli tosi hyvä ja kuvaava. Yritin positiivisesti kommentoide sinun linkkiäsi kännykästä, mutta en saanut viestiä läpi koska yhteenlasku 17 4 oli väärä vastaus, vaikka kuinka yritin 21 vaan ei mennyt läpi. Sormilla laskin kun uskon puute iski.
Mutta nyt tuli kehuni sulle ; )- ent.sivoojaparka
korppis kirjoitti:
Minä ihan tosissani laitoin mielestäni hienoja ajatelmia ja kukaan ei kehunut. Kyllä mä niin mieleni pahoitin.
Sun linkki niihin vetureihin oli tosi hyvä ja kuvaava. Yritin positiivisesti kommentoide sinun linkkiäsi kännykästä, mutta en saanut viestiä läpi koska yhteenlasku 17 4 oli väärä vastaus, vaikka kuinka yritin 21 vaan ei mennyt läpi. Sormilla laskin kun uskon puute iski.
Mutta nyt tuli kehuni sulle ; )No nyt jälkeenpäin. Kyllä niissä enemmän oli kuin koko siinä ketjussa muuten yhteensä.
Olen vain tullut varovaiseksi kehumaan ketää, kun siitä yleensä saa lapioittain haisevaa naamalleen sekä kehuja että kehuttu. Siinä mielessä se plussaushomma oli hyvä, vaikka silloinkin nousi usein huuto; kuka on plussannut. - eppu2
korppis kirjoitti:
Mutta nyt tuli kehuni sulle ; )Tarkoititko niitä tuolla toisessa ketjussa v. 2005.
Luin ne kaksi kertaa, ne kulkivat monilta osin omien ajatusteni lailla.
Minäkin olen huomannut, että systeemi ei aina osaa laskea, enkä jaksa jatkuvasti kirjautua, kun se ei pysy, vaikka kone olisi palstalla auki. - ent.siivoojaparka
eppu2 kirjoitti:
Tarkoititko niitä tuolla toisessa ketjussa v. 2005.
Luin ne kaksi kertaa, ne kulkivat monilta osin omien ajatusteni lailla.
Minäkin olen huomannut, että systeemi ei aina osaa laskea, enkä jaksa jatkuvasti kirjautua, kun se ei pysy, vaikka kone olisi palstalla auki.Niin siinä ketjussa missä runot räjähti kun mummot loppui.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523261Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492544Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?532524- 1102235
- 241893
- 231662
- 301626
- 1691530
- 361265