Hyvä akupunktio Tampereella

akupho

Etsin taannoin uutta akupunktion taitajaa entisen jäätyä eläkkeelle. Googletin ja sieltä löytyi Suomi24:n keskusteluketju, jossa oli kommentteja eri akupunktion tekijöistä Tampereen alueella. Keskustelu oli kuitenkin suljettu enkä voinut sinne jättää omaa kokemustani, joten avasin tämän uuden ketjun, josko siitä on jollekulle hyötyä hyvää akupunktiohoitajaa etsiessä.

Olen elämäni aikana käynyt useilla eri akupunktion tekijöillä ja on sanottava, että erot ovat valtavat. Suosittelen akupunktiota monen vaivan hoitoon, mutta nykyisin muistan lisätä, että kannattaa valita tekijä tarkkaan. Kävin Huihua Yang-Salmelan vastaanotolla ja kokemukseni perusteella suosittelen häntä lämpimästi. Hoito kesti tunnin ja hinta-laatusuhde on kirkkaasti asiakkaan voitoksi.

3

3898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyytyväinen

      Tampereella kuten muuallakin on hyvin kirjava joukko akupunktion tekijöitä
      löytyy varmasti niitä jotka hallitsevat vain muutaman neulan piston ja aina samaan paikkaan
      ja sieltä toisesta päästä löytyy niitä joilla on pitkä kokemus ja kiinalaisen lääketieteen tuntemus ja hallinta. Kannattaa aina varmistaa mikä on tekijän koulutus.Se että on lääkäri tai hieroja ei takaa osaamista jos haluaa kokonaisvaltaista hoitoa kiinalaisen tavan mukaan akupunktiolla.Itselläni on useammasta kokemusta mutta mainostamaan tai haukkumaan en lähde ketään. Omastani pidän koska hän on jämäkkä, hallitsee asiansa ja antaa
      paljon hyviä ohjeita ja häneltä voi aina kysyä.

      • 28041917

        Voisihan tuota mainita tuo omasi, koska kaikkihan tietävät, että osaamisessa on eroja kuin viineissä... Eli ei tarvitse mollata ketään vaan pistää ne nimet, joista on positiivisia kokemuksia... Eikös tämän ketjun tarkoitus ollut auttaa löytämään noita hyviä asiantuntijoita... Vai onko Tampere niin itsekeskeistä porukkaa, ettei edes hyviä kokemuksia jaeta... herää vaan kysymys edellisen kommentin pohjalta... itse pohjoisen immeisenä tottunut, että annetaan hyvän kiertää...


    • MietteliäsManselainen

      Kuinka paljon Huihua Yang-Salmela veloitti tunnin käynnistä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1733
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      204
      806
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe