Hei naiset, kasvattakaa omat harmaat

Eikumenoks

kun nuoretkin näkevät vaivaa, että saisivat itselleen harmaat hiukset.
Kauniit harmaat hiukset ovat muodikkaat. Ei mitään mummopermistä siihen, vaan luontevat puolipitkät ja hyvinhoidetut hiukset ja kasvot meikattu kivan kevyesti:)

http://www.blacksaliva.org/2012/06/going-gray.html

69

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oivaltaaa

      Heip, kiitos linkistä, kannustuksesta! Hmm, tosi kiva tietää, oivaltaa.

    • OksettaiaKuvia

      Yök millaisia kuvia. Täysin luonnottomia peruukkipäisiä ja ...

    • Ei kaikki harmaannu tasaisesti. En värjäisi jos harmaat tulisivat kuten naapurin rouvalla, nelikymppisenä upeat, vahvat tasaisen hopean väriset hiukset.
      Minulla harmaita on ohimoilla, ovat mielestäni rumat. Siksi värjään silloin tällöin tykkään alkuperäisestä hiusten väristä joten yritän saada pysymään värin ennallaan..

      • dfjghjghkhg

        Aivan. Maantienruskeissa etenkin luonnolliset harmaat raidat tekevät helposti likaisen ulkonäön. Olenkin miettinyt, että harmaista tuskin on äärimmäisen innostuneet muut kuin nuoret naiset. Keksin pari selitystä. Harmaa antaa "auktoriteettiä". Antaa vaikutelman vanhasta ja kokeneesta, mutta kuitenkin hyvin säilyneestä ihmisestä. Etenkin luonnollisen terveen värinen helakka iho yhdistettynä harmaaseen antaa terveen vaikutelman.

        Sen sijaan kalvakassa kurttuisessa naamassa luonnollisesti harmaantuneet, mutta tummiksi värjätyt hiukset ovat luonnottomat. Luonnollisesti harmaantuva ja rypistyvä ihminen on ainoastaan köyhä tai surkea. Tai siis vaikutelma on. Voihan joku olla elämässä kohtuullisesti pärjäävä luomuudestaan huolimatta.

        Joka tapauksessa nykyajan trendi on, että pitää aina olla jotain muuta kuin on. Itse en halua hiusvärejä, olen allerginen muutenkin. Eli koetan panostaa ihon hoitoon ja tuoda sillä nuorekkuutta. Onneksi harmaat ovat vielä sen verran satunnaisia, että eivät maantien ruskeasta raitoina erotu. Eli en todellakaan halua olla nelikymppinen ja harmaa, mutta luonto harmannuttaa...


    • Harmaat hiukset ovat kauniit nuorella naisella tai miehellä.

      • hunksz

        "Paloma.se.co"

        Minulla on Braunilla muotoiltu parran-sänki.
        Vuoden vanhat hiukset, n.olka-päille ylettyvät.
        Tummat, Charmikkaan harmahtavasti raidoittuneet.
        Eivät ole värjätyt.
        Huomenna ei enää ole, huomenna on parturi.
        Ei partari.

        Vaikka tämä kommenttisi väänsi veistä hiusteni haavassa, en sen vuoksi tilannut
        parturi-aikaa.

        Naiset, värjätkää tukkanne.
        Harmaa ei sovi teille koskaan.
        Jos allergia vaivaa, ajakaa koko tukka pois.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Minulla on Braunilla muotoiltu parran-sänki.
        Vuoden vanhat hiukset, n.olka-päille ylettyvät.
        Tummat, Charmikkaan harmahtavasti raidoittuneet.
        Eivät ole värjätyt.
        Huomenna ei enää ole, huomenna on parturi.
        Ei partari.

        Vaikka tämä kommenttisi väänsi veistä hiusteni haavassa, en sen vuoksi tilannut
        parturi-aikaa.

        Naiset, värjätkää tukkanne.
        Harmaa ei sovi teille koskaan.
        Jos allergia vaivaa, ajakaa koko tukka pois.

        H.

        Haista sinä hapanleipä, jos ei sulle harmaatukkainen kelpaa, niin fiksuille miehille kylläkin. Kokemusta on.


      • loll
        hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Minulla on Braunilla muotoiltu parran-sänki.
        Vuoden vanhat hiukset, n.olka-päille ylettyvät.
        Tummat, Charmikkaan harmahtavasti raidoittuneet.
        Eivät ole värjätyt.
        Huomenna ei enää ole, huomenna on parturi.
        Ei partari.

        Vaikka tämä kommenttisi väänsi veistä hiusteni haavassa, en sen vuoksi tilannut
        parturi-aikaa.

        Naiset, värjätkää tukkanne.
        Harmaa ei sovi teille koskaan.
        Jos allergia vaivaa, ajakaa koko tukka pois.

        H.

        sinähän se idiootti olet, voit ajaa ihan oman tukkas pois, olet kusipäitten kermaa.


      • suffelitl

        Harmaa tukka itse hankittuna värjättynä.Miksi haluta vanhaksi mummoksi ennen aikojaan.Taasen halu muuttua vanhana nuoremmaksi.


      • YöksMitäYökkäää
        hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Minulla on Braunilla muotoiltu parran-sänki.
        Vuoden vanhat hiukset, n.olka-päille ylettyvät.
        Tummat, Charmikkaan harmahtavasti raidoittuneet.
        Eivät ole värjätyt.
        Huomenna ei enää ole, huomenna on parturi.
        Ei partari.

        Vaikka tämä kommenttisi väänsi veistä hiusteni haavassa, en sen vuoksi tilannut
        parturi-aikaa.

        Naiset, värjätkää tukkanne.
        Harmaa ei sovi teille koskaan.
        Jos allergia vaivaa, ajakaa koko tukka pois.

        H.

        Yök!


    • Pirrepäs

      Olen senverran laiska etten jaksa enää värjätä hiuksiani, enkä usko että miuta kukaan nuoreksi luulisi vaikka kuin uontaloani värjäisin..:)

    • korppis1

      Tutustuin Helsingin lentokentällä kiinalaiseen perheeseen. He halusivat tietää ikäni. Kaksikymmentä vuotta nuorruin. Ei paha. Jonkin verran harmaita ohimoillani. ;))

    • staka

      Vanhoille joilla alkaa hiukset näyttää turhan hailakoilta suosittelen harmaashampoita. Kampaamoista ainakin saa hyviä. Jo parin pesukerran jälkeen hiukset saavat upean grafiitinharmaan vivahteen. Ystäväni käyttää Wellan Silver Blond -tuotteita (utelin) ja hiukset näyttävät aivan upeilta. Sävyjäkin on kuulemma erilaisia, voi valita omaan tyyliin sopivan.
      Toivottavasti tämä ei mene mainostamisen puolelle - kaikkihan Wellan tietää. Kyselkää omista kampaamoistanne.

      • loll

        usein kyllä sen surullisen kuuluisan lilan...siis todella lilan...

        peskää ämmät päänne ajoissa, ettei ne muutu liiloiksi, näyttää tosi typerältä, ja kaikki tietää että hopea shamppoo vähän "unohtui"...ugh...


    • Heikunkeikku

      Riippuu vähän naamataulun väristä, että mikä väri sopii. Kaikilla ei harmaa sävy ole kaikkein parahin.
      Nuoret ovat innokkaita tukkien värjääjiä. Oppilaat tulevat tunnille tällä viikolla sen ja sen värisin tukin ja ens viikolla sitten taas ei tiedä, mimmonen pää oven takana oottelee, kun meen hakemaan.
      Itse en ole koskaan värjännyt hiuksia. Mutta eipä sitä tiedä, koska saan inspiksen vaihtaa väriä.

      • "heikunkeikku"

        Lakattu Steinway?
        Norsun-luun valkoinen viettelys?
        Messingin-kultainen poljin?

        yst.

        H.


      • Heikunkeikku
        hunksz kirjoitti:

        "heikunkeikku"

        Lakattu Steinway?
        Norsun-luun valkoinen viettelys?
        Messingin-kultainen poljin?

        yst.

        H.

        Pienenä vinkkinä, sikälimikälisikäli tahtoisit pääkarvasi sädehtivän, kuin vaikkapa nyt sitten Steinwayn hohtavan pinnan, niin ostahan ittelles Papeliotit. Semmoset jossa karvahtava pinta. Takertuu tarramaisesti hiuksiin ja pysyy hievahtamatta paikallaan, vaikka pikkuusen päätäänkin ravistelee.
        Kun hiukset on pesty, pistät kivaan riviin papeliotteja, tiukasti kääräset kutris ja kun hiukset on kuivat ja napsaset rullat veks, niin oi härrigyyd sentään, kun hiusten pinta kihtaa komiasti.
        Kiiltäviin hiuksiin kun yhdistää messinginkultaisen polkimen, joku tuppisysteemi tai jotain (juhliin kun meet), niin johan rupiaa käymään tsäkä.
        Ole hyvä neuvosta.
        Ai niin, ollos ystävällinen ja kirjoita nimeni Isolla etukirjaimella. Vaivaa tuommonen epätarkkuus.


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        Pienenä vinkkinä, sikälimikälisikäli tahtoisit pääkarvasi sädehtivän, kuin vaikkapa nyt sitten Steinwayn hohtavan pinnan, niin ostahan ittelles Papeliotit. Semmoset jossa karvahtava pinta. Takertuu tarramaisesti hiuksiin ja pysyy hievahtamatta paikallaan, vaikka pikkuusen päätäänkin ravistelee.
        Kun hiukset on pesty, pistät kivaan riviin papeliotteja, tiukasti kääräset kutris ja kun hiukset on kuivat ja napsaset rullat veks, niin oi härrigyyd sentään, kun hiusten pinta kihtaa komiasti.
        Kiiltäviin hiuksiin kun yhdistää messinginkultaisen polkimen, joku tuppisysteemi tai jotain (juhliin kun meet), niin johan rupiaa käymään tsäkä.
        Ole hyvä neuvosta.
        Ai niin, ollos ystävällinen ja kirjoita nimeni Isolla etukirjaimella. Vaivaa tuommonen epätarkkuus.

        Tukeva peukutus
        ihmettelen ellei ukko tunne ittiään peukaloiseksi tollasen tekstin jälkeen,ei kannata lähtee saunaan ilman jne.


    • mimmimum-mi
    • siilimuori

      Minullla on potkkananvärinen pixietukka. Ka jos suvun jäisi katsoo niin siitä ei tule harmaa vaan valkoinen

      • 1eero

        Parturiin ois mentävä sivulta vähä pitkä, päälaelta alakaa olla harva, ei haittoo ko lippahatun heittää päähän.
        Tukan väri on on ei nyt ihan vaalee enempi harmaantu ompaha mikä on ei oo väliä.


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        Parturiin ois mentävä sivulta vähä pitkä, päälaelta alakaa olla harva, ei haittoo ko lippahatun heittää päähän.
        Tukan väri on on ei nyt ihan vaalee enempi harmaantu ompaha mikä on ei oo väliä.

        Nii, ei värillä väliä eikä silläkää, onko tykkää lainkaan, ainakaan miehillä.

        Lippiksen lippa edessä vai takana? :)


      • 1eero
        siilimuori kirjoitti:

        Nii, ei värillä väliä eikä silläkää, onko tykkää lainkaan, ainakaan miehillä.

        Lippiksen lippa edessä vai takana? :)

        Meno suuntaan, en ole monnee vuoteen muuta kui lippahattuu on kesä ja talvikäyttöön korvalapuilla työ lippikset eriksee, tässä päästä pääasia.


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        Meno suuntaan, en ole monnee vuoteen muuta kui lippahattuu on kesä ja talvikäyttöön korvalapuilla työ lippikset eriksee, tässä päästä pääasia.

        Juu, lippa suojaa silmät auringolta, tuulelta ja tuiskulta.


    • ö-Öö

      En tosin ole nainen, kuten hunkki itsestään antaa ymmärtää tässsä ketjussa-.

      Tukka nyt osa imagoa. Jos vanha eukko haluaa näyttää teiniltä, jotain vikaa tukan allapuolella. Itse kiinnittänyt huomiota viiskympisiin naisiin. Useat päässeet ukosta ja kakaroista eroon. Alkavat elämään "uutta nuoruutta. Idea, tukka mustaksi ja punaiset raidat, teinimuodin uusi tuulipuku halpakaupasta ja käyttäytyminen, kuin viistoistavuotiaalla. Net kun jatkaa elämäänsä siitä, kun paksahtivat aikanaan paksuiksi.

      Joskus juu näkee oikein kauniita naiselukoita, joilla kauniisti harmaantunut, luonnollinen tukka. Siis tukka voi olla kaunis, naamari jne eri asia. Vaan, ei tukka naista tee.

      =DW=

      • Naiselukka

        Naiselukoita???


      • xxxxxxxxxxxx

        tää nyt on niin kusipää ettei sillä mitään naista tuu koskaana olemaan.

        tyypillinen miessika


      • gjghkhfjkhjfl

        Viisikymppisissäkin on monenlaista ja monen yhteiskuntaluokan porukkaa, joten et voi yleistää. Joskus luin, että nuoruusajan muoti vaikuttaa koko naisen iän. Eli viisikymppisen sisällä elää vielä se teini, ja siitä ne muotimieltymyksetkin. Samahan se on nyt parikymppisten tätimuotilaisten kanssa. Me vanhemmat kauhistellaan, miten nuoret noudattavat jo meidän nuoruudessa vanhanaikaista pukeutumistyyliä.

        Siitä olen samaa mieltä, että voisi harrastaa objektiivisuutta peiliin katsoessaan. Kolmikymppinenkin on minihameessa kauhistus, jos on pömppömahaa jne. Saatikka sitten keski-ikäinen nainen. Ja tummiksi värjätyt hiukset ja voimakas meikki liikaa aurinkoa saaneella rusinaiholla on kauhistus. Voihan sitä bailata ihan yhtä rajusti, vaikka olisi armeliaampi ehostuksessaan. Ikäänkuin olisi päällä nuorentava valepuku, joka tosi asiassa vanhentaa nuorentamisen sijaan. Mutta kukin tyylillään ja mielensä mukaan.


    • flegu

      Luonnollista harmaantunista. Vaimoni tukka on luonnostaan hyvin tummanruskea. Sytostaattien aloituksen jälkeen hän ryhtyi pitämään hyvin lyhyttä, poikamaista tukkaa jota piti mustassa värissä. Pari vuotta sitten hän lopetti värjäämisen ja muutos harmaaseen on ollut luonteva.
      Mustatukkaisena häntä luultiin suuravallan kansalaiseksi. Nyt ovat arvaukset monipuolistuneet.
      Omat hiukseni ovat kuin Tarzanin silmät, teräksen harmaat.

    • ent.siivoojaparka

      Hiusten mustaksi värjäämistä olen kummastellut, että onko se jonkunlaista pelkoa erottua liikaa joukosta vai miksi.
      Tässä yhtenä päivänä istuin kaupungissa pankissa, kun yksi ruotsalainen rouva kurkottautui puoleeni ja sanoi: "Jos ihmettelet, miksi kiinnitin huomiota sinuun, niin se johtuu siitä, että sinulla on samanväriset hiukset kuin minullakin."
      Katselin ympärilleni ja kaikilla muilla, ihan jokaisella (jolla ei ollut huivi päässä) oli pikimustat hiukset.

      • flegu

        Vaimoni värjäyksen aloitus ja lyhyen tukan pitäminen oli luultavasti sisäsiittoinen reaktio.
        Syöpädiagnoosi oli riittävä järkytys ja lääkitykseen liittyvä karvakato aiheutti lyhentämisen.
        Oma arvaukseni on, että värjäyksen tarkoitus oli kai se, että päässä on jotain näkyvää.
        Lyhyemmät karvat mutta voimakkaampi väri. Asia on sen luonteinen, etten ole kysellyt, kuunnellut kylläkin perusteluja.


    • Harmaanmummonmökkimies

      Olikohan Saimi Harmajalla harmaat hiukset.
      Ajatuksiaan kuinka harmaat, en muista.
      En lukenut hänet runojaan.
      Aleksis Kivi kuoli harmaan mökin etukamarissa harmaaseen "vanhuuteen".
      Koska, kyllähän entisaikaan esimerkiksi 50 ikäinen oli jo tosi ikäloppu kuin jatkoajalla.

      • staka

        Corr: Saima Harmaja. Tuskin oli harmaat hiukset hänellä, kuoli vähän yli 20-vuotiaana.
        Runonsa ovat upeita.


      • Synkkis

        Millaisia runoja? Ovatko ne sellaisia että sopisivat parhaiten kuolinilmoituksiin?


      • ent.siivoojaparka

      • eppu2
        staka kirjoitti:

        Corr: Saima Harmaja. Tuskin oli harmaat hiukset hänellä, kuoli vähän yli 20-vuotiaana.
        Runonsa ovat upeita.

        Muistaisin, että oli kuollessaan 27-vuotias.


      • eppu2 kirjoitti:

        Muistaisin, että oli kuollessaan 27-vuotias.

        "eppu2"

        Eihän!?
        Voi, voi...mistä tiesit?
        Tuntuuko että hän on se eka harmaa-pää?
        Vaikka väkisin :)

        H.


      • eppu2
        hunksz kirjoitti:

        "eppu2"

        Eihän!?
        Voi, voi...mistä tiesit?
        Tuntuuko että hän on se eka harmaa-pää?
        Vaikka väkisin :)

        H.

        Jäänyt kai mieleen juuri siksi, kun oli niin nuori.
        Muuten en nyt kyllä ymmärrä , miksi Sinun piti tuollainen vastaus vääntää.


      • staka
        eppu2 kirjoitti:

        Muistaisin, että oli kuollessaan 27-vuotias.

        Piti ihan tarkistaa, kun muistelin että "vähän yli" 20 vuotta. Saima Harmaja ei ollut vielä täyttänyt 24:ää vuotta kun kuoli huhtikuussa 1937.
        Tuskin oli kovin "harmaa" - paitsi ehkä kuolemaan johtaneesta sairaudestaan johtuen.


      • eppu2
        staka kirjoitti:

        Piti ihan tarkistaa, kun muistelin että "vähän yli" 20 vuotta. Saima Harmaja ei ollut vielä täyttänyt 24:ää vuotta kun kuoli huhtikuussa 1937.
        Tuskin oli kovin "harmaa" - paitsi ehkä kuolemaan johtaneesta sairaudestaan johtuen.

        Sitten mulle on jäänyt jostain väärä tieto päähän, tai muistan jotain toista henkilöä.


    • Viatonsivullinen

      Mulla on tummanruskea pitkä tukka. Otsalla ja ohimoilla senverran harmaata kun kampaan kaikki ylös taakse poninhännälle, näkyy hentoja harmaita raitoja.
      Kampaaja sanoi että ei kannata tehdä mitään värjäyksiä, on luonnostaan kaunis.
      Minulla on kaunis paksu tukka, kiiltävä.

    • ö-Öö
      • siilimuori

        Kyllä punainen tukka korvaa puuttuvat omat hampaat.


      • eppu2

        Hei DW. Se aloitus on tuolla alussa, missä lukee ikäryhmät, huomasin, kun oma aloitukseni meni sinne, kun unohdin painaa 60 .


      • ent.siivoojaparka

        Huomasin, että vuoden 1986 Miss Suomella on just yhtä monta ylähammasta kuin minullakin. Ei näköjään tarvitse hävetä yhtään enää, kun lähtee ihmisten ilmoille ilman osaproteesia nauramaan suu levällään.
        http://www.iltalehti.fi/viihde/201503160224547_vi.shtml
        Kyllästyin pari vuotta sitten, kun aina oli joku takahammas rikki, paikat irtoilivat ja reunat lohkeilivat. Alkoi tulla hintoihinsa jatkuva hammaslääkärillä juoksu. Käskin vetää ylhäältä pois kaikki ylimääräiset. Eihän tuo meinannut suostua, mutta uhkasin mennä vedättämään ne muualla.
        Nyt ei muista koskaan laittaa hampaita suuhunsa, kun lähtee liikkeelle, kun kotona viihdyn ihan hyvin ilman niitäkin.
        Tuota, siilimuori, öh. Kaikenlaista olen kyllä nähnyt, mutta en koskaan, että tukkaa olisi pidetty hampaitten paikalla. Pureeko sillä yhtä hyvin kuin hampailla? Onko se pelkästään punaisen tukan ominaisuus?


      • ö-Öö
        eppu2 kirjoitti:

        Hei DW. Se aloitus on tuolla alussa, missä lukee ikäryhmät, huomasin, kun oma aloitukseni meni sinne, kun unohdin painaa 60 .

        Ka, omituista logiikkaa.

        Meinaan vaan, ei tollanen tullut ikinä mieleenkään, että että sivurakenteessa, joka jakaa keskusteluja eri sektoreille, olisi tehty noin,siis laitettu jakobuttonikin keskustelualueeksi. Ohjelmointivirhe, mun mielestä.

        =DW=


      • eppu2
        ö-Öö kirjoitti:

        Ka, omituista logiikkaa.

        Meinaan vaan, ei tollanen tullut ikinä mieleenkään, että että sivurakenteessa, joka jakaa keskusteluja eri sektoreille, olisi tehty noin,siis laitettu jakobuttonikin keskustelualueeksi. Ohjelmointivirhe, mun mielestä.

        =DW=

        Juu ja, kun siinä alussa oli 60 aiheita, niin en ollenkaan tullut ajatelleeksi, etten ole tällä sektorilla. Varsinkin, kun tää saattaa hyppiä välillä eiliseen päiväänkin.


      • ö-Öö
        eppu2 kirjoitti:

        Juu ja, kun siinä alussa oli 60 aiheita, niin en ollenkaan tullut ajatelleeksi, etten ole tällä sektorilla. Varsinkin, kun tää saattaa hyppiä välillä eiliseen päiväänkin.

        Muutama tuhat eri palstaa, jotenkin ne on luokiteltava ja jaettava. En tajua, kuka idiootti laittanut keskustelualueiksi sivukarttaa....

        Toisaalta, suolessa niin vähän käyttäjiä nykyisin, että muutama tuhat palstaa joutaisi sen takia lopettamaan. Ainoa vaa, kun rahaa ei tule kuin mainoksista, ei pysty. Vaikka vaikka joillain palstoilla ei ole käyttäjiä laisinkaan, mainostilaa kyllä on.

        =DW=


    • sen olen jo tehnyt...
      kylläpä olikin vaikeaa muuttaa...
      olin alkujaan blondi ja sitten kun alkoi pientä harmaata ilmestyä aloitin värjäykset punaisen eri sävyillä, välillä mustaa, lopulta oli kastanjanruskea, jonka tunsin jotenkin omakseni,
      suureen kyllästykseen se värjäily päättyi ja halusin takaisin omat sävyni, kauan kesti ennen kun se porkkanan sävy lopulta hiuksista katosi, sitä oli hyvin vaikea saada pois, loput katosivat kun hiuksia leikattiin ja kasvoi uutta tilalle...
      se oli hyvä juttu, nyt hiuksissa on harmaan eri sävyjä luonnostaan,
      ja tästä pidän...

      nyt olen vastannut kaikkiin mahdollisiin ja mahdottomiin aloituksiin tänä iltana...tähänkin vielä

      • kaunisharmaa

        Mua säälittää noiden tukanvärjääjien uurastus, kun niin usein joutuvat juurikasvua piilottamaan. On tosi ruman näköistä kun muuten tummaksi värjätyssä tukassa on harmaa rantu näkyen jo kauas.


