Murrosikä Pojilla (apua!)

vastauksiakiitos

Kertokaa omia juttuja jos teillä on samanlaisia ongelmia jä tässä vähän tietoa ja vastatkaa kiitos!
Eli 13½ vuotias ohutta vaaleea karvaa alapäässä,penis normina noin 5cm kun standaa 7.5 cm ei äänenmuutosta,painan 51.1 kiloa (painanko liikaa?) olen 154.3 cm pitkä, ei pahasti hikoulua, spermaa tulee vähän ja hitaasti ja on läpinäkyvää,ei käsi/jalka karvoja eikä kainalo karvoja ja tukka ei oo rasvottunut.
Minä en viiti mennä saunaan liksatunnilla koska muiden luokkalaisten penikset on valtavia ja ne on kehittyneimpiä kuin minä.mä käyn aina pikasesti suihkus ja mua haukutaan nysvätään minun kehittymättömyyden takia :(

42

3721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastauksiakiitos

      Jatkan tätä:
      kaikki sanoo mua homoksi koska ei oo matalaa ääntä ja 12cm penistä ja muuta.onko mitenkään mahdollista nopeuttaa murrosikää tai auttaako siihen joku?kertokaa myös omia tarionoita jos olette samassa tilanteessa kuin minä ja mitä sen jälkeen tapahtui.
      On mennyt noin 2 kuukautta kun huomasin alapäässä karvoja ja sen ja sen jälkeen mitään ei ole tapahtunut :(

    • Murrosikää ei valitettavasti voi nopeuttaa. Ikävää jos sen vuoksi koet tulevasi kiusatuksi. Muista että jokainen poika kehittyy omaan tahtiin. Sulla on murrosikä jo hyvin alkanut, muutoksia tulee koko ajan. Pituuskasvu kun pääsee kunnolla vauhtiin niin pituus /paino suhdekin tasoittuu. Mielestäni et ole lihava joten älä ole huolissasi siitä. Peniksen kasvukin varmasti lähtee pian käyntiin kun karvoitusta on jo tullut. Hyvä merkki on myös se että siemennestettä on alkanut tulla, pian sekin muuttuu vaaleammaksi ja sakeammaksi. Voit täysin turvallisesti harrastaa jo itsetyydytystä. Jos tulee jotain kysyttävää näiden asioiden suhteen voit täysin luottamuksellisesti kysyä myös privaatisti [email protected]

    • vastauksiakiitos

      Kiitos ja ei oo mitään kysyttävää :)

    • DigiDigi

      Tuossa Hoitsukundi laittoikin niitä olennaisimpia asioita, mutta kertaan vielä.

      Jokaisen murrosikä on yksilöllinen, tottakai kaveripiirissä voi pistää silmään, ne jolla murrosikä alkaa aikaisin, tai hieman myöhemmin, mutta siitä huutelu on merkki enemmänkin henkisen kasvun keskeneräisyydestä.

      Mielestäni olet hyvin kasvu ja painokäyrällä, joita voit itse katsoa vaikka netistä.

      Peniksen muodolla tai mitoilla ei voi edes yrittää arvailla seksuaalista suuntautumista.

    • tyttööö

      Et ainankaan paina liikaa kun ite painan 48 kg ku oon 150 cm pitkä mut oon tyttö ni siinä se ero :)

    • ESJonnenSeikkailut

      Mulla on melkei sama homma mut mulla on tummaa karvotusta vähän alapäässä ja tulee harmaata nestettä munasta :> ja sillon ku jöpöttää nii on joku 9,5 cm ja oon itekki kohta 14v

      • Tssitaneli

        Iha jees mut nauroin tolle jöpöttää


    • itelläni on mustaa karvoitusta ja kun o stondis ni penis on about 13cm.

    • Anonyymi

      Hei olen 14 vuotias poitsu ja minun alapäässäni kasvaa kunnon puutarha ja munani on 17cm kun se seisoo. Onko normaalia että sperman mukana tulee jotain mustaa paskaa?

      • Anonyymi

        Hei!

        Pesetkö tarpeeksi usein esinahan alta?
        Onko sitä paska tullut kauanki?
        Vois vaikuttaa virtsatulehdukselta tai lisäkivestulehdukselta.
        Kato nyt muutama päivä ensin ja jos ei parane nii uroloogille.

