Kannattaako täältä kysyä koiraa?
12
89
Vastaukset
- NettaH
Kannattaa, mulla on B-pentueen uros ja olen enemmän kuin tyytyväinen, niin koiraan kuin kasvattajaan.
Huippusukuisia koiria ja hyviä yhdistelmiä. - lllillllllllllllllllk
Ei kannata. Todella huonoja kokemuksia kasvattajasta.
Hän kyllä päivystää täällä ahkerasti poistamassa kaikki negatiiviset ketjut.
Kasvattaja on tietämätön, töykeä ja epäluotettava.
Kova selittelemään ja syyttelyllä koittaa peittää omaa tietämättömyyttään.
En voi suositella.- enluotavieraaseen
Vaikea kyllä päätellä tuosta,että oletko itse juuri sellainen....ihmisillä kun on mitä erikoisempia syitä haukkua muita.
- NettaH
Kyllä mä olen ainakin saanut kaikki vastaukset kysymyksiini, aina ystävälliset vastaukset ja lupaukset on pidetty. Sulla on varmaan A-pentueesta pentu kun sulla on kokemusta hänestä kasvattajana? Uteliaisuudesta kysyn niin kuka sulla näistä pennuista on? :)
- jkbgjlvgyul
Sulla on varmaan A-pentueesta pentu kun sulla on kokemusta hänestä kasvattajana?
Eikö kasvattaja pidä muihin yhteyttä vai miksei muilla oo kasvattajasta sit kokemusta? - NettaH
Miksi sä nyt väänsit mun kysymyksen noin? :D
Kunhan oletin, että sulla on pentu häneltä kun sulla mielipiteesi hänestä kasvattajana. Joten olin utelias, että kuka pentu sulla on? Eihän pentueita ole kuin yksi ennen tätä mun pentua ja sun nimimerkistä on hankala sanoa, että kuka siellä kirjottelee :) - hfghghg
NettaH kirjoitti:
Miksi sä nyt väänsit mun kysymyksen noin? :D
Kunhan oletin, että sulla on pentu häneltä kun sulla mielipiteesi hänestä kasvattajana. Joten olin utelias, että kuka pentu sulla on? Eihän pentueita ole kuin yksi ennen tätä mun pentua ja sun nimimerkistä on hankala sanoa, että kuka siellä kirjottelee :)... eikös niiltä ole jo F-pentue tulossa...?
- hfghghg
hfghghg kirjoitti:
... eikös niiltä ole jo F-pentue tulossa...?
Hupsista, ei mitään. Eksyin vahingossa em. kasvattajan yhteistyötahon sivuillle.
- Ihmettelävä
Kaikista pentueista ei ole kovin paljon tietoa... Onkohan tapahtunut jotain jonka tietää vain kourallinen ihmisiä?
- justjooo
Niimpä.
Muistaakseni täälä oli aiemmin keskustelua noista hämäryyksistä ja rantala osallistui myös keskusteluun.
Koitti kovasti syytellä muita ja oli todella asiaton.
Sittemmin hän on tainnut kunnostautua poistamaan kaikki keskustelut hänen touhuistaan. Aika haipakkaa lähtee kaikki kommentit jotka ei kehu häntä.
- öööööäääöiolä
Mitä asiatonta tossa edellisessäkin oli?
- gyut
Ei kannata.
Taustoissa liikaa hämärää ja negatiivisyyttä. Hanki muualta ja pääset paljon helpommalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984