Euron arvon syöxyessä.....!!!!

Gospodin1

Kävin Patongilla viime marras - joulukuussa. Olin kohtuuhintaisessa majoituksessa. Okei, kuulin joillakin olevan vielä halvemman majoituksen. Mua ei haittais jos joku antais vinkkejä hotelleista lähitulevaisuuden majoitukseen!!. Nyt ois lentolippu halvalla saatavilla jos niitä enää edes on;-)!!!??.
Joka kerta, kun on katsonut ja verrannut Euron ja bahtin kursseja on vaikuttanut aika synkältä. Pitänee mennä Patongille tai Thaimaahan yleensäkin ennen kuin Euron baht kurssi putoaa alle 30 bahtin. Nytkin oluen hinta nousee liiallisuuksiin. On tietenkin mahdollisuus, juoda vähemmän olutta!!!!.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 34thb

      Oluen hinta ei ole muuttunut. Euron kurssi on.

      • idsfhb

        hyvä tietää että siellä olut myydään euroissa


    • Vaikka kurssi olisi 25 bahtia eurolla niin matkailu on erittäin edullista. Kanarialla se on 1/1 eli maksaa saman kuin Suomessa.

      • sjas

        Kyllä Kanarialla on halvempaa kuin Suomessa vaikka valuutta on sama.
        Ei se nyt ihan yks yhteen mene tämä elämä. Hintataso ratkaisee.

        Euron kurssi bahtiin on heikentynyt parissa vuodessa yli 20 % eli maksat periaatteessa kaikesta tuon verran enemmän kuin aiemmin.

        vai ajatteletko kuin se entinen mies joka sanoi ettei bensan hinta mihinkään muutu kunhan tankkaa aina 20 euron setelillä automaatista kuten ennenkin


    • niinsevaanon

      Euron arvo bahtiin verrattuna on pudonnut noin 23-24% vuoden aikana eli sen verran on kaikki kallistunut palkkansa euroina saavalle ja niillä Thaimaahan matkustavalle. Siitä ei pääse yli eikä ympäri vaikka kuinka koittaisi asiaa muuksi selittää. Kiitos EKP:n rahaelvytyksen ja Kreikan velkavenkoilun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      138
      10080
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2924
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      188
      2727
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1546
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe