lähetin vihdoin äitille tekstarin!!!!

ooonniiniloiineen

Juuri äsken ehkäpä 10min sitten lähetin äiskälle tekstarin joka menee näin Minä: Millon sait ekat "rintaliivit"? Äiti: Emmä muista varmaan viidennellä. Minä: Ku mietinvaa et tarvisin semmoset ku kesäki on tulossa nii en viittis käyttää toppii tai semmost. Minä: Ku se näkyy sillai läpi Äiti: Juu ostetaan vaan...OOON SIIIKAAA IILOINEEEN !!!! OON TYYLII KATO LUKENU KAIKKI RINTALIIVIKESKUSTELUT LÄPI JA VIHDOIN TEIN SEN!!! Toivottavasti te muutki uskallatte ! ;)

20

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maalis

      Hienoa!ei muuta ku ostoksille:)

    • vitu.noloo.ol.noi.ujo

      Jos ei kehtaa omalle äidille rintsikoiden ostosta puhua ni voi jeesus. Ja jos ei yksinkää voi mennä ostamaa ni voi jeesus. Olkaa sit nännit paljaan

      • 14veee

        Plz etkö muka itse pelännyt kysyä? Kukaan tuntemani henkilö ei ole sanonut ettei olisi pelännyt.


      • 14w_________

        varma poika. ei vittu tajua mitään. X___X


    • ooonniiniloiineen

      En ihan viittiny ku ei muutenkaa puhuta muusta ku koulust :) Eikä oo just nyt rahaa mennä ostaa ite. Jep nyt sit vaa ostoksille :D

      • ooonniiniloiineen

        Jep :D


    • ope1234

      Voi hyvää huomenta...

    • ooonniiniloiineen

      Vaikka sitten niin...

    • Tyttoo1999

      Itekkää en oo viittin kysyy. Tiiän et ois lähten, mut se ois menny sillee et se kattoo sovituskoppii ku sovittelen ja pyytäs näyttää milt näyttää päällä .__. Syy miksi ostan aina ominpäin

    • ooonniiniloiineen

      Käytiin lauantaina ostaa ja eihän se sitten jälkeenpäin ollukaan enää niin "noloa". :)

    • lolorogtro

      no lol mä ostan aina ite _:DDD

      • ooonniiniloiineen

        Olin niin köyhä sillon et ei ollu rahaa mennä ostamaan ominpäin :DD


    • ooonniiniloiineen

      Oisin muuten menny ostaa sillon ite mut olin käyttäny kaikki rahat kavereitten kanssa keskustassa nyr voisin hyvinkin käydä ku on rahaakin :D

    • pökkyli

      itse edes tarvinnu sanoa mitään. olin jo vähän aikaa aatellu että ehkä mä tarvitsisin ja aattelin sanoo äidille mutta unohdin koska muistini on niin... mutta joululahjaksi sain sitten ekat rintsikat, ilman mitään sanomatta ja joskus äiti saattaa tuoda uudet rintsikat vaikken olisi sanonut mitään c:

      • ooonniiniloiineen

        Oisin todennäköisesti saanu seuraavana jouluna mut en ois kehdannu mennä kesällä ulos :D


    • Reino77

      Minäkin tykkään käyttää rintaliivejä, sillä muuten miestissini häiritsisivät normaalia elämää. Kukaan ei ole vielä kyseenalaistanut rintaliivienkäyttöäni

      • Reino77

        Ei kyllä yhtään haittaa vaikka naiset olisivat ilman rintaliivejä ;)


      • Lastenystävä67

        Jep, itsellänikin ongelma on tullut vastaan. Lisäksi miestissini luovat vahvan painovoimankentän ympärilleen, joka tuppaa repimään vähän hötömmät pitsiset rintaliivini palasiksi.


    • jeesusnoitanykyajanpensk

      Voi jeesus kuinka vaikeeta on itse ostaa. Itse ainakin noin 5- vuotta sitten astelin itse ostoksille.

      • ooonniiniloiineen

        Ei ollu rahaa, nyt vois hyvinkin mennä ostaa itse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe