Mitä mieltä olette Emilia nimestä?

lulla

Mitä mieltä ootte Emilia nimestä? Minkälainen ihminen persoonaltaan siitä tulee mieleen? Mikä sen alkuperä on?

12

3674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PisulissuEmilia

Massateini

• Anonyymi

Paljon enemmän!

• Anonyymi

Massateini? Teini se teinipoikakin on.

• näinminusta

Emilia on sievä nimi. Mieleen tulee herkkä, hento ja vaalea tyttö.
      Emilja-muunnelma vaikuttaa terhakammalta.

Emilia on latinalaisperäinen naisen etunimi. Sen miespuolinen vastine on Emil. Nimet ovat muunnoksia roomalaisesta sukunimestä Aemilius, joka merkitsee latinaksi kilpailijaa.[1][2] Suomessa nimestä käytetään myös muunnelmaa Emilja.

• sopisiparemmin

toiseksi nimeksi tuo Emilia. Tuosta Emilia-nimestä minulle tulee mieleen Amalia. Ja sitä kautta taas lehmä..:-/

• Ei.pöllömpi

Emilia on ihan hyvä nimi. On se ainakin paljon parempi kuin joku keksitty Lumaria nimi esimerkiksi. Nykyään tämä erikoisuuden tavoittelu alkaa mennä idiotismin puolelle. Kyllä lapselle saa antaa ihan oikeita, suomalaisia nimiä, eikä nimiä tarvitse väkisin matkia Iittalan tai Arabian sivuilta.

• Nätti-on

Täysin samaa mieltä! Emilia on kaunis ja ajaton, suomalaiseen suuhun sopiva nimi!

• 35d

Emilia on mielestäni hyvä nimi, vaikka itse olen laittanut lapsille vanhanaikaiset nimet tyyliin Saimi, Hilma ym. En löydä siitä huonoja puolia.
      Emiliasta tulee mieleen tyttäreni hyvä ystävä. Hän on ikäisekseen iso, vaaleatukkanen ja menestyy hyvin koulussa. Todella mukava ja hyväkäytöksinen lapsi.

• Enpätiedä

Ala-asteen lopussa ja yläasteen alussa yksi Emilia joka oli minua vuoden vanhempi oli niin v*ttumainen että ei mitään rajaa. Hän oli kaikessa paras ja sai aina kokeissa arvosanan 10. Nimi on kiva mutta ainoa ihminen mitä ajattelen kun kuulen nimen Emilia on juuri tämä v*ttumainen Emilia.

• Anonyymi

Mitä väliä vaikka saikin kokeesta kympin.? Mitä se sua haittaa vai oletko kateellinen?

• Anonyymi

Kuulostaa enemmänkin nyt kateudelta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3525
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      106
      2311
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      592
      2256
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2016
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1638
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1638
    7. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      73
      1610
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      1491
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1436
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      92
      1391
    Aihe