Pikkuhousu fetissi

TätiniOnHerkkuperse

Olen 15v poika ja minulla on kova fetissi pikkuhousujen haisteluihhin. Olen onnistunut viemään kaverini pyykkikorista hänen äitinsä pienet pikkuhousut. Aina kun tätini on kylässä tutkin pyykkikoria. Välillä sieltä löytyvät kosteat ja haisevat pikkarit. Niitä on paras haistella ja runkkaan niihin.

Onko muilla miehillä tapana tehdä samoin?

20

8745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piksut
    • jkuy

Mitä vittua?

• Squirtman

Kyllä meitä muitakin löytyy.Itse jo 46 vuotias pikkuhousujen haistelija,ihan nuoresta pojasta lähtien olen tätä touhunnut.Nykyään oma vaimo käyttää samoja pöksyjä parhaimmillaan pari viikkoa ja voin kertoa että niissä on kunnon kerros kuivunutta ja uudelleen pillun nesteiden ja kusen kostuttamaa tuoksuvaa ja kiihoittavan suolaisen makuista eritettä.Oikein odotan aina sitä päivää että saan ne pyykkikorista käsiini ja kullini kosketukseen ja nuoltavaksi !!

• joopasejoojajuu

Anopin pilkuhosuja tullu nuuskittua monesti. Aikoinaan anto itsekki mulle niitä nuuskittavaksi. Ei enää

• Anonyymi

Anopin pikkarit on ihania,mälli tulee takuuvarma

• Anonyymi

Jo on huvit!.

• PervotVittuun

taas yks pervo lisää

• PikkariIhanuus

Kyllä on tullut haisteltua, maisteltua, nuoltua ja hierottua omaan kyrpään pillun tuoksuttamia pikkareita :P
      Pyykkikoria on tullut tutkittua paljon! Etenkin, kun kylässä on ollut vaimoni kuumia kavereita saunomassa ja ovat jättäneet kylpyhuoneeseen likaiset vaatteensa.
      Aika harvoin on saanut hyvillä tuoksuilla heidän pilkareitaan :(

Muutamia kertoja tullut myös osteltua netistäkin :D
      kirpputorista ja pikkarit.net <3
      Taidampa laittaa taas tilaukseen yhdet tai parit pikkarit, kun rupes kiihottaa! :P

• Anonyymi
      • Anonyymi

Vain savottamiesten kalsareista jotkut maksavat. Naisten pikkareita löytyy melkein mistä vaan joten ei niistä makseta. Savottamiehen kalsareista voi saada satasen helposti.

• Anonyymi

Kyllä on, mutta pidä niitä ainakin viikon jalassa.

• Anonyymi

Minä myös haistelen aina kylä reissuilla pikkareita halusin samalla naida sen tytön pylyyn.Saan mahtavan orkun,kun ajattelen nuoren tytön pyllyä

• Anonyymi

Silloin kun olin teini, niin tiirailin aina kun äiti kulki pikkareissa. Hän oli vyötäröltään pyöreähkö, leveällä lantiolla ja isolla takapuolella varustettu milf. Hänen pikkarit oli usein edestä hyvin paljastavia ja muutenkin kapeita. Niistä näkyi aina komeasti pillunkarvat läpi ja se karvoitus oli todella sexy ja siisti. Usein niit
      pikkareita tuli tutkittua ja se kiihotti mielettömästi kun sieltä haaraosasta löytyi pillunkarvoja.

• Anonyymi

kyllä ihminen voi olla sairas ;(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä ihminen voi olla sairas ;(

Lue sä vain lastenkirjoja.

• Anonyymi

Vieläkin vuosikymmeniä pikkareita haistelleena. Äidin pikkareissa paras tuoksu. Äiti 86v ja poika 63v.

• Anonyymi

Just joo. Itse nuuskin äidin pikkareita joskus 12-15v iässä. Nyt on neljäkymmrntä vuotta myöhemmin koettu kymmenen naisen pikkuhousut ja muutama käyttämättä jäänyt naisen tarjoama mahdollisuus.

• Anonyymi

Olisi toisaalta kiva tietää aikuisen naisen mielipide tähän. Siis reilusti yli 30 v naisen.

• Anonyymi

Itselläni ei ikinä olisi tullut mieleen runkata äidin tai jonkun lähisukulaisen pikkuhousuihin. Mutta jos tilaisuus tulee niin jonkun seksikkään naisen käytetyt pikkuhousut kiinnostaa.

• Anonyymi

Rakastan haistella salaa kylässä pikkareita. Niihin runkaten valtava orkku

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe