Olen 15v poika ja minulla on kova fetissi pikkuhousujen haisteluihhin. Olen onnistunut viemään kaverini pyykkikorista hänen äitinsä pienet pikkuhousut. Aina kun tätini on kylässä tutkin pyykkikoria. Välillä sieltä löytyvät kosteat ja haisevat pikkarit. Niitä on paras haistella ja runkkaan niihin.
Onko muilla miehillä tapana tehdä samoin?
Pikkuhousu fetissi
18
6936
Vastaukset
- piksut
Ostan niitä.Tarjotkaa tytöt ja naiset.
[email protected] - jkuy
Mitä vittua?
- Squirtman
Kyllä meitä muitakin löytyy.Itse jo 46 vuotias pikkuhousujen haistelija,ihan nuoresta pojasta lähtien olen tätä touhunnut.Nykyään oma vaimo käyttää samoja pöksyjä parhaimmillaan pari viikkoa ja voin kertoa että niissä on kunnon kerros kuivunutta ja uudelleen pillun nesteiden ja kusen kostuttamaa tuoksuvaa ja kiihoittavan suolaisen makuista eritettä.Oikein odotan aina sitä päivää että saan ne pyykkikorista käsiini ja kullini kosketukseen ja nuoltavaksi !!
- joopasejoojajuu
Anopin pilkuhosuja tullu nuuskittua monesti. Aikoinaan anto itsekki mulle niitä nuuskittavaksi. Ei enää
- Anonyymi
Anopin pikkarit on ihania,mälli tulee takuuvarma
- Anonyymi
Jo on huvit!.
- PervotVittuun
taas yks pervo lisää
- PikkariIhanuus
Kyllä on tullut haisteltua, maisteltua, nuoltua ja hierottua omaan kyrpään pillun tuoksuttamia pikkareita :P
Pyykkikoria on tullut tutkittua paljon! Etenkin, kun kylässä on ollut vaimoni kuumia kavereita saunomassa ja ovat jättäneet kylpyhuoneeseen likaiset vaatteensa.
Aika harvoin on saanut hyvillä tuoksuilla heidän pilkareitaan :(
Muutamia kertoja tullut myös osteltua netistäkin :D
kirpputorista ja pikkarit.net <3
Taidampa laittaa taas tilaukseen yhdet tai parit pikkarit, kun rupes kiihottaa! :P - Anonyymi
Onko siis iha oikeesti mahdollista saada rahaa pikkareista? [email protected]
- Anonyymi
Vain savottamiesten kalsareista jotkut maksavat. Naisten pikkareita löytyy melkein mistä vaan joten ei niistä makseta. Savottamiehen kalsareista voi saada satasen helposti.
- Anonyymi
Kyllä on, mutta pidä niitä ainakin viikon jalassa.
- Anonyymi
Minä myös haistelen aina kylä reissuilla pikkareita halusin samalla naida sen tytön pylyyn.Saan mahtavan orkun,kun ajattelen nuoren tytön pyllyä
- Anonyymi
Silloin kun olin teini, niin tiirailin aina kun äiti kulki pikkareissa. Hän oli vyötäröltään pyöreähkö, leveällä lantiolla ja isolla takapuolella varustettu milf. Hänen pikkarit oli usein edestä hyvin paljastavia ja muutenkin kapeita. Niistä näkyi aina komeasti pillunkarvat läpi ja se karvoitus oli todella sexy ja siisti. Usein niit
pikkareita tuli tutkittua ja se kiihotti mielettömästi kun sieltä haaraosasta löytyi pillunkarvoja.- Anonyymi
kyllä ihminen voi olla sairas ;(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä ihminen voi olla sairas ;(
Lue sä vain lastenkirjoja.
- Anonyymi
Vieläkin vuosikymmeniä pikkareita haistelleena. Äidin pikkareissa paras tuoksu. Äiti 86v ja poika 63v.
- Anonyymi
Just joo. Itse nuuskin äidin pikkareita joskus 12-15v iässä. Nyt on neljäkymmrntä vuotta myöhemmin koettu kymmenen naisen pikkuhousut ja muutama käyttämättä jäänyt naisen tarjoama mahdollisuus.
- Anonyymi
Olisi toisaalta kiva tietää aikuisen naisen mielipide tähän. Siis reilusti yli 30 v naisen.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1763408
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten5012735Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!381524Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?1011379Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?221231- 451159
Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3171084Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti491062Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1201028Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.36946