Kannattaako täältä kysyä koiraa?
12
100
Vastaukset
- NettaH
Kannattaa, mulla on B-pentueen uros ja olen enemmän kuin tyytyväinen, niin koiraan kuin kasvattajaan.
Huippusukuisia koiria ja hyviä yhdistelmiä. - lllillllllllllllllllk
Ei kannata. Todella huonoja kokemuksia kasvattajasta.
Hän kyllä päivystää täällä ahkerasti poistamassa kaikki negatiiviset ketjut.
Kasvattaja on tietämätön, töykeä ja epäluotettava.
Kova selittelemään ja syyttelyllä koittaa peittää omaa tietämättömyyttään.
En voi suositella.- enluotavieraaseen
Vaikea kyllä päätellä tuosta,että oletko itse juuri sellainen....ihmisillä kun on mitä erikoisempia syitä haukkua muita.
- NettaH
Kyllä mä olen ainakin saanut kaikki vastaukset kysymyksiini, aina ystävälliset vastaukset ja lupaukset on pidetty. Sulla on varmaan A-pentueesta pentu kun sulla on kokemusta hänestä kasvattajana? Uteliaisuudesta kysyn niin kuka sulla näistä pennuista on? :)
- jkbgjlvgyul
Sulla on varmaan A-pentueesta pentu kun sulla on kokemusta hänestä kasvattajana?
Eikö kasvattaja pidä muihin yhteyttä vai miksei muilla oo kasvattajasta sit kokemusta? - NettaH
Miksi sä nyt väänsit mun kysymyksen noin? :D
Kunhan oletin, että sulla on pentu häneltä kun sulla mielipiteesi hänestä kasvattajana. Joten olin utelias, että kuka pentu sulla on? Eihän pentueita ole kuin yksi ennen tätä mun pentua ja sun nimimerkistä on hankala sanoa, että kuka siellä kirjottelee :) - hfghghg
NettaH kirjoitti:
Miksi sä nyt väänsit mun kysymyksen noin? :D
Kunhan oletin, että sulla on pentu häneltä kun sulla mielipiteesi hänestä kasvattajana. Joten olin utelias, että kuka pentu sulla on? Eihän pentueita ole kuin yksi ennen tätä mun pentua ja sun nimimerkistä on hankala sanoa, että kuka siellä kirjottelee :)... eikös niiltä ole jo F-pentue tulossa...?
- hfghghg
hfghghg kirjoitti:
... eikös niiltä ole jo F-pentue tulossa...?
Hupsista, ei mitään. Eksyin vahingossa em. kasvattajan yhteistyötahon sivuillle.
- Ihmettelävä
Kaikista pentueista ei ole kovin paljon tietoa... Onkohan tapahtunut jotain jonka tietää vain kourallinen ihmisiä?
- justjooo
Niimpä.
Muistaakseni täälä oli aiemmin keskustelua noista hämäryyksistä ja rantala osallistui myös keskusteluun.
Koitti kovasti syytellä muita ja oli todella asiaton.
Sittemmin hän on tainnut kunnostautua poistamaan kaikki keskustelut hänen touhuistaan. Aika haipakkaa lähtee kaikki kommentit jotka ei kehu häntä.
- öööööäääöiolä
Mitä asiatonta tossa edellisessäkin oli?
- gyut
Ei kannata.
Taustoissa liikaa hämärää ja negatiivisyyttä. Hanki muualta ja pääset paljon helpommalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516284
- 461715
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381384- 451018
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3201001Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45903Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13899Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845