Kangaspuut mukaan koneeseen?

neuvoakaivataan

Saako kangaspuut ottaa käsimatkatavarana koneeseen? Jos ne ovat puuta eikä ole teräviä kulmia niin luulisi ettei niistä ole harmia. Finavian sivuilta en saanut täsmällistä tietoa asiasta.

10

85

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riiiiiooooo

Saa tietenkin ottaa jos ne mahtuu käsimatkatavaralaukkuun("lentolaukku"). Samaan laukkuun voit myös laittaa lahon puisen pääsi jonka pudotat koneen ikkunasta mereen mahdollisimman aikaisessa vaiheessa lentoa.Ikkunathan aukeaa kyynärpäällä hakkaamalla,tiedoksi vaan.

PS. Muista Kiinnitää jokin paino siihen päähän että se varmasti uppoaa.

• paljonmatkustanut

Moi. Kyllä kangaspuut voi ottaa cabiiniin. Ei ole mitään ongelmaa. Itsellä oli kerran paperikone (Voith PM-324) käsimatkatavarana ja ihan hyvin sekin meni siellä. Otin vielä lavatorystä sähköä siihen niin sain tehtyä paperia koko matkan ajan.
      Palatessani Ranskasta erään kerran minulla oli 19500 kg ydinjätettä käsimatkatavaroissa. Sekin oli muuten ihan ok mutta koska kyseessä oli yölento ja jäteuraani hehkui vihreänä ja häiritsi nukkuvia pyysi purseri josko voisin ensi kerralla kuljettaa uraanin ja plutoniumin ruumaan menevissä matkatavaroissa.

• sahaanmitävain

Minulla puolestaan on ollut tukkienlajittelu-ongelma. Masiinahan on lähes sata metriä pitkä ja tukkien laatu vaihtelee maittain-ota siitä sitten selvää mikä puulaatu kulloinkin sopii. Eihän siinä mitään, että lajitellaan mäntyä ja kuusta, mutta Brasiliassa tuli ongelmia terminaalissa, kun eebenholstia aloimme sahata?! Nykyään siis pidän mukana vain siksak-sahaa, jolla mieskapasiteetti noin sata.

• viispluskolme

Kyllä voi js kudot mulle poppanan

• kylläonnistuutämä

Kyllä voi. Itse valoin mökin betoniset perustukset valmiiksi lennolla Bangkokista Suomeen. Ainoa vaikeus oli saada betonimyllyyn voimavirtaa kun busineksen pistorasiat olivat kaksinapaisia. Vettä sain valmisbetoniin ottamalla vettä letkulla käymälän hanasta. Ihan hyvät tulivat mutta kuivuminen oli hieman epätasaista johtuen koneen vaihtelevasta ilmanpaineesta ja ilmankosteudesta. Jatkossa sain ohjeen sitoa pöly paremmin koska mukana saattaa olla astmaatikkoja.

• iyutrwsert56y7u89

lentokoneen ilmanpaine ei vaihtele.eikä myöskään kosteus.12 kilometrin korkeudessa ei ole kosteutta mitä moottorit puhaltaa sisään.sen puhtaampaa ilmaa ei ole.

• kylläsevaihtelee
        iyutrwsert56y7u89 kirjoitti:

lentokoneen ilmanpaine ei vaihtele.eikä myöskään kosteus.12 kilometrin korkeudessa ei ole kosteutta mitä moottorit puhaltaa sisään.sen puhtaampaa ilmaa ei ole.

Olet väärässä, vaihtelee se. Kun juot vesipullon tyhjäksi kymppitonnissa, korkki suljettuna se menee lommolle laskeuduttaessa. Voit kokeilla tätä itse jos et usko.

• milehighclubb
        kylläsevaihtelee kirjoitti:

Olet väärässä, vaihtelee se. Kun juot vesipullon tyhjäksi kymppitonnissa, korkki suljettuna se menee lommolle laskeuduttaessa. Voit kokeilla tätä itse jos et usko.

Hyi, kuka juo vettä koneessa?! meikä ottaa vain tyylikkäästi gintonicin ja iskee lentoemännälle ovelasti silmää. Kymppikerholla tavataan.

• kysymyksiä_

Oletko työtön, syrjäytynyt vai jälkeenjäänyt? Saatko suurtakin sisältöä elämääsi tällaisesta tyhjänpäiväisestä paskanjauhannasta?

• eiffeli

Kummasti sinua näyttää kuitenkin kiinnostavan tällaiset jutut? Missä itselläsi vikaa tosikkonuija? Lue Parnassoa. ööh, mikä se on...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4954
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1762
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1612
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1574
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1438
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1197
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1119
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      69
      1104
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1064
    Aihe