Keskustelua on innokkaasti käyty ihmisen ominaisuuksista.
Aloin ajatella asiaa tarkemmin omalta kohdaltani.
Minua saa lyödä, jos en enää tiedä mistään tärkeästä mitään.
Minut saa jättää myös heitteille.
Saankohan minäkin tehdä noin, jos en mistään mitään tiedä?
En saanut tätä ajatustani oikein sopimaan noihin toisiin vanhus-valituksiin.
Kirjoittavat niissä vieraista ihmisistä NIIN viisaina.
Eivät koskaan itsestään NIIN tyhmänä.
H.
Miten lyödä oikein
65
<50
Vastaukset
- siilimuori
"Eivät koskaan itsestään NIIN tyhmänä."
No ehkä täällä on heitäKIN jotka pitävät kommenteillaan siitä huolen että kukaan ei kovin viisaaksi itseään pääse tuntemaan.
Itse olen lyömisessä nollatoleranssilinjalla.- siilimuori
Lisään vielä että mistään mitään tietämättömyys ei ole lieventävä asianhaara lyömisen suhteen, mielestäni. Eli vastaus viestin ainoaan kysymykseen ET.
- ent.siivoojaparka
siilimuori kirjoitti:
Lisään vielä että mistään mitään tietämättömyys ei ole lieventävä asianhaara lyömisen suhteen, mielestäni. Eli vastaus viestin ainoaan kysymykseen ET.
Niinhän se on, vaikka sitä puolustuksenaan pidetään. Toinen puolustus; mä en muista mittää.
- siilimuori
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Niinhän se on, vaikka sitä puolustuksenaan pidetään. Toinen puolustus; mä en muista mittää.
No mitenhän on, jos viinan- ja huumeiden vaikutuksen alaisena tirpaset esimerkiksi polliisia ohtaan, katsotaanko tilasi lieventävänä asianhaarana vai saatko syytteen virkamiehen vastustamisesta?
- ent.siivoojaparka
siilimuori kirjoitti:
No mitenhän on, jos viinan- ja huumeiden vaikutuksen alaisena tirpaset esimerkiksi polliisia ohtaan, katsotaanko tilasi lieventävänä asianhaarana vai saatko syytteen virkamiehen vastustamisesta?
Virkamiehet on erikseen... Aloitus ei viittaa toimessa olevaan virkamieheen, käsittääkseni.
- siilimuori
Virkamiehet on erikseen... Aloitus ei viittaa toimessa olevaan virkamieheen, käsittääkseni.
Niivvai käsittäkseni sitä ei poiskaan rajattu :).
- ent.siivoojaparka
Vaikea sanoa toisista, mikä heille on oikein tai väärin. Itse en pystyisi lyömään puolustuskyvytöntä tai muutenkaan itseäni heikompaa.
- pri.sca
Mikäs ihme tuo on, aina ihminen tietää tai olettaa tietävänsä toisten tilanteen paremmin kuin hän itse.
Kyllä minua saa lyödä, voi käydä että lyön takaisin ja lujempaa."pri.sca"
Sinne päin.
Vaan ei lähellekään.
Annan sinullekin vinkin:
Jos olet idiootti, saatko lyödä?
Yhtä vapaasti kuin viisaatkin saavat.
H.hunksz kirjoitti:
"pri.sca"
Sinne päin.
Vaan ei lähellekään.
Annan sinullekin vinkin:
Jos olet idiootti, saatko lyödä?
Yhtä vapaasti kuin viisaatkin saavat.
H.Idiootti ei kysy lupaa, hän lyö silloin kun haluaa.
Viisas osaa ajoittaa lyöntinsä oikeaan aikaan ja paikkaan.prisca kirjoitti:
Idiootti ei kysy lupaa, hän lyö silloin kun haluaa.
Viisas osaa ajoittaa lyöntinsä oikeaan aikaan ja paikkaan."prisca"
Nope!
