Booking.com vai Hotels.com?

Kumpihan

Kumpaa noista käytätte? Oottako vertailleet, kumpi parempi? Itseäni ärsyttää Bookin.comin jatkuvasti ruudulle aukeilevat ilmoitusikkunat. Muutenkin hieman sekavammat sivut kuin Hotels.com. On kyllä hyvin toiminut.

8

2837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haddivaddi1500

Minä tykkään enemmän Booking.comista, mutta se on mitä tottuu käyttämään. Jotenkin olen saanut paremman kuvan paikasta bookingin arvostelupisteiden ja arvostelujen perusteella kuin hotelsin. Yleensä arvosteluja on enemmän bookingilla. Ne pikku ikkunat ovat kyllä ärsyttäviä.

Olen matkustellut kohta vuoden ja varannut majoituksen yleensä bookingin kautta. (Kirjoittelen aika usein arvosteluja, joita huomasin tehneeni booking.comin sivuille jo 69!) Jos on jotain ongelmia, olen saanut aina nopean avun bookingin asiakaspalvelun kautta.

• Pete_J_B

Booking.com on parempi Euroopassa.
      Hotels.com taas huomattavasti kattavampi Aasiassa kuin Booking.com.
      Olen käyttänyt näitä noin 10 vuotta, 7-10 matkaa/vuosi

• Viikonloppumatkailija

Booking.comia olen ainoastaan käyttänyt. Sen sivut ovat jotenkin hyvin selkeät ja helppokäyttöiset.

• parga

Booking.com Euroopassa ainakin parempi. Selkeempi hinnoittelu ja usein halvempikin. Vertailen aina esim. Trivagolla.

• Kumpihan

Bookingia itsekin olen käyttänyt. Todellakin sen pikku ikkunat ärsyttää. Mutta kun tuohon on tottuntu ja toiminut hyvin niin riittää mulle

• jokutoistamieltä

Vertailua on tullut tehtyä ja kuten tuossa aiemmin mainittiin niin Euroopassa ainakin Booking on halvimmasta päästä ja laajin valikoima myös pienillä Välimeren saarilla. Vastaavat myös jos kysyttävää ilmenee.

• ursis

Ehdottomasti Booking. Hotels.com mainostaa maksutonta peruutusta, mutta todellisuudessa luottokorttia veloitetaan heti ja peruttaessa hinta palautetaan vasta useiden pankkipäivien jälkeen. Onhan sekin maksutonta, mutta rasittaa luottokortin saldoa tarpeettomasti. Asia on kyllä selitetty heidän sivuillaan, jos sen huomaa lukea. Bookingilla on myös osa hotelleista tälläisiä, joissa maksutonkin peruutus sisältää varauksen luottokortille.

• 28-v

Tilanteen mukaan. Noiden lisäksi katson Venereltä, kohdekaupungin omilta sivuilta, lentoyhtiön kontakteista. Nuo nyt tulevat suoraan mieleeni.
      En ole rankannut noita koska tilanteet ja tarpeet vaihtelevat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe