Olen ollut pitkään kiinnostunut valokuvauksesta ja näin netissä halvan käytetyn kameran (nikon D7100). Olen selaillut nettiä ja löytänyt ihan hyviä vinkkejä, ja saanut ihan ok kuviakin.
Pistäkää linkkejä antakaa pro tipsejä tuonne alas!
Antakaas vinkkejä kuvauksesta kiinostuneelle!
4
107
Vastaukset
- Photo_Extremist
no tässä yks linkki : )
https://www.youtube.com/channel/UCEsShlYbwnuPr8t51OmgMlA- Kskdjdksjsjsks
Kiitän:)
-ap
- kuvauksesta
Opettele sommittelun ja väriharmonian perusteet.
Kamera oikeaan paikkaan (huom korkeus) ja laukaise oikealla hetkellä
Mene lähemmäksi (älä zoomaa)
Jätä kuvan reunoille rajausvaraa
Opettele syväterävyysalueen hallinta
Valota histogrammi oikealle.
Haki ns. harmaakortti jotta opit ymmärtämään valotusta
Digikuva pitää aina säätää. Hanki heti alkajaisiksi hyvä kuvansäätöohjelma (esim LR) ja opettele sen käyttö.
Harjoitus tekee mestarin
Älä usko parantavasi kuvia uusia välineitä ostamalla - Canonisti_minäkin
En ole ammattilainen, olen harrastaja. Tuossa tuli jo ihan hyvää listaa.
Painottaisin vielä klassisten kuvaajien kuvien katsomista. Niissä on sitä jotain, koska ne ovat yhä ajankohtaisia ja myyvät. Netissä on esimerkiksi Ansel Adams'in, Henri Cartier-Bresson'in ja Annie Leibovitz'n kuvia. Heidän kuviaan saa myös kirjoina esimerkiksi Akateemisesta kirjakaupasta, eivätkä kirjat ole kovin kalliita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023484
- 623137
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342644- 802433
- 842406
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094- 962086
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686