Mitä mieltä olette Emilia nimestä?

lulla

Mitä mieltä ootte Emilia nimestä? Minkälainen ihminen persoonaltaan siitä tulee mieleen? Mikä sen alkuperä on?

12

2723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PisulissuEmilia

      Massateini

      • Anonyymi

        Paljon enemmän!


      • Anonyymi

        Massateini? Teini se teinipoikakin on.


    • näinminusta

      Emilia on sievä nimi. Mieleen tulee herkkä, hento ja vaalea tyttö.
      Emilja-muunnelma vaikuttaa terhakammalta.

      Emilia on latinalaisperäinen naisen etunimi. Sen miespuolinen vastine on Emil. Nimet ovat muunnoksia roomalaisesta sukunimestä Aemilius, joka merkitsee latinaksi kilpailijaa.[1][2] Suomessa nimestä käytetään myös muunnelmaa Emilja.

    • sopisiparemmin

      toiseksi nimeksi tuo Emilia. Tuosta Emilia-nimestä minulle tulee mieleen Amalia. Ja sitä kautta taas lehmä..:-/

    • Ei.pöllömpi

      Emilia on ihan hyvä nimi. On se ainakin paljon parempi kuin joku keksitty Lumaria nimi esimerkiksi. Nykyään tämä erikoisuuden tavoittelu alkaa mennä idiotismin puolelle. Kyllä lapselle saa antaa ihan oikeita, suomalaisia nimiä, eikä nimiä tarvitse väkisin matkia Iittalan tai Arabian sivuilta.

      • Nätti-on

        Täysin samaa mieltä! Emilia on kaunis ja ajaton, suomalaiseen suuhun sopiva nimi!


    • 35d

      Emilia on mielestäni hyvä nimi, vaikka itse olen laittanut lapsille vanhanaikaiset nimet tyyliin Saimi, Hilma ym. En löydä siitä huonoja puolia.
      Emiliasta tulee mieleen tyttäreni hyvä ystävä. Hän on ikäisekseen iso, vaaleatukkanen ja menestyy hyvin koulussa. Todella mukava ja hyväkäytöksinen lapsi.

    • Enpätiedä

      Ala-asteen lopussa ja yläasteen alussa yksi Emilia joka oli minua vuoden vanhempi oli niin v*ttumainen että ei mitään rajaa. Hän oli kaikessa paras ja sai aina kokeissa arvosanan 10. Nimi on kiva mutta ainoa ihminen mitä ajattelen kun kuulen nimen Emilia on juuri tämä v*ttumainen Emilia.

      • Anonyymi

        Mitä väliä vaikka saikin kokeesta kympin.? Mitä se sua haittaa vai oletko kateellinen?


      • Anonyymi

        Kuulostaa enemmänkin nyt kateudelta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe