Rokottaminen

Anti-vaccination

http://www.collective-evolution.com/2015/03/15/the-doctor-who-beat-the-british-general-medical-council-by-proving-that-vaccines-arent-necessary-to-achieve-health/

Lukekaa itse. En aio lastani rokottaa. piste. minut on jo asiasta haukuttu pystyyn, tahoilta, jotka eivät vaivaudu asiaa tutkimaan KUNNOLLA itse. Uskovat vain siihen että koska Suomi, ni kaikki on ok, jos tv:ssä tai terkkarissa niin sanotaan. Vihaajat: mun puolesta saatte haukkua ja pelätä tarinoita, joita itsellenne annatte sepitellä just niin paljon kun haluatte. Minä olen tietoisesti valinnut olla alistumatta pelotteluun ja valitsen luonnon ohjaaman tien. Jos ette tykkää, älkää tykätkö, jos vihaatte, olkaa varmoja että vihaatte minua siksi että olette itse TARKISTANEET faktat kunnolla ja ne osoittavat minut vääräksi tai siksi että teitä vain pelottaa. PEACE! <3

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peace_out
    • asgahhjwj

      Uskoisin, että aika moni polionkin sairastaneista olisi mieluummin vauvana tullut sitä vastaan rokotetuksi, kuin sen sairastanut ja niitä vaurioita sitten lopun elämäänsä mukanaan kantanut. Esimerkiksi isäni sisko, iältään nyt noin 50v, sairasti lapsena polion ja on siitä asti kävellyt linkaten. Toinen jalka vain ei enää pysynytkään kasvussa mukana. Olisihan tuo ehkä nykylääketieteellä mahdollista korjata, siis jalat saman pituisiksi, mutta monellako olisi varaa moiseen? Ne rokotteet kuitenkin ovat "ilmaisia".

      Toki on olemassa rokotteita, jotka eivät enää tänä päivänä ole edes niin kovin hyödyllisiä, koska sairastuvuus niihin on (rokotteiden ansiosta) koko euroopan alueella lähes nolla. Samoin jätin itse raskaana ollessani influenssarokotteen ottamatta, koska mielestäni tarpeellista tietoa ei rokotteen tarpeesta tai rokotteesta itsestään ollut saatavilla. Vauvalleni aion kuitenkin ottaa rokoteohjelmassa suositellut rokotteet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      Kaksisuuntainen mielialahäiriö
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe