Kumpaa noista käytätte? Oottako vertailleet, kumpi parempi? Itseäni ärsyttää Bookin.comin jatkuvasti ruudulle aukeilevat ilmoitusikkunat. Muutenkin hieman sekavammat sivut kuin Hotels.com. On kyllä hyvin toiminut.
Booking.com vai Hotels.com?
8
3212
Vastaukset
- haddivaddi1500
Minä tykkään enemmän Booking.comista, mutta se on mitä tottuu käyttämään. Jotenkin olen saanut paremman kuvan paikasta bookingin arvostelupisteiden ja arvostelujen perusteella kuin hotelsin. Yleensä arvosteluja on enemmän bookingilla. Ne pikku ikkunat ovat kyllä ärsyttäviä.
Olen matkustellut kohta vuoden ja varannut majoituksen yleensä bookingin kautta. (Kirjoittelen aika usein arvosteluja, joita huomasin tehneeni booking.comin sivuille jo 69!) Jos on jotain ongelmia, olen saanut aina nopean avun bookingin asiakaspalvelun kautta. - Pete_J_B
Booking.com on parempi Euroopassa.
Hotels.com taas huomattavasti kattavampi Aasiassa kuin Booking.com.
Olen käyttänyt näitä noin 10 vuotta, 7-10 matkaa/vuosi - Viikonloppumatkailija
Booking.comia olen ainoastaan käyttänyt. Sen sivut ovat jotenkin hyvin selkeät ja helppokäyttöiset.
- parga
Booking.com Euroopassa ainakin parempi. Selkeempi hinnoittelu ja usein halvempikin. Vertailen aina esim. Trivagolla.
- Kumpihan
Bookingia itsekin olen käyttänyt. Todellakin sen pikku ikkunat ärsyttää. Mutta kun tuohon on tottuntu ja toiminut hyvin niin riittää mulle
- jokutoistamieltä
Vertailua on tullut tehtyä ja kuten tuossa aiemmin mainittiin niin Euroopassa ainakin Booking on halvimmasta päästä ja laajin valikoima myös pienillä Välimeren saarilla. Vastaavat myös jos kysyttävää ilmenee.
- ursis
Ehdottomasti Booking. Hotels.com mainostaa maksutonta peruutusta, mutta todellisuudessa luottokorttia veloitetaan heti ja peruttaessa hinta palautetaan vasta useiden pankkipäivien jälkeen. Onhan sekin maksutonta, mutta rasittaa luottokortin saldoa tarpeettomasti. Asia on kyllä selitetty heidän sivuillaan, jos sen huomaa lukea. Bookingilla on myös osa hotelleista tälläisiä, joissa maksutonkin peruutus sisältää varauksen luottokortille.
- 28-v
Tilanteen mukaan. Noiden lisäksi katson Venereltä, kohdekaupungin omilta sivuilta, lentoyhtiön kontakteista. Nuo nyt tulevat suoraan mieleeni.
En ole rankannut noita koska tilanteet ja tarpeet vaihtelevat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38708- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689