Tiedättekö ketaan hyvää tarot-tulkitsijaa Tampereen seudulta?
Hyvä tarot-tulkitsija Tampereelta?
5
945
Vastaukset
- siinäonapusi
Hyvää tulkitsijaa ei ole olemassakaan. Miksi etsit apua pahoilta voimilta. Etsi Raamatun Jumalaa Jeesuksen kautta.
- kgjt
Minä tulkitsen ja ennustan väliin. Hyvyydestä en tiedä, mutta auttamisen halustq
- Korttiuskovaiset
Höpsis! Että jotkut kortit muka sanoo mitään!
En tiedä.Koska niitä ei ole,jos olisikin ollut niin niiden pitäisi olla jo Karibialla.Olisivat ennustaneet lotto-nrot ja Pitkävedoissa/Vakioissakin kortit olisivat kertoneet...Ja se "Starperson" tai pienellä "starperson"-nimimerkkinen Suomi24-keskustelut oli muka ufoon siepattu;HerSa...Tarot ym. höpöhöpö-jutuilla koitti saada rahoja..No ei se ikinään mitään rehellistä duunia ole osannutkaan,valokuvaaja-titteliä käytti,eihän se saanut kuvata kuin passikuvat valmiilla asetuksilla,hah....HAH!!!!!! Kun ei osaa mitään,ja jos osaisi niin tossun alla olevat ne kuitenkin tekee,enkä puhu miehestä vaikka nössö sekin on/oli kulahtaneine vaatteineen...Koska "Prinsessan" piti näkyä ja olla keskipiste....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785168
- 764129
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2723885- 1363277
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3912926- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 492079
- 1111959