Automodels.fi kokemuksia?

Abc_

Onko luotettava paikka tilata?

10

4069

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Abc_

Ja jos, vaikka tilaa yhden keräilyauton, tuleeko se postilaatikkoon?

• sdklfjksdlgjkj

Olen tilannut pienoismalliautoja monta kertaa ko. paikasta ja homma on toiminut. Postilaatikkoon mahtunee yksi enintään 1/43 mittakaavan auto jos ei ole kovin paksuihin kääreisiin laitettu mutta saattaisi pysyä paremmin ehjänä jos olisi enemmän toppauksia ympärillä. Jos ei huvita postista käydä lunastamassa pakettia niin voithan ohjata sen lähimpään pakettiautomaattiin.

• Abc_
        sdklfjksdlgjkj kirjoitti:

Olen tilannut pienoismalliautoja monta kertaa ko. paikasta ja homma on toiminut. Postilaatikkoon mahtunee yksi enintään 1/43 mittakaavan auto jos ei ole kovin paksuihin kääreisiin laitettu mutta saattaisi pysyä paremmin ehjänä jos olisi enemmän toppauksia ympärillä. Jos ei huvita postista käydä lunastamassa pakettia niin voithan ohjata sen lähimpään pakettiautomaattiin.

Ok :)

• Pöllö____

^Jaha, joku näköjään kirjoitellu asiattoman vastauksen

• suuretmallit18

Olen tilannut kyseisestä firmasta jonkin verran malleja, joko varastossa olevia tai erikoistilauksesta. Toiminu hyvin ja olen ollut tyytyväinen toimintaan. Yksi malli tuli viallisena ja siitäkin päästiin sopuun kuinka palautan ja saan uuden mallin. Jonkun verran olen myös ostanut malleja tapahtumista ja messuilta joissa ollut myymässä. Ittellä vain positiivisia kokemuksia!

• Anonyymi

Tilasin keräily auton, homma toimi hienosti.

• Anonyymi

Hyvä valikoima tuolta ois kiva tehdä ostoksia

• Anonyymi

Omakohtaiset kokemukset pelkästään positiivisia, 4 krt tehty Markun kanssa kauppoja (3 krt nouto ja viimeksi M-H.) Homma toiminut joka kerta kuin CASIO, eli todellakaan moitittavaa. Autot olivat hyvin pakattu ja toimitus todella nopea, pe illalla tilaus ja noudettavissa ke 1/2 pvän aikaan. Mukavaa joulua ja tuloksellista uutta vuotta Köyliöön, myös popin saralla. Terv. Ari Turuust.

• Anonyymi

Hyvin toiminut.
      Joskus odottanut puolikin vuotta mallia kun varannut tulevan mallin ja maksanut etukäteen. Kun malli on ilmestynyt niin Markku ilmoittanut et nyt lähtee malli minulle päin tukkurilta/tehtaalta ja pistänyt mallin postiin kun saapunut hänelle.
      Tilaan jatkossakin!

• Anonyymi

Voin vahvistaa että hyvin on sujunut mallikaupat, mullakin ollut ennakkotilauksella joitakin malleja kuukausia ja sitten on tullut aina viestiä kun malli on tullut lähetysvalmiiksi, jolloin olen sitten maksanut ja saanut ne :)
        On tietysti tullut tilailtua jo valmiiksi varastossa oleviakin malleja, kuten viimeksikin ennakkotilatun mallin yhteydessä sattui varastossa olemaan mielenkiintoinen auto niin sen sai yhdistettyä tietysti ennakkotilatun auton kanssa samaan pakettiin :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5410
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1412
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      105
      931
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      831
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      812
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      803
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      789
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      774
    10. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      773
    Aihe