Nahkatakki Antalyasta

takkienkerääjä

Onko kenelläkään kokemusta hyvän nahkatakin ostamisesta Antalyasta? Mitä ihan oikeita liikkeitä siellä on ja mikä on hintataso verrattuna Suomen liikkeisiin? Basaarit varmaan kannattaa unohtaa, niissä on laatu mitä on ja kauppatavat myös. Vai onko epärealistista ajatella nahkatakin ostoa Antalyasta? Kokemusta on hyvien takkien ostosta Espanjasta ja Tunisiasta, laatu ok ja hinta-laatusuhde kohdallaan. Turkista toistaiseksi ei ole kokemusta, esimerkiksi Istanbulissa kiersimme basaarin kaukaa.

5

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskatakki

Mitäs tyhmiä kyselet höhlä koska näyt olevan ammattilainen takeissa.
      Etkö nyt mitään muuta jutunjuurta keksinyt?

• takkienkerääjä

Onko kenelläkään asiallisia vastauksia. Suosituksista hyviksi nahkatakkiliikkeiksi siis, jos se ei aloituksesta käynyt ilmi. Kaupunki on kuitenkin sitäpaljon iso, etteivät ne hyvät liikkeet välttämättä kävele itsestään vastaan ja kenties sijaitsevat jossain, missä ei tule käytyä muutoin.

Käsittääkseni aloitukseni oli varsin asiallinen moniin muihin keskusteluihin verrattuina. Jos keskustelu on jonkun mielestä typerää, siihen ei tarvitse osallistua. En minäkään osallistu, kun kysytään missä cocktailbaarissa saa lasiinsa isoimman kirsikan tai mistä saa muuta isoa.

• Anneli-Irma

Olin marraskuussa turkoosin rannikon kiertomatkalla. Ryhmä vietiin nahkatehtaaseen ja isoon liikkeeseen. Meille oli ensin oma näytösesitys ja sitten liikkeeseen. Ostin kauniin ja laadukkaan naisten takin hinta n. 500 €. Lähtöhinta oli 1500 €, joka oli varmaan täysi huijaus.

• Kaleici

Sisareni ostii vuosi sitten kaksi erittäin hyvää nahkatakkia Antalyan vanhasta kaupungista Guliza leather liikkeestä kohtuuhintaan. Toinen tehtiin tilaustyönä parissa päivässä kun liikkeessä ei ollut sopivaa kokoa eikä väriä samaan hintaan. Hinta kannattaa tinkiä sellaiseksi mikä tuntuu itsestä kohtuulliselta.

• vuosi2006

ostin 10 vuotta sitten Alanyasta nahkatakin. Se on edelleen kuin uusi. Maksoin siitä 150 euroa, se on lyhyt pusakka, ja kyllähän sen tuntee mielestäni käteenkin että on kunnollista aitoa nahkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe