Niksit syömiseen ja liikkumiseen kannattaa päivittää:
http://www.studio55.fi/terveys/article/eiko-ajatus-kulje-nain-virkistat-aivojasi/4892150
NUORRU, NUORTUKAAMME. se on kevät!
3
<50
Vastaukset
- entinenmiäs
Nuorru tässä nyt sitten, kun syntymäpäivä lähenee. Mutta piristäähän tuo kevät kummasti.
Hedelmiä ja vihanneksia tulee kyllä syötyä mutta juuri alkaa grillikausi ja sitä punaista lihaa ei voi vastustaa.
Aivoja tulee kävelytettyä vähintään puoltoista tuntia päivässä, reipasta vauhtia, kiitos koiran.
Ohjelmointi harrastuksena on sen verta kinkkistä puuhaa, että eiköhän sekin auta aivoja pysymään jonkinlaisessa vireessä.
Soittaminen kyllä kiinnostaisi mutta se on jo aikoja sitten todettu, että siihen ei ole kykyä.
Tyydyttävä vain kuuntelemaan muiden soittoa. Mutta tuskin se passiivinen hyvästä musiikista nauttiminenkaan pahaksi on.
Shakki ja tanssi ei kiinnosta ja (kirjojen) lukemiseen ei jää aikaa, joten niistä miinusta.
Mutta viis pakollisesta vanhenemisesta (nuortua ei voi), onhan KEVÄT. Tomaatin ja kurkun taimet hyvällä alulla, eikä aikaakaan kun luontokin alkaa heräämään elämään. - EI___puhuttu
Vaimo kertoi miehelleen tavanneensa nuoruudenaikaisen poikaystävänsä.
"Olen kuulemma säilynyt ihmeen hyvin ikääni nähden", kertoi vaimo.
Mies siihen: "Eikö se maininnut mitään tuosta läskiperseestä?"
Vaimo tuumasi: "Ei me sinusta puhuttu:" Ihana keskustelun avaus. Mukava lukea mitä kaikkea kivaa porukat tekee näin keväällä, että nuorentais ja piristäisi.
Meillä laitetaan kasvisnyyttejä ja broileria grilliin. Myös sienet tosi hyviä. Sitten porkkana-tai kesäkurpitsaraaste raejuustolla tai kinkku tai tonnikalasalaatti. Siinä hyviä helppoja kesäruokia meillä.
Sauvakävelyllä soitan kännykällä minikaiuttimella lempibiisejä ettei sudet, karhut ja hirvet yllätä, vaan ymmärtävät väistää. Lähes joka päivä teen seitsemän kilometrin lenkin. Sähkösyntetisaattorilla soitan itse kotosalla silloin tällöin mutta osaan soittaa vaan hitaita. Nykyisin on soittanut Tein sulle kotiviinin, Elämää juoksuhaudoissa, Lentäjän poika, Holvikirkko yms,. hidasta.
Tanssia en harrasta nykyisin paitsi jos ei aerobicia lasketa. Siinä on kyllä tanssahtavia lämmittelyjä. Pari kertaa viikossa vedän dvd.n avulla kotijumppaa. Dvd nimi on basic aerobic.
Anne Soini ja Katja Laaksonen. Suosittelen.
Ja sitten lempiharrastus, uinti. Vedän tunnin yhteenmittaan edes-taas altaassa. Sammakkoa eteenpäin ja selkää taaksepäin. Käyn uimahallissa parin viikon välein.
Ja sitten ihana kevään merkki, me ollaan alettu ajeleen moottoripyörällä. Ostin ihanan uuden ajotakin ja se piristää. Tai pitäis varmaan sanoa, kyytitakki. Me t
uotatettiin käytetty Gold Wing Floridasta. Ja vanha Jammukin on meillä. Motskariajelut nuorentaa, ainakin omaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604516Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352069Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591455- 1641436
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481422Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2531214Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1881137- 2031102
- 801017
- 61978