Johan on hintahaave ex. navetassa!

Kiinteistöguru

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/9082106 Tämä kiinteistö myytiin parisen vuotta sitten alle 500 000 eurolla. "Mannermaisella" ex. navetalla on hinta tuplaantunut. Noh, ainahan sitä saa yrittää:-))) Minulle jäi epäselväksi. mitä se mannermaisuus tarkoittaa? Sitäkö, että ex. navetta sijaitsee mantereella, eli kuivalla maalla, joka on myyjän mielestä varmaakin hintaa korottava seikka.

24

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EinoV

Kävin aikanaan esittelyssä ja meinasin lyödä pääni kattoon, eli 2 metriset ovat siellä vaarassa. Ei nyt ihan, mutta noin kalliiksi taloksi katot ovat aivan liian alhaalla. Tarjosin 350 00 €, eikä kauas kuulema jäänyt. Remontit oli silloin kaikki jo tehty nykyiseen asuunsa.

• ReikaremppaSten

Sehän on upeasti rakennettu, saneerattu ja ammattilaisten tekijöiden kädenjälki näkyy. Ehkä pikkaisen liian kova hinta,, kysyntä määrittelee hinnan-ei sen vaikeampaa.

• Pakkonauraa

Meinaako, että pari vuotta asumista nostaa hinnan yli tuplaten. Vai pikkaisen liian kova hinta? Heheh!

• Messutmenijo

Ja kauppa käy kuin rajuilma...

• edustus-käyttöön

filatohvi on kuulemma tehny tarjouksen

• Veksi

500 000 € on sekin liikaa.

• justiiza

Kyllä tuo Fileelle sopii. Matala ja laaja tila. Ja hintakin on kohtuullinen. Jatkoon!

• kauniskatsella

Hiano.

Joku matkailualan yrittäjä voisi saada hyvän tienestin pitempään viihtyvistä matkustajista tässä miljöössä!

• Peple

Omistaja kuvittelee, että kiinteistö sijatsee Espoossa, jossa hinnat ovat tuota luokkaa,Navettahistoria alentaa hintaa.

• Huvittunut

En oikein ymmärrä mikä noita välittäjiäkin vaivaa, kun koittavat myydä törkyiseen ylihintaan vanhaa navettaa, jonka arvo ei ole puoltakaan, jos siitä otetaan auktorisoidun asiantuntijan laususuto esim. pankkia varten. Myyjä määrittelee hinnan, mutta turhaa työtä ei ole pakko tehdä.

• 1290

Entistä maatalousrakennusta ilmoitellaan Miksei ilmoiteta entistä navettaa?

• omituistaajankulua

Kylläpä asia kiusaa sivullisia.

• ExDemuJesu

Olemme kateellisia. Miksi minä en saa palkkaa niin paljon, että voisin ostaa tuon! Perseet penkkiin ja punalippuliehumaan, kyllä kunnon duunarilla pitää olla varaa ostaa vanha navetta!

• 1262
        ExDemuJesu kirjoitti:

Olemme kateellisia. Miksi minä en saa palkkaa niin paljon, että voisin ostaa tuon! Perseet penkkiin ja punalippuliehumaan, kyllä kunnon duunarilla pitää olla varaa ostaa vanha navetta!

Tuossa navetassa tiivistyy hulluus ja ahneus. 2- vuoden asumisesta aiotaan saada yli 500 000 verotonta.

• jytrdfp

kari tuki scc hanketta

• peruspersudemari

Ei kukaan saisi ostaa mitään sellaista mihin mulla ei oo varaa!

• eikäyrittäämitään

Näin on

• MuistanAjan
        1262 kirjoitti:

Tuossa navetassa tiivistyy hulluus ja ahneus. 2- vuoden asumisesta aiotaan saada yli 500 000 verotonta.

Ei ole pitkä aika kun kaikki ostettiin maksoi mitä maksoi,palkat ja hinnat nousi kilpaa,nyt ei nouse kuin hinnat hiipuen ?

• mannaa-taivaalta

niin eihän tommosen remontti paljon maksa ja on kaikin puolin helppo. kyllä niitä navetoita suomessa piisaa ja saat varmaan halvallakin teet siihen vaan pikku rempan ja myyt eteenpäin. se on tosi hyvä pisnes siitä vaan rahaa tekemään.

• HessuMies

Autiotalot myi aiemmin kohdetta ja olin esittelyssä. Hiedän hintasuosituksensa oli 450 000 euroa. Pidin sitä noin 50 000 € liian kalliina.

• Aivanniin

Kysy ja tarjoa.
        Näin käy kaupanteko ja molemmat voittaa.

• niitäkin-löytyy

aloittajalle sopisi varmaan joku pihatto navetta. kolaisi vaan lattian n.puhtaaksi ja kamat sisään

• Tietomies1

Ovat kuulema jo hoidossa molemmat. Myyjä ja myös välittäjä.

• Tarkkaavainen

Eihän tuossa ole kuin 600 000 ylihintaa, kun vertaa siihen, mitä siitä pyydettiin yli vuotta sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe