Ensimmäisen lapsemme saimme ivf hoitojen avulla. Pakkaseen jäi hyvä määrä huuruneniä.. Eli PAS:lla mennään todennäkösesti seuraavan kerran..
Kun toisen lapsen aika joskus koittaa, täytyykö jonottaa taas se puoli vuotta vai lähdetäänkö tyyliin seuraavasta esim.2-3kk sisällä jo siirtoon? Täytyyköhän kuukautisten olla alkaneet??
Asia selviäisi varmasti kun soittais klinikalla mutta kysynpäs ensin täältä jos jollain olisi omakohtaisia kokemuksia.
:)
Toinen lapsi ja ivf-jono
3
186
Vastaukset
- Tuttelituu1
Eikö kukaan??
- mimän
Mulle ainakin sanottiin että nyt kun tehtii ensimmäinen alkionsiirto ni jos ei onnistu ni ehtii vielä ennen kesäsulkuja kokeilla passia eli ei tartte puolta vuotta enää odotella, näin minä oon käsittäny mut voihan olla ero käytäntöjä muualla :-) niin ja yks kierto välissä kuukautisia.. (olipa hankalasti selitetty :-D)
Saako kysyä onnistuiko teillä ensimmäinen ivf hoito? Itselläni piinapäivät menossa vasta, eikä jaksaisi odottaa ku oireitakin on vaan lugejen takia :-(
- Etsijä14
Hei, hiljaiselta näyttää tämä pino.. Osaatteko neuvoa jotain toista vastaavaa keskustelua, jossa vilkkaampaa? Ü
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201787
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991598Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491134Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441010Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46838Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760