Saako kangaspuut ottaa käsimatkatavarana koneeseen? Jos ne ovat puuta eikä ole teräviä kulmia niin luulisi ettei niistä ole harmia. Finavian sivuilta en saanut täsmällistä tietoa asiasta.
Kangaspuut mukaan koneeseen?
10
119
Vastaukset
- riiiiiooooo
Saa tietenkin ottaa jos ne mahtuu käsimatkatavaralaukkuun("lentolaukku"). Samaan laukkuun voit myös laittaa lahon puisen pääsi jonka pudotat koneen ikkunasta mereen mahdollisimman aikaisessa vaiheessa lentoa.Ikkunathan aukeaa kyynärpäällä hakkaamalla,tiedoksi vaan.
PS. Muista Kiinnitää jokin paino siihen päähän että se varmasti uppoaa. - paljonmatkustanut
Moi. Kyllä kangaspuut voi ottaa cabiiniin. Ei ole mitään ongelmaa. Itsellä oli kerran paperikone (Voith PM-324) käsimatkatavarana ja ihan hyvin sekin meni siellä. Otin vielä lavatorystä sähköä siihen niin sain tehtyä paperia koko matkan ajan.
Palatessani Ranskasta erään kerran minulla oli 19500 kg ydinjätettä käsimatkatavaroissa. Sekin oli muuten ihan ok mutta koska kyseessä oli yölento ja jäteuraani hehkui vihreänä ja häiritsi nukkuvia pyysi purseri josko voisin ensi kerralla kuljettaa uraanin ja plutoniumin ruumaan menevissä matkatavaroissa.- sahaanmitävain
Minulla puolestaan on ollut tukkienlajittelu-ongelma. Masiinahan on lähes sata metriä pitkä ja tukkien laatu vaihtelee maittain-ota siitä sitten selvää mikä puulaatu kulloinkin sopii. Eihän siinä mitään, että lajitellaan mäntyä ja kuusta, mutta Brasiliassa tuli ongelmia terminaalissa, kun eebenholstia aloimme sahata?! Nykyään siis pidän mukana vain siksak-sahaa, jolla mieskapasiteetti noin sata.
- viispluskolme
Kyllä voi js kudot mulle poppanan
- kylläonnistuutämä
Kyllä voi. Itse valoin mökin betoniset perustukset valmiiksi lennolla Bangkokista Suomeen. Ainoa vaikeus oli saada betonimyllyyn voimavirtaa kun busineksen pistorasiat olivat kaksinapaisia. Vettä sain valmisbetoniin ottamalla vettä letkulla käymälän hanasta. Ihan hyvät tulivat mutta kuivuminen oli hieman epätasaista johtuen koneen vaihtelevasta ilmanpaineesta ja ilmankosteudesta. Jatkossa sain ohjeen sitoa pöly paremmin koska mukana saattaa olla astmaatikkoja.
- iyutrwsert56y7u89
lentokoneen ilmanpaine ei vaihtele.eikä myöskään kosteus.12 kilometrin korkeudessa ei ole kosteutta mitä moottorit puhaltaa sisään.sen puhtaampaa ilmaa ei ole.
- kylläsevaihtelee
iyutrwsert56y7u89 kirjoitti:
lentokoneen ilmanpaine ei vaihtele.eikä myöskään kosteus.12 kilometrin korkeudessa ei ole kosteutta mitä moottorit puhaltaa sisään.sen puhtaampaa ilmaa ei ole.
Olet väärässä, vaihtelee se. Kun juot vesipullon tyhjäksi kymppitonnissa, korkki suljettuna se menee lommolle laskeuduttaessa. Voit kokeilla tätä itse jos et usko.
- milehighclubb
kylläsevaihtelee kirjoitti:
Olet väärässä, vaihtelee se. Kun juot vesipullon tyhjäksi kymppitonnissa, korkki suljettuna se menee lommolle laskeuduttaessa. Voit kokeilla tätä itse jos et usko.
Hyi, kuka juo vettä koneessa?! meikä ottaa vain tyylikkäästi gintonicin ja iskee lentoemännälle ovelasti silmää. Kymppikerholla tavataan.
- kysymyksiä_
Oletko työtön, syrjäytynyt vai jälkeenjäänyt? Saatko suurtakin sisältöä elämääsi tällaisesta tyhjänpäiväisestä paskanjauhannasta?
- eiffeli
Kummasti sinua näyttää kuitenkin kiinnostavan tällaiset jutut? Missä itselläsi vikaa tosikkonuija? Lue Parnassoa. ööh, mikä se on...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1164895Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1153978Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2153896Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371374
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1721369En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531155