        Vehje ja karvat on ok! :)


      • Anonyymi

        Oon 13 itellä on 20cm juhlakunossa


    • Anonyymi

      onko mulla alkanu murros ikä ku ennen terska ei näkynyt esinahan alta nyt näkyy selvästi ja saan vedettyä esinahan terskan rajalle ja tuntuu ku se olis sieltä kiinni ja siellä on jotain valkoisia palleroita sen kohdan alla mistä se on kii spermaa tulee Kait läpinäkyvää pari tummaa karvaa kives pussissa ja jaloissa ja käsissä tummia karvoja ja oon 145cm pitkä ja painan 36 kg ja kalu levossa vrm 5 cm stondikses 7 cm nii onko murros ikä alkanu mulla voisko joku kertoa ? :D

      • Anonyymi

        On se alkamassa kun spermaa tulee ja karvoja alkaa kasvaa. Kullikin kasvaa aikanaan.


    • Anonyymi

      Oon 13 v ja onko se normaalia että saan vedettyä esinahan terskan ala osaan siihen rajalle en tarkoita frenulumia ja sitten jos yritän irrottaa niin se irtoaa jostain kohtaa mutta sitte siihen kohtaan sattuu ja se punoittaa niin revinkö väkisin vai mitä teen APUA

      • Anonyymi

        Hitaasti voi yrittää vetää reunan yli. Joku pieni kiinnike siellä vähän jumittaa. Jos sattuu liikaa niin laita jotain iho oidetta paljaaseen terskan ja rullaa esari rasvan yli pari kertaa niin helpottaa esarin irtoamista kiinnikkeestä. Kun esari on saatu kokonaan reunan yli niin että myös terskan reunan vako näkyy niin muista pestä sieltä vasta myös kaikki töhnät pois. Sen jälkeen runkkaamista voit harrastaa täysin vapaasti ja myös hygienian hoito onnistuu joka päivä


    • Anonyymi

      En vaa saa sitä irti oon joku 6 kk yrittäny irrottaa sitä

      • Anonyymi

        Jos sulla on jo karvoja ja muuteki murrosikä alkanu nii revi irti se ku muuten se haittaa peniksen kasvua.


      • Anonyymi

        Tutkia tarkemmin missä kohtaa se kiinnike mahtaa olla vai onko niitä useampi. Kun löydät kiinnittymiskohdan, yritä ihan kiinnikkeen reunasta hitaasti painaa niin että esari alkaa pikkuhiljaa irrota. Se voi hieman tehdä kipeää kun yrität irrottaa mutta yritä siitä huolimatta saada kiinnike auki. Sattuu vähän samalta kuin nipistäisit kun kiinnike irtoaa ja terskan pintaan saattaa tulla ihan pieni ihorikko. Hyvä pesu ja joku bepanthen voide niin paranee nopeasti


      • Anonyymi

        Lämmin vesi voi auttaa myös kiinnikkeen irtoamisessa esim suihkussa tai saunassa voit kokeilla kun olet laskenut peniksen päälle ensin lämmintä vettä


    • Anonyymi

      Joo pitää testaa mutta se kiinnike menee koko terskan ympäriltä

      • Anonyymi

        Se onnistuu silti hitaasti venyttäen. Eli kun saat yhden kohdan irtoamaan niin siitä hyvä jatkaa. Jos terska tulee liian araksi välillä niin keskeytä ja jatka myöhemmin


    • Anonyymi

      Alkaa menee hermot tåån kans

    • Anonyymi

      Mutta koita jos saan nuin

    • Anonyymi

      Ja jos en saa nii menee pikkusen hermot veän varmaa jollain puukolla jos tuo ei irtuq

    • Anonyymi

      Ja ne mun karvat ei oo semmosia ihan tummia mutta semi tummia jalassa ja kives pussissa pari tummaa pitkää ja kainalossa ei oo yhtää