      • HUIHAIHOI

        Mitä itse olen nähnyt AITOJA blondeja, heidän hiuksensa muuttuu pikkuhiljaa hopeanharmaaksi. Nimittäin siis jos on AITO blondi ja ne hiukset onkin sitten aika hyvän näköiset


    • kjdhfyt...2

      Harmaat hiukset ovat hyvännäköiset, jos hiukset ovat vahvat. Lyhyiksi leikattuna ne näyttävät tosi hyviltä. Suomlaisten hiuslaatu on usein ohutta hiippaa ja näyttää lyhyessä tukassa pahalta ja siksi värjäys tukee edes vähän, sekä pitää ryhdissä hiippatukkaa.

      Jos naamassa näkyy paljon elämisen jälkiä, niin ei sitä pidä korostaa vielä harmaalla värillä. Joku neutraali väri sopii vanhemmalle iholle paremmalta. Nuori rypytön naama nyt näyttää vaikka minkä värisenä hyvältä.

    • HarmaaTulevaisuus

      Minäkin olen alkanut kyllästyä juurikasvun peittoon. Olen alkanut vaalentamaan hiuksiani ja tähtäimenäni on oman väriset koko harmaat hiukset, todennäköisesti myös lyhyet.

    • HUIHAIHOI

      Jos noita peruukki/irtolisäke "hiuksia" sanot kauniiksi, niin makunsa kullakin. Naurettavan näköisiä "hiuksia". Sitten nämä 2-kymppiset pikkubimbot laitattavat hiuksensa tällaisiksi, niin joutavat menemään kaikkine lisukkeineen variksenpelättimiksi maajussien pelloille, siellä on niiden oikea paikka ja tekevät kerrankin jotain hyödyllista tuossa omassa erinomaisuudessaan, ja voivat ottaa narsistisen omahyväisesti ja itserakkautta pullistellen itsestään kuvia kännyköillään ja lähetellä niitä nettiin, että KAIKKI saavat ihailla heitä kuinka "kauniita" ja "ainutlaatuisia" ovat -omasta mielestään. Mutta ihan asiallisesti, kuka ihan oikeasti noita kuvatuksia viitsii edes katella?

    • jeppehumppaa

      kyl harmaat on komiammat ja arvokkaamman näköiset.kuin varjatut vaaleat.tai hennan punaiset.entäpä man mustat.jos hakisin tanssimaan hopea hius veisi voiton .onhan arvokkaaman näköinen mimmi.

    • Kasvaa koko ajan. Kampaamossa hiusten leikkaaja kysyi että onko hiuksiini laitettu ohuita raitoja, ei ole, tulee luonnostaan.

    • isäisäisoisä

      kyl on komiaa harmaat hiukset.olen nähnyt niitä ja kysynyt kampaajalta.valitettavasti kaikki kampaajat eivät edes tiedä sellaista väriä.tai ovat välinpitämättömiä ottamaan asiasta selvää.ihan käy misuja kateeksi kun on harmaat komiat hiukset.ihan arvo nousee mittaamattomiin lukemiin heidän kohdallaan ja komiaa katsottavaa kun näkee komiat harmaat hiukset

    • Helpommin sanottu kuin tehty, tummaa tukkaa vaan esiin pukkaa. Kampaajanikin ihmetteli kuinka tukkani on pysynyt näin tummana. Ohimoilla on harmaata, mutta jos se miehillä on charmikasta, niin miksei naisillakin. Värimönjiin en hiuksiani sotke.
      Odottelen rauhassa, kyllä ne ajastaan harmaantuvat.

    • Moarie

      En voi, sillä minun hiukseni eivät harmaannu. Ilmeisesti pysyn ruskeatukkaisena koko ikäni.

