Jooh eli 15v tyttö on ihan hulluna minnuu ja ite on 12v poika siis ja se tyttö vaa halluaa yhtee mutta meiä ikä ero näin nuorena vähäsen täs mietityttää
vastatkaa oikeesti tarvin apuu
2
<50
Vastaukset
- vainrakkautta
Onko hän paljon ihastunut sinuun. Ei siinä ole muuten mitään pahaa jos hän tykkää susta, anna hänelle mahdollisuus
Moi miettivääsorttia!
Kivahan se tietty on olla ihastuksen kohteena, mutta muistathan, että kenenkään kanssa ei tarvitse alkaa olemaan jos se ei itsestä siltä tunnu. Eli jos et itse ole ihastunut tähän tyttöön, tai jos teidän ikäero häiritsee sinua liikaa, kannattaa vaan reilusti (ja asiallisesti) sanoa tytölle miten asiat on.
Voittehan miettiä asiaa uudestaan sitten, kun olet vähän vanhempi eikä ikäero ehkä silloin enää tunnu niin suurelta. Tärkeintä on se, että et tee mitään mikä ei sinusta tunnu oikealta.
Toivottavasti asiat järjestyvät parhain päin. Tsemppiä ja hyvää kevään jatkoa! :)
Terkuin Hansu ja Toni Jyväskylän Nettisaappaasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482