Ensimmäisen lapsemme saimme ivf hoitojen avulla. Pakkaseen jäi hyvä määrä huuruneniä.. Eli PAS:lla mennään todennäkösesti seuraavan kerran..
Kun toisen lapsen aika joskus koittaa, täytyykö jonottaa taas se puoli vuotta vai lähdetäänkö tyyliin seuraavasta esim.2-3kk sisällä jo siirtoon? Täytyyköhän kuukautisten olla alkaneet??
Asia selviäisi varmasti kun soittais klinikalla mutta kysynpäs ensin täältä jos jollain olisi omakohtaisia kokemuksia.
:)
Toinen lapsi ja ivf-jono
3
284
Vastaukset 3
- Tuttelituu1
Eikö kukaan??
- mimän
Mulle ainakin sanottiin että nyt kun tehtii ensimmäinen alkionsiirto ni jos ei onnistu ni ehtii vielä ennen kesäsulkuja kokeilla passia eli ei tartte puolta vuotta enää odotella, näin minä oon käsittäny mut voihan olla ero käytäntöjä muualla :-) niin ja yks kierto välissä kuukautisia.. (olipa hankalasti selitetty :-D)
Saako kysyä onnistuiko teillä ensimmäinen ivf hoito? Itselläni piinapäivät menossa vasta, eikä jaksaisi odottaa ku oireitakin on vaan lugejen takia :-(
- Etsijä14
Hei, hiljaiselta näyttää tämä pino.. Osaatteko neuvoa jotain toista vastaavaa keskustelua, jossa vilkkaampaa? Ü
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001129
- 50932
- 119903
- 145877
- 70677
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40669Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187627- 33594
- 70579
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.101578Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47568- 80540
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62534- 39509
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4483- 45473
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64469Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31466- 42460