Booking.com vai Hotels.com?

Kumpihan

Kumpaa noista käytätte? Oottako vertailleet, kumpi parempi? Itseäni ärsyttää Bookin.comin jatkuvasti ruudulle aukeilevat ilmoitusikkunat. Muutenkin hieman sekavammat sivut kuin Hotels.com. On kyllä hyvin toiminut.

8

2003

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haddivaddi1500

      Minä tykkään enemmän Booking.comista, mutta se on mitä tottuu käyttämään. Jotenkin olen saanut paremman kuvan paikasta bookingin arvostelupisteiden ja arvostelujen perusteella kuin hotelsin. Yleensä arvosteluja on enemmän bookingilla. Ne pikku ikkunat ovat kyllä ärsyttäviä.

      Olen matkustellut kohta vuoden ja varannut majoituksen yleensä bookingin kautta. (Kirjoittelen aika usein arvosteluja, joita huomasin tehneeni booking.comin sivuille jo 69!) Jos on jotain ongelmia, olen saanut aina nopean avun bookingin asiakaspalvelun kautta.

    • Pete_J_B

      Booking.com on parempi Euroopassa.
      Hotels.com taas huomattavasti kattavampi Aasiassa kuin Booking.com.
      Olen käyttänyt näitä noin 10 vuotta, 7-10 matkaa/vuosi

    • Viikonloppumatkailija

      Booking.comia olen ainoastaan käyttänyt. Sen sivut ovat jotenkin hyvin selkeät ja helppokäyttöiset.

    • parga

      Booking.com Euroopassa ainakin parempi. Selkeempi hinnoittelu ja usein halvempikin. Vertailen aina esim. Trivagolla.

    • Kumpihan

      Bookingia itsekin olen käyttänyt. Todellakin sen pikku ikkunat ärsyttää. Mutta kun tuohon on tottuntu ja toiminut hyvin niin riittää mulle

    • jokutoistamieltä

      Vertailua on tullut tehtyä ja kuten tuossa aiemmin mainittiin niin Euroopassa ainakin Booking on halvimmasta päästä ja laajin valikoima myös pienillä Välimeren saarilla. Vastaavat myös jos kysyttävää ilmenee.

    • ursis

      Ehdottomasti Booking. Hotels.com mainostaa maksutonta peruutusta, mutta todellisuudessa luottokorttia veloitetaan heti ja peruttaessa hinta palautetaan vasta useiden pankkipäivien jälkeen. Onhan sekin maksutonta, mutta rasittaa luottokortin saldoa tarpeettomasti. Asia on kyllä selitetty heidän sivuillaan, jos sen huomaa lukea. Bookingilla on myös osa hotelleista tälläisiä, joissa maksutonkin peruutus sisältää varauksen luottokortille.

    • 28-v

      Tilanteen mukaan. Noiden lisäksi katson Venereltä, kohdekaupungin omilta sivuilta, lentoyhtiön kontakteista. Nuo nyt tulevat suoraan mieleeni.
      En ole rankannut noita koska tilanteet ja tarpeet vaihtelevat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3573
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      162
      2191
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1891
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1782
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      362
      1211
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      53
      964
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe