Olen 15v poika ja minulla on kova fetissi pikkuhousujen haisteluihhin. Olen onnistunut viemään kaverini pyykkikorista hänen äitinsä pienet pikkuhousut. Aina kun tätini on kylässä tutkin pyykkikoria. Välillä sieltä löytyvät kosteat ja haisevat pikkarit. Niitä on paras haistella ja runkkaan niihin.
Onko muilla miehillä tapana tehdä samoin?
Pikkuhousu fetissi
9
5282
Vastaukset
- piksut
Ostan niitä.Tarjotkaa tytöt ja naiset.
[email protected] - jkuy
Mitä vittua?
- Squirtman
Kyllä meitä muitakin löytyy.Itse jo 46 vuotias pikkuhousujen haistelija,ihan nuoresta pojasta lähtien olen tätä touhunnut.Nykyään oma vaimo käyttää samoja pöksyjä parhaimmillaan pari viikkoa ja voin kertoa että niissä on kunnon kerros kuivunutta ja uudelleen pillun nesteiden ja kusen kostuttamaa tuoksuvaa ja kiihoittavan suolaisen makuista eritettä.Oikein odotan aina sitä päivää että saan ne pyykkikorista käsiini ja kullini kosketukseen ja nuoltavaksi !!
- joopasejoojajuu
Anopin pilkuhosuja tullu nuuskittua monesti. Aikoinaan anto itsekki mulle niitä nuuskittavaksi. Ei enää
- Anonyymi
Anopin pikkarit on ihania,mälli tulee takuuvarma
- PervotVittuun
taas yks pervo lisää
- PikkariIhanuus
Kyllä on tullut haisteltua, maisteltua, nuoltua ja hierottua omaan kyrpään pillun tuoksuttamia pikkareita :P
Pyykkikoria on tullut tutkittua paljon! Etenkin, kun kylässä on ollut vaimoni kuumia kavereita saunomassa ja ovat jättäneet kylpyhuoneeseen likaiset vaatteensa.
Aika harvoin on saanut hyvillä tuoksuilla heidän pilkareitaan :(
Muutamia kertoja tullut myös osteltua netistäkin :D
kirpputorista ja pikkarit.net <3
Taidampa laittaa taas tilaukseen yhdet tai parit pikkarit, kun rupes kiihottaa! :P - Anonyymi
Onko siis iha oikeesti mahdollista saada rahaa pikkareista? [email protected]
- Anonyymi
Vain savottamiesten kalsareista jotkut maksavat. Naisten pikkareita löytyy melkein mistä vaan joten ei niistä makseta. Savottamiehen kalsareista voi saada satasen helposti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057