Nyrkkeilystä ei ole kyse.
Vaikka laillista on sekin.
H.hunksz kirjoitti:
"prisca"
Nope!
Nyrkkeilystä ei ole kyse.
Vaikka laillista on sekin.
H.Ei ollut kyse nyrkkeilystä, vaan henkisestä lyömisestä.
Siitä kirjoitin, pahoinpitely on eri asia.
- smulin
On lyötävä sinne mihin eniten sattuu.
Lapsilla se on takapuoli, aikuisilla lompakko. - eppu2
Vaikka et mitään mistään tietäisi, saattaisit tuntea kuitenkin.
Itse en lyö, enkä jätä heitteille. En löisi Sinuakaan, en edes takaisin."eppu2"
Älä yritä vääntää edes väkisin.
Kun et tiedä mistä on kyse.
Mene kirjoittamaan blogia.
Jos et tiedä mitä teet, et tunne tuskaakaan.
H.- eppu2
hunksz kirjoitti:
"eppu2"
Älä yritä vääntää edes väkisin.
Kun et tiedä mistä on kyse.
Mene kirjoittamaan blogia.
Jos et tiedä mitä teet, et tunne tuskaakaan.
H.No esim. Jos Sinua joku lyö, tunnet sen nahoissasi, vaikka et mistään mitään tietäisi.
Ja tiedoksesi: en ole koskaan kirjoittanut blogia.
Jaa, onkos sitten lyöminen joku ihmisen ominaisuus, mitäh? eppu2 kirjoitti:
No esim. Jos Sinua joku lyö, tunnet sen nahoissasi, vaikka et mistään mitään tietäisi.
Jaa, onkos sitten lyöminen joku ihmisen ominaisuus, mitäh?"eppu2"
Jankuti.
Jos sinuun sattuu, niin mitä väliä, kun et enää tiedä mitä se tarkoittaa.
Lopeta.
Odottele fiksumpia.
H.- siilimuori
eppu2 kirjoitti:
No esim. Jos Sinua joku lyö, tunnet sen nahoissasi, vaikka et mistään mitään tietäisi.
Jaa, onkos sitten lyöminen joku ihmisen ominaisuus, mitäh?Turha nähdä vaivaa tässä ketjussa ;).
https://www.youtube.com/watch?v=mSwOkoLE_Qw - deliriumtremens
hunksz kirjoitti:
"eppu2"
Jankuti.
Jos sinuun sattuu, niin mitä väliä, kun et enää tiedä mitä se tarkoittaa.
Lopeta.
Odottele fiksumpia.
H.Ainakin yksi perjantaipullo jo tyhjänä ??
- yksinkertaista
Se joka sanoo viimeisen sanan alistumatta on vahvoilla
- HoitakaaTyönne
Missä on palstapsykolookit. Nyt tarvitaan.
- luutturätti
Tähän ei enää psykologin koulutus riitä, tarvitaan psykiatria. Olisikohan H. Lauerma valmis auttamaan.
Aikani kuluksi kattelin sun päätelmiäs ja tuli mieleen toi et millanen raati päättää sen ,oletko ymmärtämätön?
Fiksua pätejää ei siis saa hutkia sanan säilällä , älyltään vajaata saa sun mukaan hutkia ja älytön voi huitoa sinne sun tänne.
Millaselle operaatiolle sä nyt mahdat kaipailla lupaa lukijoilta?
Tunnetko kokeneesi vääryyttä ?"koti-kiusattu"
Joo, vaikeaksi meni aloitukseni.
Perinteisesti tein sen hiukan kiukustuttuani näihin jatkuviin arvosteluihin
vanhusten elämisestä ja olemisesta.
Nämä keskustelut ovat kuin Bermudan kolmio.
Yhdessä kulmassa on orjien ruoskija
Seuraavassa ruoskivat orjat.
Kolmannessa ruoskittava, joka antaisi takaisin, jos vain voisi.
Itse asia katoaa siihen keskelle.
Minä en tunne kokeneeni vääryyttä.
Olen aina saanut ansioni mukaan.
Lievästi harmittaa, kun minut ohitetaan liian kevyin perustein.
Irvi-runojakin jotkut tekevät Pah! :)
yst.
H.- eppu2
hunksz kirjoitti:
"koti-kiusattu"
Joo, vaikeaksi meni aloitukseni.
Perinteisesti tein sen hiukan kiukustuttuani näihin jatkuviin arvosteluihin
vanhusten elämisestä ja olemisesta.
Nämä keskustelut ovat kuin Bermudan kolmio.
Yhdessä kulmassa on orjien ruoskija
Seuraavassa ruoskivat orjat.
Kolmannessa ruoskittava, joka antaisi takaisin, jos vain voisi.
Itse asia katoaa siihen keskelle.
Minä en tunne kokeneeni vääryyttä.
Olen aina saanut ansioni mukaan.
Lievästi harmittaa, kun minut ohitetaan liian kevyin perustein.
Irvi-runojakin jotkut tekevät Pah! :)
yst.
H.Siitäkö tässä nyt olikin kysymys, ettet ole saanut tarpeeksi huomiota.
Kyllä Sinä olet saanut
Älä nyt ole niin huolissasi, kyllä Sinut muistetaan ja tiedämme eläkkeesikin suuruuden. eppu2 kirjoitti:
Siitäkö tässä nyt olikin kysymys, ettet ole saanut tarpeeksi huomiota.
Kyllä Sinä olet saanut
Älä nyt ole niin huolissasi, kyllä Sinut muistetaan ja tiedämme eläkkeesikin suuruuden."eppu2"
Vähintään teoriassa, painotan sanaa vähintään, uskon kiusatun ymmärtävän mitä
kirjoitan.
Sinä et näköjään ymmärtänyt.
Vaan edelleen jatkat: olethan sinä harmissasi? Olethan?
Sinun on pakko olla?
Ole nyt? jne.
Et ymmärtänyt edes sitä että sanailuni oli kiusatun mieli-kuvitukselle
kirjoitettu.
Typeryytesi harmittaa nyt pikkuisen.
Mutta vain, kuin olisit pieni lapsi.
Toisaalta, voithan sinä olla, tai haluat olla "koti-kiusattu"
Nimmarille kun kirjoittelen kivoja.
Mistä minä sitäkään tiedän.
H.- eppu2
hunksz kirjoitti:
"eppu2"
Vähintään teoriassa, painotan sanaa vähintään, uskon kiusatun ymmärtävän mitä
kirjoitan.
Sinä et näköjään ymmärtänyt.
Vaan edelleen jatkat: olethan sinä harmissasi? Olethan?
Sinun on pakko olla?
Ole nyt? jne.
Et ymmärtänyt edes sitä että sanailuni oli kiusatun mieli-kuvitukselle
kirjoitettu.
Typeryytesi harmittaa nyt pikkuisen.
Mutta vain, kuin olisit pieni lapsi.
Toisaalta, voithan sinä olla, tai haluat olla "koti-kiusattu"
Nimmarille kun kirjoittelen kivoja.
Mistä minä sitäkään tiedän.
H.En minä ole väittänyt sellaista, etteikö ´´kiusattu´´ ymmärtäisi.
Ikävä kyllä minun on tuotettava Sinulle pettymys, en ole harmissani, huvittunut olen.
Jos Sinä kuvittelet, että Sinun hallussasi on tieto minun ymmärryksestäni , käytät energiaasi väärin.
Olisit sentään voinut edes vähän riimitellä tuota irvirunoasi.
- hinprimps
Lyödä oiken
-mitä
- milloin
--miten
-missä
- mihin
- niin ettei kohde olisi milläsikän tai tuntisi saamansa iskut oikeutetuksi?
Missä mättää?
Vaikkei kyyneltä näy - voi surumieline hymy olla. Toki turhaa sekin.
Miten täydentäisitte asiaa,,,- ent.siivoojaparka
Sattuu enemmän riippuen siitä kuka lyö, eikä niinkään siitä kuinka kovasti lyö.
Lasta sattuu varmasti enemmän, jos isän tai äidin käsi lyö poskelle kuin jos joku vieras kakara antaa kunnon selkäsaunan.
- luutturätti
Mitä on se tärkeä josta tietämätöntä saa lyödä? Eikö jokaiselle ole joku tietty tärkeämpi kuin jollekin toiselle?
Onko sinun tärkeäsi tärkeämpi kuin jonkun toisen tärkeä? - madx
Voi tuota itsekeskeisyyttä!
Me vanhukset (sinä...? ja minä..?), me yritämme pitää kynsin ja hampain kiinni egomme historiasta, koska sen olemme itse todenneet olevan ”niin-hyvä-niin-hyväksyttävä” ja mieltämämme yleisen mielipiteen mukaan rohkea ja ihailtavan itsetuntoinen!!!
Kunnioitan poikaani, koska hän on rohkea ja itsetuntoinen, hänen ei tarvitse peilata vielä omaan historiaansa, hän elää tätä päivää… Hän elää ”avoimin silmin – hän katselee ympärilleen inhimillisin silmälasein” – hän näkee naapurin avuntarpeen ja tarjoaa kyydin lääkärille, koska naapurin auto ei suostunut starttaamaan – hän kantaa naapurin vanharouvan kassin – hän on niin hyvä ihminen, että joskus ihmettelen, mistä hänen luontainen ominaisuutensa oikein on ”kotoisin” - kotoako – ehkäpä… :D…
Ja – kyllä - poikani on osa minua ja puolisoani, pidän häntä todella viisaana ihmisenä!
Itseni lasken poikaani tyhmemmäksi ja olen siitä onnellinen! :D
Jaa – kukahan tässä ketä sivaltaa ja kuka ketä tyhmänä pitää!!!- ent.siivoojaparka
Onko poikasi nimi Sheridan?
- eppu2
Onko poikasi nimi Sheridan?
Hyacint?
- se-sama-naapuri
Hunkszin alotus on skitsofreeninen, ymmärtääköhän itsekkää mitä kysyy,,,,
mies ittekki on skitzo, juttujensa perusteella,
joskus hyvinki sekavia,
ei voi väittää etteikö hänellä joskus myös välähdä joku viisauski.- ent.siivoojaparka
Etäpsykoanalyysi? Taas.
- siilimuori
Täällähän voi aina laittaa eholle, eri asia sitten kuka syöttiin tarttuu ja millain. Jos joku on tuon tien valinnut, täälä juttukumppaneita kyllä saa :D.
Ihmettelen kuinka paljon psykologeja ja jopa psykiatreja palstalla pyörii ;) - mitätarkoitat
Etäpsykoanalyysi? Taas.
Kenen analyysi, taas? Riidankylväjä.
- ent.siivoojaparka
mitätarkoitat kirjoitti:
Kenen analyysi, taas? Riidankylväjä.
No kenen!!!!! Lue itse, kenen.
se-sama-naapuri
14.3.2015 18:58
UUSI
mies ittekki on skitzo, juttujensa perusteella, - mitätarkoitat
No kenen!!!!! Lue itse, kenen.
se-sama-naapuri
14.3.2015 18:58
UUSI
mies ittekki on skitzo, juttujensa perusteella,Luuletko että hän on tehnyt muulloinkin analyysejä kun tuo "taas"?
- ent.siivoojaparka
mitätarkoitat kirjoitti:
Luuletko että hän on tehnyt muulloinkin analyysejä kun tuo "taas"?
Enhän missään sanonutkaan, että juuri hän olisi tehnyt. Niitä etäpsykoanalyysejä täällä vain näkyy silloin tällöin kylästymiseen asti ja sitä et voi kieltää etteikö niitä olisi ollut. Siksi se "taas".
