onko ketä lähdössä kyseiselle matkalle?itse lähdössä ensimmäistä kertaa ja pelkät lennot,mistä kannattais hakea edullista,mutta kuitenkin viihtyisää hotellia kohtu matkan sisällä keskustasta ja muitakin neuvoja ottaisin vastaan ihan mielenkiinnolla!!
thaimaan lähtö oulusta bhukettiin 17.3.15
4
304
Vastaukset
- iloistalientäKURKKUUN
Oululaisittain, kaikeen vastataan, tuukkonää Ouluustaa, ookkonää pölijää
Luettelo lennolle lähtijöistä on tuitui:lla luultavasti tierossa. Hotellia löytyy joka kylästä, njaa, Bhuketin saarta toki en tunne. - Gospodin1
Olen menos kaa Oulusta Phukettiin, tarkemmin Patongille. Mennään samalla taxilla, kerätään kööri ni tulee halvemmax.
Booking.com o hyvä keino etsii hotelleja. Google jeesaa kaa ... - lähetäänjo
Mä :) minä tosin otin suoran jatkon bangkokiin jossa vietän ensimmäisen viikon! Sitten toisen viikon takas phuketiin! Eiköhän siellä guesthouseja ole pilvin pimein! :)
- battaijalle
kyllä toi kimppa taxi kuulostaa ihan ok.yritän tässä nyt kuummeisesti ettiä jotain majoitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2291104Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128909
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807- 68777