Voit kertoa oman jyrsijäsi virikkeistä, itsetehdyistä siis. Eli ettei keskustelu täyty "ostin eläinkaupasta uuden mökin minun Peetu-hamsulle".
Millä tavalla munakennoa voisi hyödyntää? Mutta tietenkin suuri hitti on vessapaperirullaverkostot :3
Paperi-iglu:
Tarvitset vessapaperia, kulhon ja sakset. Laita kulho ylösalaisin, ja ota vessapaperin pala. Kastele se hanan alla märäksi ja painele kulhon pintaan. Tee tätä niin kauan kunnes paksuuus on n. 1cm tai hiukan vähemmmän. Anna kuivua päivä tai pari. Kopsauta paperi-iglu irti kulhosta. Leikkaa saksilla oviaukko TAI tee oviaukko jo paperin laitto vaiheessa.
Paperi ei ole vaarallista jos jyrsijäsi innostuu silppuamaan sen, suosittelisin käyttämään värjäämätöntä paperia.
Tee-se-itse virikkeet!
Jyrsin123
1
105
Vastaukset
- PupuNeito
UP!
Onko kukaan kokeillut tuota paperi-iglua? Kuvia olisi kiva nähdä. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939