Vaimon siskoa

OnnenPekkaMatti

Terve. Olen 25 vuotias mies ja vaimoni on 23. Vaimoni sisko on 30 ja pakko myöntää hän on paljon seksikkäämpi kuin vaimoni (suuremmat rinnat ja perse). Suuri fantasiani oli päästä sänkyyn vaimoni siskon kanssa ja kerran siitä tuli totta.

Minulla on hyvä ystävä, joka on ns. "seksiterapeutti". Hän neuvoo ihmisiä parisuhteissa ja miten toimia makuuhuoneen puolella, jos on jotain ongelmia. Sanoin vaimolleni, että haluni sängyssä häntä kohtaan ovat pienentyneet. Olin myös pyytänyt ystäävääni sanomaan vaimolleni, että minun pitäisi harrastaa seksiä vaimoni siskon kanssa, jotta haluni vaimoani kohtaan palautuisivat. Vaimoni uskoi sen ja onnistui sopimaan siskonsa kanssa, että harrastaisimme seksiä. Naiset sopivat asiasta ja pääsin sänkyyn vaimoni siskon kanssa. (Huom. tämä tarina on 100% totta)

Onko muilla miehillä/naisilla haluja puolisonsa sisarta kohtaan?

11

14992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justiinsajuujepjepp

      Onneksi mulla ei ole noin tyhmää vaimoa.

    • ennenmminilman

      en koskis paskasella tikullakaan muijan siskoon. oikee lehmä

    • Keihästäjämies

      On tullut naitua monesti.. todella hyvä imuroimaan kalua naamariin.

    • HiliPPAppa

      Yksi kateellinen lisää täällä. No paraniko halut vaimoa kohtaan?

      • Anonyymi

        Ihan ku sinä sitten.. Ettei vaa olle sekin sun ite kirjoittamasi 💩


    • rinnatjaperse

      Terve. Olen 25 vuotias persemies ja olen paljon seksikkäämpi kuin vaimoni siskon rinnat ja perse. Suuri perse oli vaimoni siskon hyvä ystävä. Onko muilla miehillä rinnat ja perse? Sanoin vaimolleni, että rinnat ja perse ovat pienentyneet. Olin myös pyytänyt ystäävääni sänkyyn joka on mies ja vaimoni. Suuri fantasiani oli vaimoni mies sängyssä. Terve, Olen ns. "seksiterapeutti". Vaimoni uskoi sen ja rinnat ja perse on makuuhuoneen puolella vaimoni siskon kanssa ja kerran päästä tuli perse.

      • lolled

        Tää oli mahtava :D


    • Omalla vaimolla on kaksi vanhempaa siskoa ja molemmista minä ainakin vantasion monesti ja vaimonikin sen tietää... toisen kanssa niistä on tullu oltua saunassa ja paljussa alasti mut en ole koskaan uskaltanu ehdottaa tai koskea

    • Anonyymi

      Minulla oli ja aammulla kun vaimo oili mennyt töihin kävelin valkoiset tiukat alkkarit jalassa keittiöön kalu vähän kaaressa sivulla vaimon sisko tuli kahville. katseli kun kävelin sen edessä. Latoin muuten saunan lämpiämään käytkö sinä, en tiedä kuului.
      Olin lauteilla kun koputus kuului käyn pissalla, lasi ovesta näin kun istui pytyllä, sanoin tuletko saunaan, en viitsi olla alsti sinun kanssa laskeuduin alas ja menin viereen voin pyyhkiä, nauroi jalevitti jalkansa no pyyhi. Tule nyt kun olen nähnyt sinutkin alasti.
      Tiesin oli eronnut vuosia sitten kalun näkeminen kiihottaa. Istui ylös ja kohta alemmas. Hieroin kysymättä olkapäitä sanoi tuntuu ihanalta, otin emännän erootista hieromaöljyä ja laskin olkapäille, hei mitä se on öljyäkö. Jatkoin hierontaa öljyä valui rinnoillekkin hieroin sitä pois tunsin kovat nännit jatkoin hierontaa, me ei sai olla näin mutta näin että halusi hierottavan, kohta kääntyi ja alkoi sanomaan jotain kalu oli kymmenen sentin päässä naamasta ja kovana. Katsoi ylös otti kiinni ja imaisi suuhun hengitys tiheni nopeasti kääntyi kokonaan minuun päin jalat lauteen alla katsoi vaan kalua ja lipitti kielellä kalun alta imi välillä kokonaan kun tunsi että tulen kohta piti kiveksistä sievästi kiinni antoi sperman lentää kasvoille ja valua rinnoille antoi suukon kaluun ja lähti pesulle. Kun tulin saunasta menin viereen kysyin olinko paha, katsoi et en vaan voinut lopettaa. Vein sängylle työnsin seljälleen ja nuolin voi sitä kiihkeä liikettä ja ään tä kun sai rauhassa tuntea kuinka nuolen tuli aika nopeaan huippuun tärisi pitkään nostin vain jalat ja menin sisään kiihko jatkui tunsin kuinka halusi puristi välillä käsistä kovaa välillä katsottiin vain toisiaa ja naitiin lopussa työnsi vartaloa silmät kiinni laukesin voimalla sisään, nousin ja vedin hänet pesulle uudestaan. Kertoi että eron jälkeen ei ole rakastellut.
      Rakastelimme vielä kolme kertaa päivän aikana ja aina oli tosi kiihkeänä.

