onko ketä lähdössä kyseiselle matkalle?itse lähdössä ensimmäistä kertaa ja pelkät lennot,mistä kannattais hakea edullista,mutta kuitenkin viihtyisää hotellia kohtu matkan sisällä keskustasta ja muitakin neuvoja ottaisin vastaan ihan mielenkiinnolla!!
thaimaan lähtö oulusta bhukettiin 17.3.15
4
122
Vastaukset
- iloistalientäKURKKUUN
Oululaisittain, kaikeen vastataan, tuukkonää Ouluustaa, ookkonää pölijää
Luettelo lennolle lähtijöistä on tuitui:lla luultavasti tierossa. Hotellia löytyy joka kylästä, njaa, Bhuketin saarta toki en tunne. - Gospodin1
Olen menos kaa Oulusta Phukettiin, tarkemmin Patongille. Mennään samalla taxilla, kerätään kööri ni tulee halvemmax.
Booking.com o hyvä keino etsii hotelleja. Google jeesaa kaa ... - lähetäänjo
Mä :) minä tosin otin suoran jatkon bangkokiin jossa vietän ensimmäisen viikon! Sitten toisen viikon takas phuketiin! Eiköhän siellä guesthouseja ole pilvin pimein! :)
- battaijalle
kyllä toi kimppa taxi kuulostaa ihan ok.yritän tässä nyt kuummeisesti ettiä jotain majoitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869