pyydän tulkintaa varattomalle naiselle

krsistine

Hei ihana tulkitsija,pyydän että levittäisit korttipöytää ankaraa elämää nähneelle keski-ikäiselle vaalealle yksinäiselle sudelle,naiselle.Tarvitsisin opastusta ja korttien kertomusta tapahtumille ja rakkauteen,en voi kysyä maksullisilta äkijöltä taloudellisen tilanteeni vuoksi,työtön olen j elämä on serlviämistä hetkistä toisiin.ihmis,suhteet ja tpahtumi kevääseen jos joku lämmin näkijä kertoisi,olen nyt sellaisessa tyilanteessa että en osaa olla yksin,mutta en sitoutukaan osaa,koska olen luotu elämään ja liikkumaan sosiaalisen elämäni takia.Miehet ovat olleet laidasta laitaan,eri osoitteista,mikä toimiikin mun osaltani.t krsitine

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4Smile

      Jos uskallat vastaanottaa, erittäinkin omalaatuisen ja sekavan katsannon, ni täältä pesee! Sit on pakko alkaa maate, kello herättää aikasin..

      Täällä on ollu jotain, sun selkäs takana puuhastelua, jossa on tarvittu neuvokkuutta/trävää älliä ja tämän johdosta nyt.., pitäis antaa pölyn laskeutua. Toiveikkuuttakin on ilmassa väreillyt ja sen mukanaan tuomaa kevyttä oloa, mutta tässä piillyt myös vaara. Liittynyt jollain tapaa, joko eri paikkakunnalla olevaan tai sit jo jonkun aikaa sitten sattuneeseen, sinulle läheiseen/sielunkumppaniin liittyvään juttuun.

      Iso muutos nyt vallalla tai sit sun pitää osata kuopata vanhat kannattamattomat asiat. Kaikki onnistumisen avaimet on sinulla, sun pitää vain tehdä nyt valintoja ja se ahistaakin sua. Rahasopimusasioita tässä ja jotain, jonka takia haalit hartioilles ihan liikaa kannettavaa, tähän voi liittyä joku, johon tunnet vetoa, tai sitten muuten olla 'hellittelysi' kohde

      työasioita ja tulevaisuuden suunnitelmien tekemistä, jotakin nimittäin tähän liittyen - on vääjäämättä tulossa. joku asia paljastuu sulle ja täällä on onnistumisen kortti. Olkoonkin, vaikka tilanne on eläväisen sorttinen, joku viesti kumminkin tuohon asiaan liittyen, on tulossa.

      Balanssia tuovia uutisia, mut joku tässä nakertaa, etkä oikein tykkää asioitten tolasta, mutta kyllä se iso keltanen mollukka valoa elämääsi on tuomassa.

      muutosten tuulet puhaltelevat, etkä mahda sil mitään et tähän kuvioon kuuluu ristiverinen aikuinen mies ja uusi alku/mahdollisuus. Aineelliset asiatkin tasoittumassa, vaikka edelleen on haasteitakin tässä.

      nyt on aika panna hösseliks, vaikka kilpailu olis miten kovaa! Sulle ehdotellaan ties mitä, liittyy koti/perhe asioihin ja tässä sopassa mukana olevaan naiseen, jonka suhteen pitää olla aika varovainen. Sulla on mahdollisuus jopa ylitse pursuavaan onneen, mutta se vaatii tosiasioitten hyväksymistä/realismia.Jollain tapaa sun on vaikea sulattaa mitä on tapahtumassa ja liittyy johonkin rakkaaseesi, jonka kanssa oot menny läpi myrskyävän aallokon, tässä on nyt rinnakkain maljojen ysi ja kymppi ja joissain merkityksissä, tää tarkoittaa häitä. Pakan suurimmat rakkauden kortit joka tapauksessa. Tiedä sit, tarkoittaako lapsiasi tämä?? Tässä on ristiverinen aikuinen nainen ja hänen rinnalla tumma nuorehko mies TAI sitten ristiverinen nainen viestittää jotain, joka tulee sulle kyll täysin puskista ja niin taitaa olla, sillä koet tämän asian erittäin vaikeana. tämä voi tarkoittaa myös sairastumisen korttia - omaa tai läheisen. Kuitenkin tässä lopulta käy, niinkuin on parhaaksi nähty.
      Et sitten ollenkaan tykkää mokomasta ja sulla on täys työ hillitä ' rinnallasi murisevaa petoa.' Alat jo valmistautua pahimpaan ja johonkin, joka liittyy eri paikkakuntaan ja harmonian löytymiseen. Luottamuksesi alkaa palailla ja täällä on vaalea aikuiben mies, kaksikin.
      stressiä, mut koti oikeinpäin ja itekses pohdit asioita, eroon liittyviä/eroon jostakin pääsemistä TAI kolmatta osapuolta, nyt kuitenkin on hyvä rauhoittaa tilanne, sillä jokin yllättävä tieto on tulossa asiaan liittyen, joka on jo jonkun aikaa kestänyt
      viranomainenkin saattaa jotakin viestitellä ja on osattava ratkaista mitä tekee TAI sit kyseessä on henkilö, jolla on tekemisiisi suuri valta. Kaikki syy iloon ja juhlaan. Maailmalta kiirii uutisia ja niitten myötä, kuljet kohti yhden vaiheen loppua ja uuden alkua. Voi olla tulossa joku isompi summa rahaa ja vaikka siinäkin yritetään sun maailman kuvaasi horjuttaa, sinä olet voittaja ja kohtalo tulee avuksesi asiassa, jossa sut on kylmästi jätetty ulkopuoliseksi. Voihan tää jollain muotoa olla sitäkin, että työttömyytesikin on muisto vain..

    • äksonia

      Hei smile,kiitän pitkäst kirjoituksestasi,mulla on tosiaan peto,jota täytyy hillitä tai se pian murisee ja purasee,,,,huh.temperamenttia piisaa,vaikka itsekin olen sellanen, niin pistää hiljaseks....joo,erästä naista täytyy pitää etäällä,olen tosiaan huolissaan erään hellittelyn kohteen rahajutuista,olen kuullutkin että ne ei ole mun murheita,herkkänä otan itseeni asioita.katellaan mitä tapahtuu,tilanne elää ja petoa on pidettävä kylläsienä tai se purasee niinsanotustikin,,,

      • 4Smile

        Tsemppiä.., Lippu korkealle vaan, vaikka kuinka lannistava olo olisikin. Jossakin vaiheessa sen on pakko hellittää - jatkuvan taistelun.

        Katotaan teille muille huomenna, jos jaksan. Nyt oon niin poikki, etten jaksa muuta ku rentoutua. Oli aika rankka työpäivä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe