järjestelmäprosessi.järjestelmä sammui, c:\winnt\system 32 \ lsass.exe (tilakoodi 128),nt-hallinta\system. tai jotain siihen malliin, mitä pirua toi tarkottaa, on 60 sekunttia aikaa ja kone sammuu itestään ja sitten taas käynnistyy ja tätä tapahtuu muutaman minuutin välein. onko tällä ongelmalle jotain tehtävissä auttakaa viisaammat!!!
kone sammuu itestään
hölmistynyt
3
695
Vastaukset
- ...
Taitaa olla pöpö...
- kun
mä arvaan. Sulla ei ole PALOMUURIA!!!
- jargge
kun kirjoitti:
mä arvaan. Sulla ei ole PALOMUURIA!!!
hahaa. mulla oli kans tuo sama virus :) sillon kun se laskuri tulee niin mee käynnistä/suorita ja kirjota shutdown -a
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483583Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463342- 532779
- 322046
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301972Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k431790- 481686
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961645- 391400