      • Anonyymi

        Hyvällä mallilla on murrosiän alku jo. Karvoitusta tulee lisää koko alapäähän, kainaloihin sekä sääriin ja käsivarsiin. Se myös alkaa tummentua. Kivekset kasvaa isommaksi ja spermaa alkaa tulla enemmän..
        Tuo hermostuminen ei auta yhtään, parempi on ihan rauhassa vaikka useamman kerran venytellä esari. Rasvaa koko peniksen pää ja vaikka osa varrestakin ensin hyvin ja kun terska tulee näkyviin niin koko paljastunut terska myös rasvattu. Sitten voi kokeilla painaa esari taakse. Jos uskallat niin voit alkuun vähän puoliväkisin yrittää irrottaa sitä jos vaan kestät sitä pientä kipua. Eli voit toki vähän lujemmin kokeilla jos jostain kohtaa se irtoaa. Älä pelästy jos kiinnikkeen irrotessa tulee hieman verta, sen voi huuhdella suihkussa pois


    • Anonyymi

      Joo mutta oon miettiny että jos ootan että kalu kasvaa nii voiko se sillon irrota helpommin

      • Anonyymi

        Joo odota hetki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo odota hetki

        Kyllä se kohta kasvaa kun sulla on jo muutama karvakin siellä :D


    • Anonyymi

      Onko mulla aikane murrosikä tai jotaki oon 2 kuukauden pääst 12v oon runkannu koko yön just tuli ekat spermat ja esari melkee irronnu terskast karvoja on ja muna on 6cm lyhyen ja 10cm ku keulii.

      • Anonyymi

        ja jatkan oon 43kg ja 149cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja jatkan oon 43kg ja 149cm

        Painoindeksi sulla on tosi hyvä, 19,4!
        Murrosiän merkkejä sulla on jo ihan kunnolla, runkkaus, ekat spermat, kikkelin kasvu ja karvat! Onnea mälleistä! Kyllä saat kohta senttejä vielä paljo lisää ja sit tulee pituuskasvuspurtti! :) Ei tarvii hävetä saunassa, kyllä jotkut pojat on tossa vaiheessa jo 5lk :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painoindeksi sulla on tosi hyvä, 19,4!
        Murrosiän merkkejä sulla on jo ihan kunnolla, runkkaus, ekat spermat, kikkelin kasvu ja karvat! Onnea mälleistä! Kyllä saat kohta senttejä vielä paljo lisää ja sit tulee pituuskasvuspurtti! :) Ei tarvii hävetä saunassa, kyllä jotkut pojat on tossa vaiheessa jo 5lk :)

        Ja kyllä se esinahka siit vielä löystyy jos stondikses menee jo melkee alas. Laita jotaki rasvaa ja runkkaa suihkussa ja sit kans ku kulli kasvaa nii se löystyy ku muuteki jo runkkaat nii kaikki on ok!


    • Anonyymi

      Onko mulla murrosikä alkanu oon 13.5 v tulee runkatessa pari tippaa harmaata vähän liisterimäistä nestettä ja joku aika sitten esinahka on alkanut irtoamaan terskan alaosasta se on nyt irronnut melkeen puoleen väliin ja ehkä 4 pitkää tummaa karvaa kivespussissa (vastatkaa tähän)

      • Anonyymi

        On se alkanu.. jatka vaa "venyttelyä" ja kyllä se kikkeli kasvaa vielä ja tulee kunno karvat.


    • Anonyymi

      Juu kiitos vastauksesta

    • Anonyymi

      Mutta miten sitä kannattaa venytellä/irrottaa

      • Anonyymi

        Kun vedät käteen nii laita jotaki rasvaa sinne esinahan ja terskan väliin. Joka kerta aina pikkusen alemmas vedät nii kauan kunnes alkaa sattumaan kunnolla. Pitäis parissa viikossa mennä. Vois myös tehä sitä suihkussa, vesiki auttaa.


    • Anonyymi

      Milloin loppuu murros ikä meinaan siis vittu seon ollu aikaa kun se alko
      Ja penis on about 20c

    • Anonyymi

      Kestää keskimäärin noin viisi vuotta.

    • Anonyymi

      Eli oot oikeasti aikuinen ja saat kiksejä tääl

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 190
      2234
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2054
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      165
      1830
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      164
      1675
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      18
      1280
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1168
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1168
    Aihe