    • Harmaa näkyy tulevan pikku hiljaa muotiin myös ainakin tällä miehellä...

    • tsot

      "Minulla harmaita on ohimoilla, ovat mielestäni rumat. Siksi värjään silloin tällöin tykkään alkuperäisestä hiusten väristä joten yritän saada pysymään värin ennallaan.."

      Ne saamasi harmaat hiusetkin ovat alkuperäistä hiustesi väriä. :) Mikä ei ole värjättyä, on alkuperäistä väriä. :) Älä värjää.

    • kullkostaja

      meneekö alapää myös harmaaaksi?

    • bessie-

      Kasvatettu on, mutta kovin on varsinkin niskan seutu vielä vaiheessa vaan eiköhän sekin joskus aikanaan.

      Huomiohakuisille nuorille harmaa on varma valinta, violetteja, sinisiä, vihreitä, pinkkejä ym. ei juuri kukaan taida kahdesti katsoa.

      Se tässä vähän harmittaa, että tällainen vanhemmankin naisen luonnollinen harmaa herättää turhan paljon huomiota. Tässä asiassa en kuitenkaan anna periksi vaikka en yleensä haluakaan erottua massasta. Helppoahan se 'maastoutuminen' kyllä olisi, ei muuta kuin tukka lyhyeksi tai max. puolipitkäksi, mutta kun ei käy minulle vaikka hyvin sopisikin.

    • ettäsilleen

      En ole vielä ennen kuullut että kaikki kulkisimme toisten harmaissa hiuksissa. Eiköhän ne jokaisella ole kasvaneet omassa päässään kasvattamatta.

      N.45v sitten jo tuttavani värjyytti hiuksensa harmaaksi. Hänelle ne sopivat vaikka nuori olikin.

    • naturelwhite

      Vuosien värjäysten jälkeen kampaaja vaalensi tummat hiukseni. Blondi tuntui ensin t osi oudolta, mutta nyt on oma vaalea hopea saannut kasvaa. Takana on vielä sekoituksena omaa natureltummaa.
      Luomuharmaaksi olen päättänyt tulla, eipähän ole jatkuvaa värjäämisen riesaa ja kaljun näköistä juurikasvua.
      Minulla on paljon hiuksia ja paksu tukka.
      Seuraavalla leikkauksella pääsen lopuistakin värjäyksistä eroon. Enää on vain siellätäällä latvoja viime kesän blondauksesta.
      Luomuharmaa näyttää oikein hyvältä. Äitini on platinan valkoinen, omani muuttunee samanlaiseksi.

    • tsot

      "Se tässä vähän harmittaa, että tällainen vanhemmankin naisen luonnollinen harmaa herättää turhan paljon huomiota."

      Missäpäin Suomea vanhemman naisen harmaat hiukset herättävät turhan paljon huomiota? :D Muotipoliiseja naapurissa?

      • bessie-

        Joka puolella, nimenomaan täällä Suomessa (myös Eestissä ja Venäjällä). Täällä olen useimmiten ainoa katukuvassa, jossain tilaisuudessa tai ylipäätään näköpiirissä oleva vanhempi nainen jolla on hyvin pitkä harmaanvaalea tukka. 'Maailmalla' en koe erottuvani joukosta kun on aina muitakin joilla on saman tyyliset hiukset ja asenteissakin eroja. 28

        Eikä minua oikeastaan tosissaan harmita edes vähää, minulle tämä hiustyylini on ensisijaisesti tietynlainen statement-juttu.


    • its_so_trendy

      Naiset tekevät mitä vain, kunhan media väittää sen olevan trendikästä tai liberaalia.

    • eijainkeri0

      Kyllä on vaan omat harmaat ja vähän kihartuvat hiukseni kauniimmat kuin nuo värjätyt.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      64
      2694
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      195
      1881
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1644
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1419
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      165
      1308
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      85
      1254
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1029
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      91
      815
    9. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      800
    10. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      784
    Aihe