    • Anonyymi

      Vaimon pikkusisko tuli ukonilmalla viereen on noin 16v.Nukuimme lusikassa heräsin kun pieni pylly kalua vasten, annoin kalun kasvaa tunsin että jännittää välillä pakaroita ja nosti jalkaa että pääsen haaroihin.
      Kalu kasvoi lisää ohuet alkkarit antoi periksi olin nukkuvinaan Minna kääntyi oli ihan vartalossa kiinni, Huulet kosketti nänniä ja kädet hieroi kalua . Hieroin pikkurintoja Minna nousi ylemmäs imin pieniä nännejä huokaili kunnolla näykin ja suuteli niitä jalka nousi lantiolle heti kun hyväilin pikku pillua , kuiskasi haluan nousin päälle kuiskasi käytän pillereitä kalu oli tosi kova kun tiesin saan paljaalla Minna otti kiimasena vastaan, selkä kaarella hiljaa ulisten ja alkoi värähtelemään rutisti ja kuiski eiih tulen heti valtava puristus koko kalun pituudelta laukesin suurina ryöppyinä Minna kuiski haluan lisää, saanhan. Päivän aikana rakasteltiin kolmesti ennen lähtöä mökiltä. Meni kolme päivää kun Minna pyysi käymään, heti sisällä hyppäsi kaulaan riisuttiin heti Minna tuli päälle ja otti rajusti kalua, ennen lähtöä nuolin pikku pillua halulla . Sovittiin että kukaan ei saa tietää

    • Anonyymi

      Viime juhannuksena oli vaimon sisko meillä juhannuksen vietossa. Aloitimme juomisen ja grillailun päivällä hyvissä ajoin. Päivä oli todella hauska, laitoimme saunan lämpiämään jo iltapäivällä. Saunottiin ja uitiin kolmestaan nakuina, koska naapureita ei ole lähimailla. Varhain illalla naiset olivat nukkumaan valmiita, humalan takia. Kun naiset pääsivät sänkyihinsä, otin veneen, viinat ja ajoin naapurimökille juttu seuraksi. Puolenyön jälkeen palasin kotiini, riisuiduin ja nukkumaan. Vaimo kuorsasi parisängyllä. Yöllä heräsin kusihätään, matkalla vessaaan kuljin vierashuoneen ohi. Vaimon sisko nukkui sängyllä alasti ilman peittoa seljällään ja käsi pimpan päällä. Sievä näky. Vessasta palatessani pysähdyin vierashuoneen ovelle katselemaan ja kaluni nousi alkoi seisomaan, katsellessani, olinhan alasti. Rohkaisin mieleni ja menin sängyn vierelle ja otin naista ranteesta kiinni ja nostin käden pillunpäältä pois. Hetken katseltuani nousin sängylle naisen jalkoväliin käsieni varaan ja aloin työntelemään kulliani häpyhuulia vasten. Vaimon sisko heräsi touhuini ja sanoi. Älä, kuka, avasi silmänsä, ai sinä. Levitti jalkansa ja kurottautui ottaen kalustani kiinni, huokasten, vau. Työnnä sisääni. Työnnyin sisälle kerta työnnöllä, korvaani kuiskattiin. Älä liiku, anna minun nauttia hetken. Hetken kuluttua aloin panemaan, muuta en kestänyt montaakaan työntöä kun laukesin sisälle. Et lopeta vielä. Sait minut kuumaksi, sanoi vaimon sisko. Toinen varvi kesti pitempään.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      58
      4120
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      171
      2533
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2329
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      155
      2315
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      429
      1604
    6. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      152
      1408
    7. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      1307
    8. 79
      1271
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      98
      1268
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      58
      1195
    Aihe