- eppu2
Jarrua, jarrua, ei nyt sentään ruveta tekemään mitään skitso-diagooseja kenestäkään.
Hunksz pohtii ja ilmaisee asiat omalla tavallaan. Se voi olla hänen maailmakuvansa tai roolinsa.
Se, että me lukijat emme aina ymmärrä hänen tarkoituksiaan, ei anna kenellekään oikeutta ihmistä mielisairaaksi diagnosoida.
Onko se erilaisuuden hyväksyminen noin vaikeaa.
Noh, yleensä toisen ihmisen haukkumen kertoo enemmän haukkujasta, kun haukuttavasta.Puhut vähän mut asiaa,oikeestaan uskon et hunksi osaa kyl puolustaa ittiään,turhaan siihen muut sotkeentuu,
- kyökkisykoloki
Kateellinen, halua olla huomion keskipisteenä. Se hänelle suotakoon, vastatkaa hänelle, kehukaa häntä niin on vähän valoisammalla mielellä.
- eppu2
koti-kiusattu kirjoitti:
Puhut vähän mut asiaa,oikeestaan uskon et hunksi osaa kyl puolustaa ittiään,turhaan siihen muut sotkeentuu,
Kyllä varmaan osaakin itseään puolustaa, tuohdun vain tästä diagnosoimisesta.
Ammatillinen taustani ei sitä hyväksy, oli sitten kyseessä kuka hyvänsä.
Ihmisen pitäisi aina ajatella, ´´entä, jos minusta joku sanoisi noin.`` eppu2 kirjoitti:
Kyllä varmaan osaakin itseään puolustaa, tuohdun vain tästä diagnosoimisesta.
Ammatillinen taustani ei sitä hyväksy, oli sitten kyseessä kuka hyvänsä.
Ihmisen pitäisi aina ajatella, ´´entä, jos minusta joku sanoisi noin.``Sulla eppu on suuri syrän kun jaksat puolustaa esim hunksia vaik se tuol ylempänä sinuakin typeräksi nimitteli.
Ihminen joka nourattaa periaatteitaan tinkimättömästi on hatun noston arvonen- eppu2
koti-kiusattu kirjoitti:
Sulla eppu on suuri syrän kun jaksat puolustaa esim hunksia vaik se tuol ylempänä sinuakin typeräksi nimitteli.
Ihminen joka nourattaa periaatteitaan tinkimättömästi on hatun noston arvonenMinä teen aina kuinka oikeaksi näen. Kyllähän hän minua typeräksi haukkui, mutta paljon saa kyllä sanoa, että oikesti nokkaani otan.
Minun elämäni johtotähti on yrittää rakastaa ja ymmärtää lähimmäisiäni.
Täällä palstoilla olevia en tunne ketään, enkä ole teitä ketään nähnyt ainakaan tietoisesti
Silti olette minulle ihmisiä kaikki. - pääasia-hauskaa-olla-
pittää, jos ei itsensä niin ainaki muitten kustannuksella,
"eppuhan" heittäytyi tunteelisesksi,
kiinostaa m i k s i ?? onko eppu toiselta nikiltään hunksz no jaaaa oli tai ei mitä se minulle kuuluu,
täällä voi esiityä sama henkilö useammalla nikillä ja vastailla itselleen mielensä mukaan jos tahtoo,
seki on nähty näillä palstoilla jo paljon paljon aikasemminki, - pieninainen
eppu2 kirjoitti:
Minä teen aina kuinka oikeaksi näen. Kyllähän hän minua typeräksi haukkui, mutta paljon saa kyllä sanoa, että oikesti nokkaani otan.
Minun elämäni johtotähti on yrittää rakastaa ja ymmärtää lähimmäisiäni.
Täällä palstoilla olevia en tunne ketään, enkä ole teitä ketään nähnyt ainakaan tietoisesti
Silti olette minulle ihmisiä kaikki.Eikö se käy raskaaksi olla aina ymmärtäväinen ja kääntää toinen poski?
Itse annan tunteiden tulla ja mennä, siksi ei juuri tarvitse pinnistellä voi olla oma itsensä. Yleensä minusta pidetään, en aloita riitaa enkä loukkaa tarpeettomasti.
Aloittajan täytyy tuntea olevansa viisaampi ja parempi, ei se minua haittaa, joskus huvittaa.
Tykkään olla vähän syrjässä ja tarkkailla ihmisiä. Päsmäreitä riittää joka lähtöön. - ent.siivoojaparka
pääasia-hauskaa-olla- kirjoitti:
pittää, jos ei itsensä niin ainaki muitten kustannuksella,
"eppuhan" heittäytyi tunteelisesksi,
kiinostaa m i k s i ?? onko eppu toiselta nikiltään hunksz no jaaaa oli tai ei mitä se minulle kuuluu,
täällä voi esiityä sama henkilö useammalla nikillä ja vastailla itselleen mielensä mukaan jos tahtoo,
seki on nähty näillä palstoilla jo paljon paljon aikasemminki,Olet varmaan aika uusi palstalla? Jos on vähänkin aikaa seurannut palstaa, niin tuollainen ajatus ei edes päähän vilahtaisi, että he olisivat sama henkilö. Siks toisekseen, toinen niistä on mies ja toinen on nainen. Eppu2 on nainen, jonka kissan nimi on Eppu.
- eppu2
pieninainen kirjoitti:
Eikö se käy raskaaksi olla aina ymmärtäväinen ja kääntää toinen poski?
Itse annan tunteiden tulla ja mennä, siksi ei juuri tarvitse pinnistellä voi olla oma itsensä. Yleensä minusta pidetään, en aloita riitaa enkä loukkaa tarpeettomasti.
Aloittajan täytyy tuntea olevansa viisaampi ja parempi, ei se minua haittaa, joskus huvittaa.
Tykkään olla vähän syrjässä ja tarkkailla ihmisiä. Päsmäreitä riittää joka lähtöön.Ei. yhtään ei käy raskaaksi. En minä poskia kääntele. Näen ehkä elämän eritavalla kuin useimmat muut.
Siksi en loukkaannnu juuri mistään. mitä minulle sanotaan.
Ajattelen aina niin, että ei se minun vastuullanin ole mitä hän sanoo, ei se minun ongelmani ole, jos jollain on niin paha olo, että tarvitsee minulle ilkeillä.
Näen sen aina niin , että se on asianomaisen ongelma, ei minun. - ent.siivoojaparka
eppu2 kirjoitti:
Ei. yhtään ei käy raskaaksi. En minä poskia kääntele. Näen ehkä elämän eritavalla kuin useimmat muut.
Siksi en loukkaannnu juuri mistään. mitä minulle sanotaan.
Ajattelen aina niin, että ei se minun vastuullanin ole mitä hän sanoo, ei se minun ongelmani ole, jos jollain on niin paha olo, että tarvitsee minulle ilkeillä.
Näen sen aina niin , että se on asianomaisen ongelma, ei minun.No miten, jos itse annat takaisin toiselle. Otatko sen silloinkin niin, että teet sen koska sinulla on paha olo? Vai annatko tosiaan toisten heittää sinulle haisevaa naamalle reagoimatta mitenkään? Panetko koskaan vastaan missään, ettei näyttäisi siltä, että sinulla on paha olo? Onko sellainen tervettä?
- eppu2
Olet varmaan aika uusi palstalla? Jos on vähänkin aikaa seurannut palstaa, niin tuollainen ajatus ei edes päähän vilahtaisi, että he olisivat sama henkilö. Siks toisekseen, toinen niistä on mies ja toinen on nainen. Eppu2 on nainen, jonka kissan nimi on Eppu.
Minä ihan kippurassa nauroin. Hunksz on kuulemma ollut jo 50-ten palstalla aikoinaan, kaikki jotka jotain tietää, tietävät. että minä olen ollut täällä vähän toista vuotta.
Nauran niin, että ihan vesi silmistä vuotaa.
Toivottavasti Hunksz ei nyt mieltään pahoita, kun huomenna koneensa avaa.
Hyvä siivooja jotain realitetteja sentään. Kiitos. - ent.siivoojaparka
eppu2 kirjoitti:
Minä ihan kippurassa nauroin. Hunksz on kuulemma ollut jo 50-ten palstalla aikoinaan, kaikki jotka jotain tietää, tietävät. että minä olen ollut täällä vähän toista vuotta.
Nauran niin, että ihan vesi silmistä vuotaa.
Toivottavasti Hunksz ei nyt mieltään pahoita, kun huomenna koneensa avaa.
Hyvä siivooja jotain realitetteja sentään. Kiitos.Joo, aika kaukaa haettua se epäily oli, että te olisitte yksi ja sama henkilö. Meitä sinun kanssasi on joskus epäilty samaksi. Se olisi vähän realistisempaa, kun kumpikin naisia, suunnilleen saman aikaa oltu täällä ja kummallakin kissa...
Siks toisekseen olen huomannut sinun käyttävän paljon samanlaista sanajärjestystä kuin minäkin. Toisinsanoen, että lause loppuu usein verbiin. Monesti oion omia kirjoituksiani, että tulisi suora sanajärjestys, mutta liian työlästä sekin on. koti-kiusattu kirjoitti:
Sulla eppu on suuri syrän kun jaksat puolustaa esim hunksia vaik se tuol ylempänä sinuakin typeräksi nimitteli.
Ihminen joka nourattaa periaatteitaan tinkimättömästi on hatun noston arvonen"koti-kiusattu"
Älähän nyt toveri...
Kyllä minua saa puolustaakin, kunhan aina sotkeentuu kunnolla.
Tuo ei kylläkään ollut aloitukseni tarkoitus.
Nimittelyt tein tosi-tarkoituksella.
Jotta aloitukseni "ilme" olisi saman-lainen kuin monissa muissa "alan"
aloituksissa.
Poliisi ei pelastanut pikku-xxxx
Sossu jätti heitteille...
Herrat vievät rahat...
Politiikko xxx huijaa, politiikko yyy taas ei...
Niin paljon arvosteluja ilman tietoa.
Mikä pahinta, ajattelemattomasti.
Jos minua viran-omaiset kohtelevat huonosti, miettisin ensin missä meni väärin,
kun tuon porukan ministeriksi valitiin zzz.
Olenhan itse se ylin orja-piiskuri, jonka piiskaa muut piiskurit tottelevat.
yst.
H.
- ota-siitä-selvää-
mukava tyyppi kuiteski loppujen lopuksi,
JOOO,
hunkszi on viehättävä tyyppi, vaikka esittää asiat sekavasti,
ilmeisesti haluaakin että hänen erikoisuutensa huomataan ja noteerataan kukanenki omalla tavallaan,
jotkut palstalaiset varsinki muutama nainen on kovastikki ihastunu hunksziin,
muutama näyttää hyvinki heittäytyvän hänen hassun huumorinsa mukaan,
se on mielenkiintoista seurata " palsta rakastumista " ja palsta flirttiä, ja mahollista seuraamuksia,
ei harmita ollenkaan hunkszin erikoisuus ei mienkää, päivastoin on hyvin mielenkiintoinen henkilö,
luen hänen juttujaan ja hänen erikoista tapaansa ilmaista itseään milloin mitenki,
hän on ilmeisen taiteelinen luonne, kuten esm. " picasso "
ehkä hyvinki narsistityyppinen, kuten johtaja tyypit yleensä on.- kuten.niin.usein
Niin se kääntyi tämäkin aloitus nimimerkkinsä käsittelyyn.
- rapura
Avaan ketjun tai kaksi
aina menee paremmaksi.
Kyseessä ego ja rakkaus
ihme on tämä pakkaus.
Pitänee rasvata omat ketjut
kehitellä ikiomat metkut.
Pysähtyä vaikka tienposkeen
kastautua kylmään koskeen.
Näyttää kevät tulleen kohinalla,
palstanaiset herää tohiinalla. - k-kk
rapura kirjoitti:
Avaan ketjun tai kaksi
aina menee paremmaksi.
Kyseessä ego ja rakkaus
ihme on tämä pakkaus.
Pitänee rasvata omat ketjut
kehitellä ikiomat metkut.
Pysähtyä vaikka tienposkeen
kastautua kylmään koskeen.
Näyttää kevät tulleen kohinalla,
palstanaiset herää tohiinalla.Rapura.
Tekstisi ja ajatuksesi muistuttaa todella paljon edesmennyttä ystävääni joskus oikein ihmettelen.
Jatka ihmeessä juttujas, ainakin mä fanitan satasella. - rapura
k-kk kirjoitti:
Rapura.
Tekstisi ja ajatuksesi muistuttaa todella paljon edesmennyttä ystävääni joskus oikein ihmettelen.
Jatka ihmeessä juttujas, ainakin mä fanitan satasella.Kiitos k-kk, toivon etteivät sanasi olleet sarkastiset.
Riimittäen saan ajatukseni "paperille" pieneen tilaan, jos vaan lukija osaa ne "purkaa". rapura kirjoitti:
Kiitos k-kk, toivon etteivät sanasi olleet sarkastiset.
Riimittäen saan ajatukseni "paperille" pieneen tilaan, jos vaan lukija osaa ne "purkaa".Vilpitön on mieleni ja kieleni,sulkeudun suosioosi?
- rapura
koti-kiusattu kirjoitti:
Vilpitön on mieleni ja kieleni,sulkeudun suosioosi?
Suosiooni Sinut suljen,
aprikoiden kyllä kuljen;
jos nyt alan fanipostia saamaan,
punan se kyllä nostaa naamaan.
Aurinko saa peittää moisen,
nenänpääni kesakkoisen. rapura kirjoitti:
Suosiooni Sinut suljen,
aprikoiden kyllä kuljen;
jos nyt alan fanipostia saamaan,
punan se kyllä nostaa naamaan.
Aurinko saa peittää moisen,
nenänpääni kesakkoisen.Mulla on mielessä tarkat rajat
vaimon antamat nuotit,näillä ajat.
Ei saa liian lähelle tunkea
silti saa lämpöä tuntea
Toisinaan vieras tulee viereen
sen sanat jää mieleen.- rapura
koti-kiusattu kirjoitti:
Mulla on mielessä tarkat rajat
vaimon antamat nuotit,näillä ajat.
Ei saa liian lähelle tunkea
silti saa lämpöä tuntea
Toisinaan vieras tulee viereen
sen sanat jää mieleen.Kyllä meille jää hajurako,
pelkään että tulee joukkopako,
jos sulle vain riimejä heitän,
samaa huttua meille keitän.
Lämpöä saa aina tuntea,
eikä silti iholle tunkea. - k-kk
rapura kirjoitti:
Kyllä meille jää hajurako,
pelkään että tulee joukkopako,
jos sulle vain riimejä heitän,
samaa huttua meille keitän.
Lämpöä saa aina tuntea,
eikä silti iholle tunkea.Olen takarivin katselija,harvoin teen alotuksia,harvoin innostun kommentoimaa pitempään.
On mulle sama mitä ajattelevat,tuntemattomat.
Ystäväni enkeli on hyvä riimittelijä hankin harvoin esillä nykyään.
Anna vaan runoratsun nousta loikalle ,toisinaan innostun vastaamaankin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724098
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans573783Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522334Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?432115Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361895- 491819
- 971583
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551573- 431515
- 511391