Pikkuhousu fetissi

TätiniOnHerkkuperse

Olen 15v poika ja minulla on kova fetissi pikkuhousujen haisteluihhin. Olen onnistunut viemään kaverini pyykkikorista hänen äitinsä pienet pikkuhousut. Aina kun tätini on kylässä tutkin pyykkikoria. Välillä sieltä löytyvät kosteat ja haisevat pikkarit. Niitä on paras haistella ja runkkaan niihin.

Onko muilla miehillä tapana tehdä samoin?

18

6936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piksut
    • jkuy

Mitä vittua?

• Squirtman

Kyllä meitä muitakin löytyy.Itse jo 46 vuotias pikkuhousujen haistelija,ihan nuoresta pojasta lähtien olen tätä touhunnut.Nykyään oma vaimo käyttää samoja pöksyjä parhaimmillaan pari viikkoa ja voin kertoa että niissä on kunnon kerros kuivunutta ja uudelleen pillun nesteiden ja kusen kostuttamaa tuoksuvaa ja kiihoittavan suolaisen makuista eritettä.Oikein odotan aina sitä päivää että saan ne pyykkikorista käsiini ja kullini kosketukseen ja nuoltavaksi !!

• joopasejoojajuu

Anopin pilkuhosuja tullu nuuskittua monesti. Aikoinaan anto itsekki mulle niitä nuuskittavaksi. Ei enää

• Anonyymi

Anopin pikkarit on ihania,mälli tulee takuuvarma

• Anonyymi

Jo on huvit!.

• PervotVittuun

taas yks pervo lisää

• PikkariIhanuus

Kyllä on tullut haisteltua, maisteltua, nuoltua ja hierottua omaan kyrpään pillun tuoksuttamia pikkareita :P
      Pyykkikoria on tullut tutkittua paljon! Etenkin, kun kylässä on ollut vaimoni kuumia kavereita saunomassa ja ovat jättäneet kylpyhuoneeseen likaiset vaatteensa.
      Aika harvoin on saanut hyvillä tuoksuilla heidän pilkareitaan :(

Muutamia kertoja tullut myös osteltua netistäkin :D
      kirpputorista ja pikkarit.net <3
      Taidampa laittaa taas tilaukseen yhdet tai parit pikkarit, kun rupes kiihottaa! :P

• Anonyymi
      • Anonyymi

Vain savottamiesten kalsareista jotkut maksavat. Naisten pikkareita löytyy melkein mistä vaan joten ei niistä makseta. Savottamiehen kalsareista voi saada satasen helposti.

• Anonyymi

Kyllä on, mutta pidä niitä ainakin viikon jalassa.

• Anonyymi

Minä myös haistelen aina kylä reissuilla pikkareita halusin samalla naida sen tytön pylyyn.Saan mahtavan orkun,kun ajattelen nuoren tytön pyllyä

• Anonyymi

Silloin kun olin teini, niin tiirailin aina kun äiti kulki pikkareissa. Hän oli vyötäröltään pyöreähkö, leveällä lantiolla ja isolla takapuolella varustettu milf. Hänen pikkarit oli usein edestä hyvin paljastavia ja muutenkin kapeita. Niistä näkyi aina komeasti pillunkarvat läpi ja se karvoitus oli todella sexy ja siisti. Usein niit
      pikkareita tuli tutkittua ja se kiihotti mielettömästi kun sieltä haaraosasta löytyi pillunkarvoja.

• Anonyymi

kyllä ihminen voi olla sairas ;(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä ihminen voi olla sairas ;(

Lue sä vain lastenkirjoja.

• Anonyymi

Vieläkin vuosikymmeniä pikkareita haistelleena. Äidin pikkareissa paras tuoksu. Äiti 86v ja poika 63v.

• Anonyymi

Just joo. Itse nuuskin äidin pikkareita joskus 12-15v iässä. Nyt on neljäkymmrntä vuotta myöhemmin koettu kymmenen naisen pikkuhousut ja muutama käyttämättä jäänyt naisen tarjoama mahdollisuus.

• Anonyymi

Olisi toisaalta kiva tietää aikuisen naisen mielipide tähän. Siis reilusti yli 30 v naisen.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      176
      3408
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      501
      2735
    3. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      38
      1524
    4. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      101
      1379
    5. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      22
      1231
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      45
      1159
    7. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      317
      1084
    8. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      49
      1062
    9. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      120
      1028
    10. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      36
      946
    Aihe