Stumppi.fi sivustolta löysin, että annostus lopettamiseen olisi 3 päivää x 25 mg, toiset 3 päivää 50 mg, jonka jälkeen ylläpitoannos 75 mg / vrk. Tupakointi pitäisi lopettaa toisella viikolla, kuten Champixissakin, oleellista lyödä itselle lukkoon se lopetuspäivä. Noritren on trisyklinen masennuslääke. Itse sain sitä yksityiseltä lääkäriltä sen jälkeen, kun Champix-tupakoinnin lopettamisen yhteydessä iski kolmannella viikolla aika hurja masennus. En tiedä tuliko se Champixista vai pelkästään lopettamisesta- onhan se "rakkaasta" tavasta luopumista ja kyllähän siellä aivoissa muutoksia tapahtuu, kun nikotiinia ei enää elimistöön tule. Tosin kävi niin, että ratkesin siinä yhteydessä polttamaan, lopetin Champixin, enkä ole vielä tällä Noritrenilla "uskaltanut" uutta lopetus yritystä aloittaa. Kokemukseni mukaan lääkärit eivät ole oikein selvillä tästä Noritren- lääkkeestä tupakoinnin lopetuksessa. Yksi syy voi olla tietysti se, että se on suhteellisen halpa. Silmiini osui tässä yhteydessä artikkeli, että lääkettä olisi alunperin annettu Vietnamin sodassa masentuneille miehille ja huomattiin samalla, että tupakanhimo hävisi. Niinpä, sattumaltahan monet lääkkeet on "keksitty".
Noritren tupakoinnin lopettamiseen
1
4676
Vastaukset
Mulle ainakin Noritren sai tupakan maistumaan todella pahalta ja oli helppo lopettaa sen takia. Tosin käytin muita masennuslääkkeitä vuosia, mutta nyt minulla on taas Noritrenia, joten aion kokeilla, miten se vaikuttaa tällä krt tupakointiin. Olisi jo korkea aika lopettaa sauhuttelu, terveys ja rahat taivaan tuuliin. Oon pitänyt nyt muutaman päivän ajan"kirjaa" tupakointitottumuksistani" yms. ja rupesi oikein huvittamaan, mitä kaikkea tuo syöpäkääryle saakaan ihmisen tekemään. Keli kuin keli hakemaan röökiä vaikka mistä saakka ja muuta hölmöä. Tällä kertaa olen tosi motivoitunut lopettamaan, ei vain vähentämään, kuten aiemmin olen tehnyt. Itsensä huijaamista, ainakin mun kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23945188Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12125963SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32315654Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16310782Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229697Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369401Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!308663Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858468Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426814Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2216476