Treffit. LUE!!!

Poikasydäntyttö

Mulla on kohta treffit tytön kanssa(ollaa molemmat 14v) mut en tiiä mitää puheen aiheita, ja entä jos tulee hiljasia hetkiä. Elikkä mitä mä voisin niiku kysyy. Ja tytöt mikä "hurmaa" teiät, jos vien jonkun pienen lahjan , tai vien syömää johonkin ja maksan sen, tehooks tommoset jutut. Ja voisitteko kertoo omia kokemuksii ensitreffeistä, millon on hyvä suudella, ja semmosii juttuja. Kiitos jo etukäteen vastauksista.

13

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylläsesiitäluonnistuu

      ei ensi treffeille tarvitse mitään lahjaa viedä. Itse ainakin pitäisin siitä, jos poika veisi minut syömään ja maksaisi tämän. Jos on oikea ihminen läsnä niin ei jutut helposti lopu kesken. Voit kuitenkin esimerkiksi keksiä etukäteen muutamia kysymyksiä joita haluaisit tytöstä tietää. Ensitreffeillä ei minun mielestä myöskään tarvitse vielä suudella. Ehkä sitten jos juttu etenee..

    • Poikasydäntyttö

      Kiitos kun vastasiy mutta tarviisin vielä vähän apua. Kertokaa siis vinkkejä, ja miten te onnistuitte saamaan tyttö/poika ystävän.

    • enpystyauttaa

      En voi auttaa sillä en oo koskaan saanut tyttöystävää.

    • Poika-ysikasi98

      Se miten mä tekisin ehkä ekoilla treffeillä tytön kanssa olis luultavasti ihan sellasta perushengailua mitä frendien kanssa. Käydä yhdessä syömässä, vaikka ihan pitsalla, kävelyllä illalla, hengailla yhdessä ja jutella kaikkea, kevät-kesäiltana vois vaikka mennä johonki puiston keinuun istuskelemaan? :)

      Mut sit niillä pienillä eleillä sä näytät sille tytölle, et välität ja oot ihastunut: katsekontakti (silmiin!) puhuessa, hymy, pidät ovea auki, vaikka sit maksat ne kahvit ja pullat. Ei sun tarvi ensimmäisillä treffeillä maksaa viiden ruokalajin illallisia, ostaa lahjoja taikka alkaa ketään suutelemaan. Ideana ensimmäisillä treffeillä on tutustua siihen toiseen kunnolla :)

      Ja hiljasia hetkiä tuskin tulee jos se juttu on toimiakseen. Ja voihan sitä välillä olla hiljaakin, pidät vaan sen katsekontaktin.

    • Jaahas000

      Mäkin sain täältä apua mun treffeille (:

    • kypr

      Koin itse viimeksi treffit ahistaviksi, sillä jätkä hoki kokoajan tarjoavansa

    • Uknowme

      Jaahas, mitä se tarjos ;)

    • HyväMinä

      Miten saat tyttöystävän:D

      1.ole hänelle kiltti
      2.ole oma itsesi
      3.keksi kivoja puheenaiheita
      4.älä ala liioittelemaan tai huijaamaan
      5.vietä aikaa hänen kanssaan
      6.puhukaa tunteistanne
      7.jos tyttö EI halua suudella ÄLÄ missään tapauksessa suutele!

      Nämä saattaisivat toimia minuun:)

      • poikakusessatyttöön

        Ääh... Mistä keksin kivoja puheenaiheita!! D:
        Apua! >:


      • Anonyymi
        poikakusessatyttöön kirjoitti:

        Ääh... Mistä keksin kivoja puheenaiheita!! D:
        Apua! >:

        Tutustutte vaan kyl ne jutut siitä kehkeytyy:D


    • Anonyymi

      Hei, tota noin niin , miten saan tytön treffeille, olemme molemmat 14v ja olen todella rakastunut, ja koen että hänkin on . APUA!!!!!,
      Kiitos , jo kaikille !

    • Anonyymi

      Tarjoat tietenkin itse sille vaikka jotain safkaa menkää vaikka tytön lempi ravintolaan, se on ekoille treffeille ihan jees, myös leffa hetki voi toimia, jutelkaa toistenne elämästä ensin kaikki perusjutut esim harrastukset,lemmikit,perhe,kiinnostuksen kohteet.. Ole kohtelias ja aidosti kiinnostunut hänestä ja koita itsekkin kertoa itsestä parhaat puolesi ja hauskimmat juttusi, pukeudu perus siististi ja laita hiukset hyvin ja peset hampaat,paat dödöt yms.. Siitä kai se lähtee, kannattaa kysyä tytöltä onko ideoita

      • Anonyymi

        ..Tosin en ole ikinä ollut treffeillä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe