Pikkuhousu fetissi

TätiniOnHerkkuperse

Olen 15v poika ja minulla on kova fetissi pikkuhousujen haisteluihhin. Olen onnistunut viemään kaverini pyykkikorista hänen äitinsä pienet pikkuhousut. Aina kun tätini on kylässä tutkin pyykkikoria. Välillä sieltä löytyvät kosteat ja haisevat pikkarit. Niitä on paras haistella ja runkkaan niihin.

Onko muilla miehillä tapana tehdä samoin?

12

5789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piksut
    • jkuy

Mitä vittua?

• Squirtman

Kyllä meitä muitakin löytyy.Itse jo 46 vuotias pikkuhousujen haistelija,ihan nuoresta pojasta lähtien olen tätä touhunnut.Nykyään oma vaimo käyttää samoja pöksyjä parhaimmillaan pari viikkoa ja voin kertoa että niissä on kunnon kerros kuivunutta ja uudelleen pillun nesteiden ja kusen kostuttamaa tuoksuvaa ja kiihoittavan suolaisen makuista eritettä.Oikein odotan aina sitä päivää että saan ne pyykkikorista käsiini ja kullini kosketukseen ja nuoltavaksi !!

• joopasejoojajuu

Anopin pilkuhosuja tullu nuuskittua monesti. Aikoinaan anto itsekki mulle niitä nuuskittavaksi. Ei enää

• Anonyymi

Anopin pikkarit on ihania,mälli tulee takuuvarma

• Anonyymi
        UUSI

Jo on huvit!.

• PervotVittuun

taas yks pervo lisää

• PikkariIhanuus

Kyllä on tullut haisteltua, maisteltua, nuoltua ja hierottua omaan kyrpään pillun tuoksuttamia pikkareita :P
      Pyykkikoria on tullut tutkittua paljon! Etenkin, kun kylässä on ollut vaimoni kuumia kavereita saunomassa ja ovat jättäneet kylpyhuoneeseen likaiset vaatteensa.
      Aika harvoin on saanut hyvillä tuoksuilla heidän pilkareitaan :(

Muutamia kertoja tullut myös osteltua netistäkin :D
      kirpputorista ja pikkarit.net <3
      Taidampa laittaa taas tilaukseen yhdet tai parit pikkarit, kun rupes kiihottaa! :P

• Anonyymi
      • Anonyymi

Vain savottamiesten kalsareista jotkut maksavat. Naisten pikkareita löytyy melkein mistä vaan joten ei niistä makseta. Savottamiehen kalsareista voi saada satasen helposti.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä on, mutta pidä niitä ainakin viikon jalassa.

• Anonyymi
      UUSI

Minä myös haistelen aina kylä reissuilla pikkareita halusin samalla naida sen tytön pylyyn.Saan mahtavan orkun,kun ajattelen nuoren tytön pyllyä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7415
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5364
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      253
      4524
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4455
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2646
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2328
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      28
      2291
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      48
      2240
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe