Vaatia nyt uutteralta veljeskansan edustajalta tuollaista sakkoa, varmaan äijän kuukauden palkka? Suomen tavaraliikennehän pysähtyisi ilman näitä työn sankareita!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1426396565202.html
kerrassaan törkeää
3
85
Vastaukset
- kolitsikassu
Kunniottakaa ajumiesten jumalaa, Lervoa. Hän joka Kiljukassun oikealla puolen istuu, on sieltä tuleva tuomitsemaan kaikki ajuterot ja turot. Lervo nousi kolmantena päivänä kanjansa punkasta ja mylvi. Tapahtui myös niinä päivinä kun LErvo astui huoltamolle ja astui tuhman kassatytön ja joi oluen. "älä lausu turhaan herrasi nimeä" -murjaisi Lervo kassalikalla samalla hyvää antaen. Kun kanja kommasti laukeaa niin vekseli lankeaa, sanoi Ka-lervo, tuo lersu. Pyhä kolminaisuus, Lervo, Kanja ja Kilijukassu. Pyhitetty olkoon nimesi. Hän joka Lervoon uskoo näkee valon. Älköön pidettäkö muita Lervoja kuin Lervo. Hän, joka ajut ajaa. Krillillä makaa ja huoltikalla möhisee. Pyhitetty olkoon Lervon ajupäivä.
Sitten joku voisi kertoa kunnon Suomi24 legendaa että miten auton liikkeet saadaan selvitettyä, matkapuheinverkosta, tankkauksista, lastauksista, puruista, kahvitauoista, valvontakameroista, hälyttimistä, kulkuavaimista jne. jolloin piirturin sabotointi on turhaa... Tarinaan kuuluu vielä se, että oman tai kaverin autoon kohdistuneen kuolemankolarin yhteydessä nuo kaikki selvitettiin
- Rekantyöntäjä
Näin ei valvojalle tule virhettä ja leivässä pysyy. Mitenkä käy Suomalaisen? Valvonta iski taannoin kolmen partion voimin ja johtoauton kanssa olin rikollinen ennekuin sai ajokkini pysähtymää. Paikkakunta oli vielä eu-aluetta soittivat TraFiin ja vahvistivat asian. Lähtivät eivät edes hyvästejä kertoneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1837663Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.354883Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1262873- 802286
- 921625
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2151544Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731151Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202171094- 481029
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2261002