Hei sinä joka luet tätä viestiä! Mediassa pyörii nyt uutinen, että eduskunta on tekemässä päätöstä liittyen opintotukeen toisen korkeakoulututkinnon ajalta. Päätöstä jossa ei myönnetä/anneta opiskelijalle opintotukea mikäli tahtoo vaihtaa alaa tai jatko-opiskella tutkinnon suorittamisen jälkeen.
http://www.adressit.com/opintotuen_ehtojen_helpottaminen
tuosta osoitteesta löydät adressin johon on alettu kirjoittaa nimiä alle, jotta voimme vastustaa päätöksen teossa ja kumota tämän kamalan virheen jonka eduskunta meinaa tehdä muka säästääkseen jossain.
Nimiä alle ja pelastetaan jatko-opiskelu mahdollisuus!
Kiitos!!
Opintotuen ehtojen helpottaminen
HuolestunutOpiskelija
1
76
Vastaukset
- 468531
Jatko-opiskelumahdollisuutta ei olla viemässä pois. Tällä voidaan karsia pois ikuisuusopiskelijat, jotka vaan vaihtavat alaa, koska tykkäävät opiskelusta (tai opiskelijastatuksen muista eduista). Toki opiskellahan voi edelleenkin vaikka kuinka paljon kunhan tekee sen omalla kustannuksellaan. Eikä toisella asteella ole samoja rajoituksia. Siellä voi opiskella niin paljon kuin sielu sietää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222321Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052241- 522197
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301426
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361392- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201126- 261106