Totta. Mahani joskus murisee tunnilla ja useasti pojat ovat luulleet sitä murinaa pieruksi. Olen nyt alkanut lintsaamaan ja minulle tulee varmana maanantaina ongelmia, koska olen wilman kautta kaittanut äitini nimissä, että olen kipeä jne. Minulla ei ole kavereita, koska paras kaveri muutti pois, eikä olla enään nähty. Muut minun luokkalaiset ei hyväksy minua heidän joukkoon, kun ne ovat sellaisia "salee" tyyppisiä. Kiitos, jos jollain on antaa neuvoa tai apua.
Koulu "pelottaa"!
4
123
Vastaukset
- candycrherst
Hmm .. Voisiko olla tressi?
Moikka jokuneuvooauttaa!
Olisiko sinulla koulussa tai kotona joku aikuinen, jonka kanssa voisit puhua asiasta? Opettajasi ja koulusi muu henkilökunta varmasti haluaisivat, että viihtyisit koulussa, ja uskomme, että he voisivat auttaa sinua tilanteessasi – ja varmasti haluaisivat tehdä sen eteen voitavansa. Myös näiden lintsaamisten selvittely voisi olla helpompaa vilpittömällä mielellä, jos kerrot, että koulu pelottaa ja muita tuntemuksiasi.
Asioilla on taipumus järjestyä!
Aurinkoista kevättä toivottaa
NettiSaapas Jyväskylästä- jokuneuvooauttaa
Heippa. Minulla ei ole ketään kelle sanoa, ei edes kotona. Jos sanon äidilleni niin hän ei välitä vaan käskee menemään kouluun ..
- einiinsale
minnasmile katoa ny jo täältä mainostamasta.Sulle ap.maha helposti murisee kun jännittää mut sun pitäis päästä tosta eroon et ei tarvis lintsailla jää muuten pahasti koulus jälkeen.Onko ope sellanen jolle vois puhua tästä kaveriongelmasta nii se vois vähä auttaa esim.parityöskentelys vois määrätä ne parit tunnilla ja muutenkin keskustella et kaikki otetaan mukaan.Syrjiminen on myös kiusaamista ja koulun pitää siihen puuttua.Voisiko ens syksynä vaihtaa rinnakkaisluokalle jos oma luokka on vähä ahdistava?Tarviit tukea ja rohkaisua ja itseluottamusta siit se lähtee:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!6411670Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla968861Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.194467Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka234004Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti53861- 923766
Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73646Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle163455Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.393267Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei422491