Sperman luovuttaja tarjolla:
Olen 39-vuotias ihan asiallinen mies Pohjois-Pohjanmaalta. Minulla on ylempi korkeakoulututkinto ja harrastan monipuolista liikuntaa enkä ole koskaan tupakoinut. Alkoholiakaan en käytä liiaksi. Valokuvan voin lähettää pyydettäessä..ja tarvittaessa voin hommata myös todistuksen ettei minulla ole mitään tarttuvia tauteja.
Kävin Väestöliiton klinikalla lapsettomuustutkimuksissa ja sain yllättäen tulokseksi että siittiöni ovat kuulemma aivan huippuluokkaa.Siittiöitä oli paljon ja ne myös liikkuivat hyvin.
Aion mahdollisesti käydä luovuttamassa siittiöitä myös Väestöliittoon, mutta kyselen myös tätä kautta, sillä toiveena olisi saada ainakain vähäisessä määrin olla mukana lapsen elämässä...ja olisihan se upeaa saada esim. jouluna saada ostaa lapselle joululahja.
Jos luovuttaisin Väestöliiton klinikoiden kautta tämä ei olisi mahdollista.
Voin yksinäisten naisten lisäksi luovuttaa toki myös naispareille.
[email protected]
Sperman luovuttaja
Saca
0
71
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101290- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66751
- 33642
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501