KYSYMYKSIÄ 11-14.V POJILLE!

GOOTTIGITTA

Moi,Vastatkaa 11-14.v pojat mun kysymyksiin!
Oon siis tyttö ja oon gootti.Ja mä haluun tietää minkä laisista tytöistä pidätte. Esim: minkä laiset hiukset pitäis olla, mimmoinen tyyli mimmoinen luonteeltaan ja mimmoinen ois unelma tyttöystävä ja mikä on tytöissä se olellisin\tärkein juttu?

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki käy

    • GOOTTIGITTA

      Okei.Lisää vastauksia.pliis

    • jorma00000

      hiuasten väril ei niin oo välii.isot daisarit.ja pyöree beba........

      • housutjapaita

        Ei meikkaava pitkä hoikka tyttö


    • heimoooooo

      kiree tavara! :D

    • GOOTTIGITTA

      Voitteko kertoo minkä ikäsii ootte?

    • Fjjccyrdc

      Pitkät hiukset kihartuu alas muuten nättti ja kiva luonne 14v

    • Nimetön00000000

      Oon 14 ja mun mielestä hyvä tyttö/tyttöystävä olisi(ei gootti mielellään) kaunis, hauska, ehkä vähän muotoja, rohkee, ei liian ujo, valmis laittaa vähän rohkeempii kuvii (jos meillä ois jotai semmosta) tommenen olis suunnilee täydellinen tyttö.

    • GOOTTIGITTA

      Okei.No joillekkii kelpaa gootit joillekkii ei.Mut lisää vastauksii.

    • Ersguuuu

      sellane jolta sais pinii

    • 14vp

      Pitkät brunet tai muuten tummat hiukset, tykkään paljon jos tyttö pitää ruutupaitoja, farkkuja ja muuten vaan hienoja vaatteita.
      Luonteesta en osaa kertoa, paitsi että iloinen ja ihana persoona. Saisi vähän muotoja olla mutta tissit ei sais olla mitenkään yli-isot kroppaan nähden.
      Toi olis melkolailla unelma. Oleellisin juttu on se, että tullaan juttuun

      Minkälaisista*
      Minkälaiset *
      Oleellisin *

    • GOOTTIGITTA

      Okei.Lisää vastauksii.

    • Moi GOOTTIGITTA!

      Emme ole 11-14 vuotiaita poikia, mutta halusimme silti vastata kysymykseesi aikuisen näkökulmasta. Huomasimme, että monissa vastauksissa tuli esille ulkonäköön liittyviä asioita. On totta, että varmasti unelmatyttöystävällä on monen muun asian lisäksi myös unelmavartalo. Tärkeää on kuitenkin muistaa, että kyse on oikeasti unelmasta – todellisuudessa tärkeimmät asiat ovat kaikkeen muuhun kuin ulkonäköön liittyviä asioita.

      Toki jonkun kanssa voi seukkailla siksi, että tämä miellyttää silmää. Mutta pelkästään tällaisen varaan perustettu suhde on kyllä aika hataralla pohjalla. Muistathan, että tärkeintä on olla oma itsensä. Kenenkään toisen vuoksi ei kannata muuttua joksikin, mitä ei oikeasti ole. Anna poikien ihastua sinuun sellaisena kuin olet, silloin juttu perustuu rehellisyyteen ja kaikki on aitoa. Tärkeintä on kuitenkin se, mitä sydämestä löytyy.

      Tsemppiä jatkoon ja aurinkoista kevättä!

      Terkuin Hansu ja Toni Jyväskylän Nettisaappaasta.

      • GOOTTIGITTA

        Se on totta että ulkonäöllä ei ole väliä ja otte nähyt varmasti paljon vaivaa tossa kommentissa:) Kiitti Nettisaapas! PS.Lisää kommentteja!


    • SiD

      Tyylillä ei oo välii. Ite kuitenki tykkään gootti, emo, scene, punk, rock ja muista ns. ei-massa-tyyleistä.

      • GOOTTIGITTA

        Minkä ikäinen olet SiD?


    • Ulkonäölläeiväliä

      Ulkonäöllä ei ole väliä mut mä ainakin tykkään vaalee hiuksisista tytöistä. Luonteeltaan:
      -vähän ujo
      -uskaltavainen
      -pirteä
      oon 11v.

      • superdaimsuklaa

        :) mä oon tommone :P ainaki melkei. Ja oon 12


    • 12v

      No ihan sama kunhan ei oo läski
      Ja tietenkin luonteeltaan mukava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      908
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe